A bizalommal nincs gond (bár megjegyzem a T25-ös többet volt be nem tervezett szervizlátogatáson, mint az előtte lévő 3 db T22-esem összesen ).
Tudom jól, hogy kopó dolgok (az ember természetesen arra is fel van készűlve, hogy egy Aut váltós autón a fékek jóval kevesebbet bírnak ki), csak ez így pár napon belül már egy igen szép összeg.
Azért ezekre a kopó alkatrészekre (különösen a fékbetét és tárcsa), valamint a gumikra általában fel tud készülni az ember.
Én leglábbis egy évben 3szor minimum, de többször is rájuk nézek. 2szer van gumicsere, akkor is megnézem a fékek és a gumik állapotát is, illetve az éves kötelező szervíz alkalmával is ott vagyok a kocsi mellett, akkor is leszedik a kerekeit is és rá tudok nézni. Nálam ez a 3 alkalom szerencsére tök egyenletesen van elosztva az évben.
Illetve a gumikat is mikor elteszem, mindig megnézem, hogy milyen állapotúak, hogy a futófelület is kb. mennyit bír még az én autóm átlagos futása mellett.
Így lehet, illetve tudok kalkulálni előre, ha majd kell vmi.
Mindez persze a szálszakadt, púpos gumira, illetve a lengéscsillapítóra nem igaz. Azt akkor látom mikor a kezemben van, illetve elém tárul a látvány.
Apropó, megvannak a téligumik? Felkerültek?