Volt megint
hosszabb utunk behemottal. Ilyen hosszu utakhoz kivalo valasztas ez az auto
Kenyelmes, halk (valos 123km/h-nal 2500rpm) az uj gumik pedig meg tovabb csokkentettek a menetzajt
Egyedul az a franya digitalis klima hianyzik. Nem birom megszokni a hianyat
Az is kiderult, hogy eleg pocsek a szellozese ennek az autonak. Bar hatul ulok labahoz erkezik levego, a homerseklet kulonbseg iszonyat nagy tud lenni az elso es hatso sor kozott
Az auto egyebkent odafele 7.7-et evett (de a 450 merfoldbol 100 meg itt a varoskozeli furikazas volt) mig hazafele 7.6-ot
Vegig klima, 4 szemely es telisteli csomagtarto. Raadasul egyaltalan nem kimeltem. Visszafele meg aztan ereszd el a hajam volt
Vegig valos 130-140 kozott jottem, ahol 112 volt a megengedett. Ahol alacsonyabb, ott 110-120 kozott (ez utobbi kevesbe volt jellemzo). Ilyen korulmenyek kozott ez nagyon nagyon jo ertek
A hegyi autopalyas szakaszon megmutatta a futomu is milyen jo. Tempos kanyarnal a kereszbordakon semmi bizonytalansag. Mintha nem is lett volna uthiba. Az Auris feneke ilyenkor mindig arrebb kerult par centivel
Viszont van egy "kis" bibi is. Nagy temporol eros fekezesnel a kormany iszonyat erovel elkezd rangatni. A kocsi total elvesziti a stabilitasat
Ha nem fekezek, vagy csak gyengen, akkor minden ok de eros fekezesnel ez bizony veszelyes. Jol sejtem, hogy a fektarcsa(k) el van(nak) vetemedve?