Kíváncsi vagyok a szerelőd és/vagy a te véleményedre, hogy miként tartsam top-on a motor állapotát. Gyertyák 2 évente csere gyárira. Olaj (Eneos 5W30),szűrők évente kb. 7000-et megyek vele egy év alatt. Fojtószelep, légtömegmérő, alapjárati motor tisztítás évente. Mit tegyek még? Prémium 95-öt tankolok.
Nagyon lelkiismeretesen csinálod, de ha nem városban történik a használat jelentős része, akkor még túlzás is ez szerintem: 10 éve volt gyűrűzés, azóta egyszer sem tisztítottam az alapjárati motort. Néha teszek bele Pro-Tec tisztító adalékot, legutóbb a
hybridekhez valót rendeltem a sok nagyon rövid táv miatt, most még benne van a vége, utána tankolok a hidegebb időre prémium 100-ast.
Tegnap ellenőriztem a gyújtógyertyákat és benéztem minden hengerbe. Teljesen szép őzbarna volt a tetejük hála Istennek, semmi vastag réteg, szóval örültem
Hónap elején a műszakin is rendben volt a mérés szerint.
Szerk.:
A Pro-Tec tölcsére pont jó az
Ate fémdobozos fékfolyadékra is, érdemes meghagyni, nyáron ez mentette meg annak a cseréjét, hogy nagyon szépen lehetett adagolni vele