Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1016960 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:D-4D
« Válasz #3360 Dátum: 2013.01.04 15:00:10 »
Kemény :)
Bár emlékeim szerint a gyújtás ráadásakor ki kellene gyulladnia mindenképpen, ahogy a többi visszajelző lámpának is, kiküszöbölve ezt a lehetőséget  ;)
Igen, nekem is kigyullad, aztán motorindításnál kialszik.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #3361 Dátum: 2013.01.04 15:02:14 »
Kemény :)
Bár emlékeim szerint a gyújtás ráadásakor ki kellene gyulladnia mindenképpen, ahogy a többi visszajelző lámpának is, kiküszöbölve ezt a lehetőséget  ;)
Miért te tudod hány lámpának kell kigyulladni? Nekem gőzöm sincs. ABS (vagy fék?) meg a cekéz izzit aztán kész, már az se ég.

gabek

  • Vendég
Re:D-4D
« Válasz #3362 Dátum: 2013.01.14 13:04:09 »
Sziasztok,
Segítségetek kérném. Van egy 1,4 D4D Corollám 116e km-rel.
Most télen reggelente hideg indításnál(izzítási lámpa elalvását követően) azt tapasztaltam, hogy füstöt lök az autó és a motor is csúnyán jár pár másodpercig.
Az izzógyertyákra gyanakodtam. Kiderült, hogy 4-ből 3 nem izzított, ki is cseréltem, 4 újat raktam bele.
Sajnos azóta is azt a jelenséget produkálja már -1°C-nál is, még úgy is, hogy 3x izzítom (3x adom rá a gyújtást)

Tud valaki valamilyen ötletet, hogy mi lehet a baj?

Köszi előre is!

Üdv
G

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3363 Dátum: 2013.01.14 13:07:14 »
Hali!

Ha visszaolvasol 10-15 oldalt, akkor találsz némi infót.

De valoszinüleg porlasztók lesznek a ludasak,  keresni kellene egy dizel szakit aki betudja mérni őket.  ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

gabek

  • Vendég
Re:D-4D
« Válasz #3364 Dátum: 2013.01.14 14:18:50 »
Rendben, köszi szépen!
Utána olvasok.
Még arra gyanakodtam, hogy a relé lehet még hibás és nem kap áramot...

köszi az infót!

gabek

  • Vendég
Re:D-4D
« Válasz #3365 Dátum: 2013.01.14 14:51:37 »
Remélem nem lesz nagy baj.
A menetteljesítménnyel nincs baj. És csak hidegbe való indítás során tapasztalom a leírtakat.
Egy indítás után, már nem csinálja, se + hőmérsékletben sem.

Üdv
G


gabek

  • Vendég
Re:D-4D
« Válasz #3366 Dátum: 2013.01.14 19:51:58 »
Na sziasztok!
Időközben elvégeztem egy kis próbát.

Megnéztem, hogy kapnak-e áramot indításnál az izzítógyertyák. Egy izzó segítségével teszteltem, izzó egyik pólusa az akksi negatív oldal, az izzó másik oldala pedig az izzítógyertya szára volt. Szépen izzott az égő mind a négy esetben.
Tehát áram van az izzítógyertyákon.

Ellenőriztem mégegyszer az izzítógyertyák állapotát. Nem járó motornál, az akksi pozitív pólusáról egy kábelt vittem az izzítógyertyákhoz. És ahol szikrázott, az a gyertya jó volt.

Jelenleg itt járok a hibák kiszűrésében.

Holnap elviszem egy villamossági szerelőhöz, kiolvasni az esetleges hibakódokat a motorból.
Utána majd meglátjuk.


Ja és még valami, ma nemrég kihűlt motornál +5°C indítottam, és jó volt, tökéletesen indult.
Üdv
G
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.14 19:54:16 írta gabek »

gabek

  • Vendég
Re:D-4D
« Válasz #3367 Dátum: 2013.01.15 19:58:08 »
Sziasztok,
Voltam egy villamossági szerelőnél, és rádugtuk a kocsira a hibakód kiolvasót, de nem volt benne semmi hiba eltárolva.
Annyit láttam még az egészből, hogy alapjáraton a rail nyomás 300 mbar volt.

Valószínűleg elviszem egy márkaszervízbe, hogy komolyabban belenéznek computerrel.

