Sot, igazabol legjobb lenne, ha a karosszeriat egyaltalan nem nekem kellene szerelnem, de akkor meg nincs otletem hogyan lehetne a fenti muveletsort + az auto tarolasat kivitelezni...
Ezt az adott márkaszervízben kell megbeszélned, de szerintem nincs olyan ahol nem férne el az udvaron egy autó egy hétig! A kérdés inkább az, hogy tárolási díjat számolnak-e fel érte.
Na, beszeltem az Emil Frey-jel (azert veluk, mert kb. 3 percre lakom toluk). 3 ora munkadijert kapjak ki es teszik vissza a lampakat. Ha naluk csinaltatom, nem szamitanak fel tarolasi dijat 1 hetre.
Viszont igy, hogy utana szamoltam: 25k a lampak javitasa es ujabb 25k hogy ki-be szereljek? Hmm, kicsit sokallom. Kar, hogy nem tudtak megtervezni ugy a japcsik a gepet, hogy 10 perc alatt ki lehessen kapni a lampakat. Azert meg szerencse, hogy a motort nem kell kivenni hozza
Amugy szedte mar valaki le a lokost hazilag, garazsban? Van edesapameknal akna is. Lehet, hogy a lokos leszedeset es a lampa kiszereleset megis magam megcsinalnam, es csak a felszerelest szervizben. Igy legalabb addig az 1 hetig is futott garazsban allna a felig szetszedett auto, es kb. 12 ezer lenne csak az osszerakas munkadija. Van service manualom, abban elvileg minden benne van, hogyan kell csinalni...
Update: atolvastam a service manualt, es asszem en ezt nem akarom vegigcsinalni...
Basszus, egy rakat dolgot le kell szerelni, kezdve a kodlampak csatlakozasaval, aztan a fenyszoromosok, a levetel kozben megkarcolodhat a sarvedo, csomo kabelt szet kell csatlakoztatni... Meg aztan a forumban azt olvastam Palaczk szereloje is kinlodott a le-fel szerelessel. Gondolom akkor nulla tapasztalattal nem kellene ebbe rogton belevagni
Kar. Anno a hasznaltan vett robogomat darabjaira szet mertem szedni, hogy megismerjem mi hol van es hogyan lehet hozzaferni / javitani. Azt hiszem ez most nem lesz igy.