Én az alacsony üléspozíciót imádom, sokan ezt szólják meg, de én vicces módon olyan versenyautósnak érzem
tehát semmi bajom vele.
Na ezt nem gondoltam volna, hogy a Yarisokon sincsen hőfokmérő. Ez azért ciki mert nem tudom mikor melegedett be úgy rendesen. Vagy ha nyitva marad a termosztát lehet a fűtésből észreveszem, hogy gyenge, de elég rossz, ha mondjuk ez a magas fogyasztásból jön be, hogy nem tud rendesen bemelegedni.
Nézegettem én is a régebbi 1,3-as Yarisokat, de annyira nem jött be. Fogyasztás oké, hogy hasonló, de szerintem inkább több, a gyorsulása meg rosszabb, mint a mostani autómnak.
http://hasznaltauto.medija.hu/1842578/6418785_5.jpg?1356446400 amelyikekbe meg ez a kormány van, ez nekem kifejezetten rossz érzést kelt. A másik gömböcebb Yaris nem igazán tetszik, és olyat próbáltam 1,3-ban autópályán nem igen akart 160-nál többet menni. (tesóm akkor még a TMH-nál dolgozott, egyik hétvégén azzal jött haza, és akkor próbáltam ki azt is).
De logikus is, hogy ezek nem mennek jobban és többet esznek a swiftemnél, hiszen teljesítménybe kb. ugyanazt tudják, csak +200 kg az eléggé sokat számít dinamikában meg a fogyasztást is elrontja.
Az E10-ekkel szemeztem, mielőtt még a swiftet megvettem volna, tetszenek is, de idősebbek, és korrózióvédelem terén is hasonlónak érzem a mostani autómmal, tehát emiatt felejtős, már kiöregedőben van. Meg hát az sem utolsó szempont, hogy túl sok nincs belőlük, így a választék is nagyon gyér, nehezebb jót találni - ezért is lett a swift, mert abból legalább választék volt, meg így azért fiatalabb lett. De ez a corolla amúgy tetszett. Van egy ilyen a városunkban, első gazdás, az alja is rozsdamentes, gyönyörű állapotú, csak családba fog maradni, azt nem adják el sosem...érthető is.
Talán még a Yaris TS ami bejönne, valamivel magasabb fogyasztásért kárpótolna az élmény, de ezekből sincs olyan sok, ki kellene tudni fogni jót.
Ha meg sajnos ez a trend a hőfokjelző elhagyása, és könnyű a helyettesítés, akkor későbbiekben esetlegesen mégiscsak jó alternatíva lehet az 1,2-es splash.
ja, még gondolkoztam a swiftII-n is, de nem tudom mennyire hihetők azok a sztorik, hogy nem túl jó a váltójuk? meg akkor abból már 1,5 és 1,6 verzió érdekelne. Vagy a legújabb swift csak egyféle létező benzinessel: 1,25. De ezekkel tényleg az a baj, hogy nagyon szűknek érzi az ember a belső teret, próbáltam már ezt a legújabb swiftet, a splash-ben sokkal jobban érezni, hogy van hely, az új swiftbe meg mintha be lennék szorítva.
plusz eszembe jutott az, hogy a régi swift hosszú váltójával is rásegít a könnyű súly és a kis motor adta lehetőségekből az alacsony fogyasztásra. Ezzzel a hármassal így nehéz versenyezni. Tehát pl. apum corollája is kevesebbet enne, ha lenne benne egy 6. fokozat, vagy hosszabbak lennének a jelenlegiek. De mivel ez nincs meg, ezért konkrétan ugyanazon az úton úgyanúgy használva az autót míg a corolla 5,7-et eszik országúton, a swift olyan 4,8-5öt, tehát majdnem 1 liter különbség van köztük.