Üdv
G

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3368 Dátum: 2013.01.15 20:07:11 »
Sziasztok,
Voltam egy villamossági szerelőnél, és rádugtuk a kocsira a hibakód kiolvasót, de nem volt benne semmi hiba eltárolva.
Annyit láttam még az egészből, hogy alapjáraton a rail nyomás 300 mbar volt.

Valószínűleg elviszem egy márkaszervízbe, hogy komolyabban belenéznek computerrel.

Üdv
G

ha nincs hibakód nem fog ott sem mást mutatni, porlasztókon kell résolajat mérni  ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

gabek

  • Vendég
Re:D-4D
« Válasz #3369 Dátum: 2013.01.16 07:36:18 »
Szia,

igen, ezt mondta a villamossági szerelő is :)
Mennyi idő vesz igénybe a mérés szerinted?

Gondolom ki kell venni hozzá a porlasztókat...

Üdv
G


gabek

  • Vendég
Re:D-4D
« Válasz #3370 Dátum: 2013.01.16 09:03:25 »
Közbe utanéztem már a neten. Van róla video is.  ::)
Üdv
G

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3371 Dátum: 2013.01.16 13:20:00 »
Közbe utanéztem már a neten. Van róla video is.  ::)
Üdv
G
max 15 perc, és nem kell kiszerelni, mert felülről jol hozzáférhető és rá lehet dugdosni a kapilláris csöveket  :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

szaki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 194
  • néha vagyok
Re:D-4D
« Válasz #3372 Dátum: 2013.01.26 11:49:47 »
Sziasztok,
Segítségetek kérném. Van egy 1,4 D4D Corollám 116e km-rel.
Most télen reggelente hideg indításnál(izzítási lámpa elalvását követően) azt tapasztaltam, hogy füstöt lök az autó és a motor is csúnyán jár pár másodpercig.
Az izzógyertyákra gyanakodtam. Kiderült, hogy 4-ből 3 nem izzított, ki is cseréltem, 4 újat raktam bele.
Sajnos azóta is azt a jelenséget produkálja már -1°C-nál is, még úgy is, hogy 3x izzítom (3x adom rá a gyújtást)

Tud valaki valamilyen ötletet, hogy mi lehet a baj?

Köszi előre is!

Szia!
Nekem 113 000km-nél jelentkeztek a gondok.Olvass vissza.Szerintem porlasztó,vagy nyomásszabályzó szelep lessz.A porlasztó bemérésekkel tisztábban látnál.
Amúgy az enyém 3 izzítógyertyahibával tavaly télen -8 fokig tök jól indult.Viszont azok a mínusz 20-aknál már köszörülgetnem kellet egy párszor hosszan mire el el kapta egy kicsit,majd beindult és leállt.És vagy 6.ra be is indult.Úgyhogy szerintem nem az izzítógyertyák lesznek a ludasok.Nameg a porlasztókat amikor elvittem beméretni akkor ott tapasztalatból azt mondta a szaki,hogy a D4d.még 3 hengerrel is beindul.

Üdv
G
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.03 21:28:00 írta music »

szaki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 194
  • néha vagyok
Re:D-4D
« Válasz #3373 Dátum: 2013.01.26 11:57:05 »
Sziasztok!
Tudja valaki,hogy 120 000-nél miket kell és miket célszerű cserélni a d4d.kbe.

Indításnál,beindulás után 1-3 mp.-ig világít az ABS.lámpám.Szerintetek ez jelent valamit.
Azt olvastam a szervízfüzetbe,hogy 190 000.környékén cserélni kell a fék szervószivattyút.Mert a meghibásodásaim miatt már kezdek kételkedni abban,hogy az enyémben nem 120 000km.van.
Nem-e a figyelmeztető lámpa ennek az esetleges meghibásodására utalna.

Rossing

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
D4D füstölés
« Válasz #3374 Dátum: 2013.02.08 10:19:50 »
Sziasztok!

A Toyota Corolla Verso 2.2D-CAT gépjárművem 185 e. futott km-rel. kb. 1 órai városi használat után nagyobb fordulatszámon elkezd füstölni. Esetleg van tippetek, hogy mi okozhatja a jelenséget? Mostanában csak városban használom a kocsit. A fenti jelenség hideg motornál nem jelentkezik.