A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Továbbra is csak arra tudok gondolni, hogy valszeg úgy számítanak, hogy amennyivel több autó fogyna így, az nem fedezné a többlet költségeket. Azt se felejtsd el, hogy a többlet motorok nem feltétlenül eredményeznének arányosan több vevőt a típusra nézve - csak más megoszlást a típuson belül. Ezzel együtt, kis turbós benzines mindenképp kéne, de szerintem lesz is... A gyengébb dízel hiányát pedig tényleg nem igazán értem. Próbálják nyomni az embereket a hibrid felé, de meg kell érteni, hogy Európában (ami a Yaris egyik fő piaca) KELL a dízel, és bőven lenne kereslet egy Polo Blue Motion-jellegű, fogyasztásra optimalizált, 75 lovas kivitelre szerintem. Hosszabb hatgangos váltó, alacsonyabb futómű, átdolgozott aerodinamika, keskenyebb gumik, stop & go meg a többi trükk.
Legalább annyit tudnának, hogy IGÉNY volna-e rá...
KELL a dízel, és bőven lenne kereslet egy Polo Blue Motion-jellegű, fogyasztásra optimalizált, 75 lovas kivitelre szerintem. Hosszabb hatgangos váltó, alacsonyabb futómű, átdolgozott aerodinamika, keskenyebb gumik, stop & go meg a többi trükk.
Idézetet írta: Palaczk - 2011.09.01 13:18:54 KELL a dízel, és bőven lenne kereslet egy Polo Blue Motion-jellegű, fogyasztásra optimalizált, 75 lovas kivitelre szerintem. Hosszabb hatgangos váltó, alacsonyabb futómű, átdolgozott aerodinamika, keskenyebb gumik, stop & go meg a többi trükk.Úgy tudom, hogy a dízel és a stop&go nem egészséges párosítás.
Valahol ezt írták: "Dízelmotornál egyértelműen nincs sok értelme, mert az indítótöltet sokkal nagyobb, mint amit megspórolsz a szinte zéró alapjárati fogyasztás elmaradásával, ha rövid ideig áll a motor."
Idézetet írta: kgeza - 2011.09.01 16:32:49Valahol ezt írták: "Dízelmotornál egyértelműen nincs sok értelme, mert az indítótöltet sokkal nagyobb, mint amit megspórolsz a szinte zéró alapjárati fogyasztás elmaradásával, ha rövid ideig áll a motor."szerintem hülyeséget írtak. valami totálkáros lehetett. persze, hogy nem spórolsz, ha rövid ideig, mondjuk 5 másodpercig állsz. de ha már 15-ig, ami egy rövid piros, akkor már egyértelműen spórolsz, ha meg mondjuk 45-60 másodpercig, ami egy hosszabb piros, akkor már abszolúte megéri. Szerintem a mai fogyasztáscsökkentő vivmányok közül a start-stop a legésszerűbb újdonság. Ha valaha még egyszer új kocsit veszek, tuti beikszelem az extrák között...a turbó hűtése meg a motor kikapcsolása után régi keletű dolog.
szerintem hülyeséget írtak. valami totálkáros lehetett. persze, hogy nem spórolsz, ha rövid ideig, mondjuk 5 másodpercig állsz. de ha már 15-ig, ami egy rövid piros, akkor már egyértelműen spórolsz, ha meg mondjuk 45-60 másodpercig, ami egy hosszabb piros, akkor már abszolúte megéri. Szerintem a mai fogyasztáscsökkentő vivmányok közül a start-stop a legésszerűbb újdonság. Ha valaha még egyszer új kocsit veszek, tuti beikszelem az extrák között...a turbó hűtése meg a motor kikapcsolása után régi keletű dolog.
Idézetet írta: OldPiet - 2011.09.01 11:25:01Én számomra csakis a diesel jöhet szoba. Volt sok benzines autom is cca 30%-al többet fogyasztanak mint a diesel.Már amelyik. Én biztosan az ezres alapmotorral venném az új Yarist (is)
Én számomra csakis a diesel jöhet szoba. Volt sok benzines autom is cca 30%-al többet fogyasztanak mint a diesel.