Szerző Téma: Yaris II - 2005  (Megtekintve 590078 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

leszilaci

  • Vendég
Yaris II - 2005
« Válasz #2475 Dátum: 2008.03.21 17:31:09 »
jajmáááááááár....ne legyetek bénák :kacsint:
gugliba beírtam,h : "szûcs piroska csuka"
és kidobta:
http://www.autotudos.hu/partnereink.php?partnermegtekint=1&uat_pnid=298
aholis:
Szûcs Piroska
 
Tevékenység:
 Üléshuzat, kárpitozás
 
Cím:
 1131 Budapest, Csuka utca 4.
 
Telefon:
 1/329-6910
 

ennyi..............
aztán képeket muti meg ha sikerült megcsináltatni :nagymosoly:
szerk.: el lett írva Xanyi hozzászólásában a telefonszám... :wink:

Frida

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 60
Yaris II - 2005
« Válasz #2476 Dátum: 2008.03.23 15:50:53 »
:tapsi:   :10:
Hogy ez nekem miért nem jutott eszembe.....  :hmm:   :kacag:
Köszi szépen Leszilaci.   :boldog:

Pesze hogy rakok fel képeket majd.  :szemez:

Minden jót.

Frida  :szivecske:   :toy:

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Yaris II - 2005
« Válasz #2477 Dátum: 2008.04.02 16:22:18 »
Szia Frida!

Hogy áll a projekt?  :pofa:
         

Frida

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 60
Yaris II - 2005
« Válasz #2478 Dátum: 2008.04.03 13:51:42 »
Szia!

Köszi a kérdést.  :pofa:
Jártam a hölgynél a Csuka utcában, és megnéztem az anyagmintákat. Gyári (opel, suzuki) szövetekkel dolgozik és tényleg nagyon profi huzatokat készít.  :10: Egyébként ezek kevertszálas szövetek, mosógépben moshatóak. 100%ig méretre szabják és még fel is teszik. 16. 000 HUF-ba kerülne, amit még nem is sajnálnék érte kiadni,mert tényleg minõségi munka és garantálták, hogy úgy fog állni ahogy kell. :hmm:
Viszont az egyetlen bajom, hogy sajnos egyik szín és minta sem passzol igazán a gyári szürke oldalkárpitomhoz. Szürke kárpittal rendeltem anno az autót,mert nekem az jobban tetszett a szürke mûanyag rész miatt.Ha nem lenne az ajtóban kárpit (vagy fekete lenne) akkor bánná a fene, hogy nem olyan színû, mint az eredeti huzat. De így teljesen más lenne az összhatás az autóban.  :elkeseredett:
Régebben dolgozott gyári Toyota szövetekkel, de már sajnos nem.  :szomoru:
Egyébként én nagyon vigyázok az autóra, nincs evés ivás benne,de nyárra csak jó lenne valami, hogy ne a gyári szövetbe izzadjak bele. Tudom, tudom....ezért van klíma.....

Szóval ott tartok most, hogy továbbra sem tudom mi legyen, a nyár meg közeleg.  :kormom:

Azért ha érdekel a dolog akkor érdemes lenne elmenned megnézni az anyagmintákat, hátha te kevésbé vagy problémás mint én.  :nagymosoly:

Valószínû, hogy felteszek trikó üléshuzatot a két elsõ ülésre nyárra.
Az igazság az, hogy nekem nagyon tetszik a gyári huzat és így imádom ahogy van, szóval nem szívesen csúfítanám el egy suzuki vagy egy opel huzattal.  :nagymosoly:

Még lehet alszom rá párat. Tudom, tudom......kompromisszumot kell kötni......

És veled mi a helyzet?

üdv:

Frida  :szivecske:   :toy:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Yaris II - 2005
« Válasz #2479 Dátum: 2008.04.03 14:29:21 »
Oldallégzsákos kocsikban is használhatóak?
Ha igen, van erre valami igazolása?

Frida

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 60
Yaris II - 2005
« Válasz #2480 Dátum: 2008.04.03 16:30:31 »
Azt mondta figyelembe veszik az oldallégzsákot.
Az igazolást nem kérdeztem. :hmm:

Az igazolás csak azért fontos, mert azzal 100%ig garantálják hogy nyílni fog?

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Yaris II - 2005
« Válasz #2481 Dátum: 2008.04.03 21:01:15 »
A fene se tudja, engem megnyugtatna, ha tudnám, valami független cég, labor is megnézte.

béla12

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Yaris II - 2005
« Válasz #2482 Dátum: 2008.04.07 10:03:09 »
Na volt egy kis szabadidõm és ellátogattam a japán márkaoldalra. Megnézegettem, hogy ott mit kapnánk a pénzünkért. Igaz a nyelvi hiányosságok miatt (rajzos írásban nem vagyok túl jó) nem mindenben vagyok 100%-ig biztos, de találtam 1-2 érdekességet. Az ottani motorválaszték 1, 1.3 és 1.5L, érdekes, hogy nincs 1.8 és harkálymotort sem láttam(de lehet, hogy vak vagyok). Viszont van 4WD is, meg valami eco dolog amit nem igazán értettem és a fogyasztással van kapcsoatban. Az tetszett, hogy azt is feltüntetik melyik motor hány km-t tud megtenni 1 liter benzinnel. Ahogy néztem a menetstab alap náluk és a hátsó villanyablak is. Valamint elég komolynak tûnõ gyári navikat is raknak a gépekbe, amik szerintem még tudnak ezt-azt, csak sajna én nem beszélni szamurájul. A kormányról vezérelhetõ dolgok is bõvebbek ott, tehát nem csak a rádió matatható onnan. Ráadásul ezt 2 verzióban hozzák. Ami még aranyos a kormány környékén, hogy van f1-s füles váltó is.  :nagymosoly: Szóval láttam 1-2 dolgok amit nálunk is prezentálhatnának a  :toy: -sok. Talán csak a jobb kormányt kéne kihagyni, mert az már Vitz lenne.
tömeget oszlatni nem vízágyúval kell, hanem szippantóskocsival.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Yaris II - 2005
« Válasz #2483 Dátum: 2008.04.12 22:55:52 »
Gyerekek, lenne két kérdésem az ezres Yaris II-essel kapcsolatosan.

