Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2665741 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7620 Dátum: 2012.11.01 21:16:27 »
Persze hogy nem poén volt, komolyan gondoltam. Azért van a fórum, hogy kérdezzünk.
Ezt a 10-40-est megfogadom. Most lesz olajcserém.

Hol vetted a 14E-res olajat, amit evett?

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7621 Dátum: 2012.11.02 07:52:02 »
Hol vetted a 14E-res olajat, amit evett?
Szigetszentmiklóson, egy autós üzletben. (-szla)
Megjegyzem előtte TOYOTA 10-40 félszinti olaj volt benne. Amikor a Motult belerakatam, minden 1000km után rácsodálkoztam a nívópálcára.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.02 07:55:37 írta Zsolt68 »
A következő is Toyota lesz.

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7622 Dátum: 2012.11.02 08:29:30 »
Előtte mennyit evett a 10w40ből?
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7623 Dátum: 2012.11.02 19:15:40 »
Előtte mennyit evett a 10w40ből?
A 10-40-ből, 1000-ként 2-3 dl
Az 5-40-ből, 1000-ként lement minimumra sokszor.
A következő is Toyota lesz.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10258
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7624 Dátum: 2012.11.02 19:59:29 »
A 10-40-ből, 1000-ként 2-3 dl
Az 5-40-ből, 1000-ként lement minimumra sokszor.
Bocs, ha ismétlem magam:
OFF Marutiban használtam Valvoline MaxLife 10w40, Q8 Advanced 10w40 és Valvoline DuraBlend 10w40 olajokat, most pedig Elf Excellium NF 5w40 van benne. Nem eszi jobban ezt sem, mint a 10w40-et. Sőt, miután benne van valamennyi Xado revitalizáló, még annyira sem eszi.
Öcsém is rendelt egy másik helyről olcsóbban ilyen Elf-et, de rögtön csattogtak a hidrotőkéi tőle. Nekem is rendelt, most is benne van a kannában...Rendeltem a szokott helyről, és lásson csodát az ember, minden jó lett.
Tehát nem zárnám ki, hogy Te is egy hamis 5w40 olajba futottál bele, ki tudja, mi volt benne.

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7625 Dátum: 2012.11.02 22:48:12 »
A 10-40-ből, 1000-ként 2-3 dl
Az 5-40-ből, 1000-ként lement minimumra sokszor.
Nekem is kb. 2dl fogyott 10w40 -ből 1000km-en. Mobil 5w40-ből 3000 km-en megy el 1 liter.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7626 Dátum: 2012.11.03 08:30:13 »
Tehát nem zárnám ki, hogy Te is egy hamis 5w40 olajba futottál bele, ki tudja, mi volt benne.
Igen, többen mondták. Most már úgy is mindegy, mert már annyit öntöttem rá, hogy már nyoma sincs a "Motul"-nak.
A következő is Toyota lesz.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7627 Dátum: 2012.11.03 09:24:57 »
Igen, többen mondták. Most már úgy is mindegy, mert már annyit öntöttem rá, hogy már nyoma sincs a "Motul"-nak.

Sajnos ez így nem pontos, van abban, amíg le nem engeded, csak jelentősen hígult már, de a rátöltögetés miatt az újabb olaj jobb együtthatóit is lerontotta.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10258
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7628 Dátum: 2012.11.03 12:56:45 »
Sajnos ez így nem pontos, van abban, amíg le nem engeded, csak jelentősen hígult már, de a rátöltögetés miatt az újabb olaj jobb együtthatóit is lerontotta.
Nekem is volt anno olyan gondolatom, hogy 1l/1000km fogyás és töltögetés miatt nem is kell olajat cserélni, dehát nem így van ez...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10258
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7629 Dátum: 2012.11.03 13:01:36 »
Jelentem, hogy bennt az új stabilizátor kar és a két szilent.
A régi szilenteken sokkal nagyobb lyuk volt már, kapott szegény eleget.
A stab. kar necces, az egyik fele kotyog, a másik meg szorul, nem fogom kicserélni a gumikat rajta, meghalt. A másik oldalon is kezd baja lenni, de szerintem még egy évet elbír, jövőre lecserélem majd.
A csavarjában levő 5-ös imbusz lyuk ha elnyíródik, nem nagy baj: a legkisebb csőfogómmal simán meg tudtam fogni a másik oldalon, és lejött az anya úgy is  :yes: Az újon meg bezsíroztam a menetet, mikor ráhúztam, akkor is, az imbusz lyukakat meg betömtem zsírral. Hátha valamicskével könnyebb lesz legközelebb szerelni  :hmmmm:

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7630 Dátum: 2012.11.03 13:05:45 »
A zsír!  :clap:

Én meg tegnap hallottam kopogást ugyanonnan, néztem is egyből, de nem lóg semmi, szerintem a pótkerék helyén levő kacatok zörögtek, ma kipárnázom...  :surrender:

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10258
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7631 Dátum: 2012.11.03 14:22:01 »
Nálam a Marutiban is mindig csúszkál valami szerszám, de előfordul a Toyotában is  :D

koko

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7632 Dátum: 2012.11.05 21:33:48 »
Sziasztok!
Jó pár nappal ezelőtt segítségeteket kértem sárga injektor beszerzésével kapcsolatban.Z Balázst ajánlottátok,talán Ő tudna segíteni.Meg is tette.Telefonos beszélgetésünk kapcsán elmondta,hogy van szürke injektora(sajnos nem sárga),ha szerintem jó,akkor abból tud küldeni.Mivel fogalmam sem volt róla,hogy csereszabatos-e a sárgával,megadott egy telefonszámot (Gyuriét,akinek innen is köszönöm a segítségét  :clap: ),aki megnyugtatott,hogy biztosan jó bele.Balázs elküldte az injektort,ma kicserélte a szerelőm,és MŰKÖDIK!
Eddig Kb.30 Km megtétele után minden Ok,olyan mint régen volt.Tehát eddigi tapasztalataim alapján jó a sárga helyett a szürke.
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget!
Üdv:Koko
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7633 Dátum: 2012.11.05 21:37:00 »
Nálam a Marutiban is mindig csúszkál valami szerszám, de előfordul a Toyotában is  :D
Saját tapasztalatból mondom, ha a 30 kilós vas szerszámos ládát tele szerszámokkal benn felejted a csomagtartóban, akkor nem jó ötlet kézifékessel fordulni, mert átformálja a hátsó sárvédőt!  :D
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7634 Dátum: 2012.11.05 21:38:36 »
Saját tapasztalatból mondom, ha a 30 kilós vas szerszámos ládát tele szerszámokkal benn felejted a csomagtartóban, akkor nem jó ötlet kézifékessel fordulni, mert átformálja a hátsó sárvédőt!  :D
+1
Nyári talin kakucson én megjártam így!:-)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки