A legjobb autó, amit vezettem.
http://totalcar.hu/teszt/subvrxsw/Randa, mint egy varacskos disznó. A kutya nem figyel fel rá, csak az igazán vájt szeműek. És csodálatos mindenes. Amíg nem indul el a turbó, olyan 3500-ös fordulatig, addig olyan, mint egy nagyon kellemesre hangolt családi autó. Onnan meg mint egy agyament sportgép. Ami ráadásul veszetten jól kontrollálható is.
" a felsózott utakat borító híg latyakot már csak füllel lehetett érzékelni, a Subaru egy lánctalpas magabiztosságával haladt.
Néhány perc normális autózás után egyszerre kezdett úgy tűnni, hogy rajtunk kívül kizárólag szőrmekalapos nyugdíjas bérszámfejtők közlekednek Budapesten, annyira érthetetlenül lassúnak érződtek a többiek. A Subaru egyszerűen nem vesz tudomást a tél ocsmányságáról. Sofőrjének kedvesen azt hazudja, hogy a tél csak mindenki másnak van itt, mi meg szépen elautózgatunk, ahogy épp jól esik."
Ez tökéletesen így van. Karottával simán közlekedtünk tükörjeges, ónos esős időben 80-90-el a 40-es tálánál - mert ez a sebesség tűnt ésszerűnek a Subaruban. És ezt a hajtás csinálja, a maga mechanikájával, vasaival, fémjeivel, sehol semmi elektronika, meg menetstabilizálás.
Vicces a piros lámpánál indulás nagy hóban. 3500-ra felpörgeti az ember a motort, kuplung kinyomva, váltó egyesben. Zöldre az ember leugrik a kuplungról, tapos egy padlót, kettő, három, és olyan 140-ről fékez egy jót a következő lámpánál. Majd belenéz a tükörbe, és látja a keresztbe hosszánba csúszkáló, elindulni próbáló többbi autót az otthagyott lámpánál.
A karosszéria hihetelenül merev. A fekvő rendőröket inkább csak látni. És emiatt a merevség miatt a rugózás sem túl kemény - sőt kifejezeten kényelmes.
Ez az autó a szívem csücske, és ha lenne rá pénzem, most bizony ilyenem lenen, és nem Toyota.
Vagy egy Forrester? :axe: