A rángatás nekem is megvolt,bár nekem társult hozzá,magas alapjárat,és teljesitményvesztés.A folytószelepházat kevés úgy kitakaritani,ahogy a videó mutatja!A folytószelepházat le kell venni,mert a belső oldala.és az alapjárati motor is nagyon el tud koszolódni,és ezt csak szétszerelve lehet normálisan kitisztitani.Érdemes levenni,egyuttal a szivócső dobját,(4csavar tartja,és fém a tömités nem fog sérülni),mert nekem az is nagyon el volt koszolódva.Ha már nekiálltam,én levettem az egész szívósort,és kitakaritottam.Mivel a 3-as hengernél,az injektorfej alsó tömitésénél,finom olajpára látszott,azt is cseréltem.Mindent visszaraktam tömitőanyaggal.Az eredmény:Alapjárat,jó,nem ingadozik,nem rángat,és érezhetően erősebb lett az autó! :clap:Fék:Lehet állitani,a hátsó féket,de az arra szolgál hogy le tudd venni a dobot ha pereme van a kopás miatt.Összerakás után megnyomkodva féket az önbeállitó,beállitja a pofákat.Ellenőrizni kell hogy a munkahengerek,könnyen járnak,és hogy az önbeállók dolgoznak.A dobnak meg van adva,hogy mennyi a max,mig lehet szabályozni,ha túl van a méreten,nem esz jó a fék.és a két oldali dobnak egyforma átmérőjünek kell lenni.Szabályzás után hagyni kell egy kis időt mig rendesen összekopik,és akkor erősebb lesz a fékhatás.A betét is legyen minőségi,nekem pl,a MINTEX csendes,és hatásos.HA TELJESEN LAIKUS VAGY,CSAK ÓVATOSAN A FÉKJAVITÁSSAL,HA HIBÁZOL,AZ AKÁR BALESETET IS KÖNNYEN OKOZHAT!!!!!!!!