Az elsõ: a váltó áttételezése. Mennyit pörög ötödikben?

A második: a fogyasztás. Mennyit kajál városban, országúton, pályán, vegyesben?

Köszönöm a válaszokat elõre is :pofa:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Yaris II - 2005
« Válasz #2484 Dátum: 2008.04.12 23:37:45 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Gyerekek, lenne két kérdésem az ezres Yaris II-essel kapcsolatosan.

Az elsõ: a váltó áttételezése. Mennyit pörög ötödikben?

A második: a fogyasztás. Mennyit kajál városban, országúton, pályán, vegyesben?

Köszönöm a válaszokat elõre is :pofa:


Ötödikben 130-nál pörög 4000-et. Úgy figyeltem meg, hogy az áttételezése ugyanaz mint a régi ezresé.

A fogyasztásról pedig majd írnak a tulajdonosok  :kacsint:
Xanyi

rezsofriedrich

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 771
  • ficere
Yaris II - 2005
« Válasz #2485 Dátum: 2008.04.13 10:40:12 »
Idézetet írta: "Xanyi"
Idézetet írta: "Palaczk"
Gyerekek, lenne két kérdésem az ezres Yaris II-essel kapcsolatosan.

Az elsõ: a váltó áttételezése. Mennyit pörög ötödikben?

A második: a fogyasztás. Mennyit kajál városban, országúton, pályán, vegyesben?

Köszönöm a válaszokat elõre is :pofa:


Ötödikben 130-nál pörög 4000-et. Úgy figyeltem meg, hogy az áttételezése ugyanaz mint a régi ezresé.

A fogyasztásról pedig majd írnak a tulajdonosok  :kacsint:


Sziasztok!

Nekem 1,3-as terra van.A használat során kb. 80/20 %ban országút és városi forgalomban használva télen:6,1 l/100km most meg mivel már nincsenek hideg reggelek igy 5,8 l/100 km.Országuton általában 100 alatt ritkán megyek (Ausztria)! :pofa:
Volt olyan is,hogy Gyõr-Sopron között szigorúan betartva a sebességet:4,8 l/100 km!!! :nagymosoly:
Az elõzõ Yaris I-el is majdnem ugyanezek az értékek voltak,csak akkor még klíma nélkül!Az 1,0-ás motor volt,és 14-es kerekekkel. :hmm:

Üdv és a  :toy: legyen Veletek!
Wartburg de Luxe 1987-1989
Toyota Corolla HB 1,2 12 Valve 1989-2000
Toyota Yaris I 1,0 Sol 2000-2007   (román polgártárs totálkárrá alakította)  :-(
Toyota Yaris II 1,3 terra 2007-?   :-)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Yaris II - 2005
« Válasz #2486 Dátum: 2008.04.14 20:01:10 »
Idézetet írta: "rezsofriedrich"
Nekem 1,3-as terra van.A használat során kb. 80/20 %ban országút és városi forgalomban használva télen:6,1 l/100km most meg mivel már nincsenek hideg reggelek igy 5,8 l/100 km.Országuton általában 100 alatt ritkán megyek (Ausztria)! :pofa:
Volt olyan is,hogy Gyõr-Sopron között szigorúan betartva a sebességet:4,8 l/100 km!!! :nagymosoly:
Az elõzõ Yaris I-el is majdnem ugyanezek az értékek voltak,csak akkor még klíma nélkül!Az 1,0-ás motor volt,és 14-es kerekekkel. :hmm:

Üdv és a  :toy: legyen Veletek!


Köszi az infót :) !

Biztató a helyzet, mert a Yaris II 1.0 tesztfogyasztása (AutoBild) is szuper volt - valami 5.6-ot evett, ha jól emlékszem :o ... Ez azért nem semmi egy benzinestõl.

Várom akkor az infókat másoktól is  :szemez:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Yaris II - 2005
« Válasz #2487 Dátum: 2008.04.14 20:14:41 »
Idézetet írta: "Xanyi"
Ötödikben 130-nál pörög 4000-et. Úgy figyeltem meg, hogy az áttételezése ugyanaz mint a régi ezresé.


Ez jó hír - többre számítottam volna. Attól tartottam, hogy úgy van áttételezve, hogy végsebességnél kipörgi magát, és az kábé már 105-106-nál jelentett volna egy szolid 4000-et :rolleyes: ... Hát örülök, hogy nem így van. Mondjuk nekem a 4000 nagyjából a fájdalomküszöb, de eszerint azért még 130-140-el el lehet kergetni a kis gépet szétpörgetés nélkül.

Azért kérdem egyébként, mert ugye igyekszem feltérképezni a majdani oktató-autómként szóba jöhetõ jelölteket. És a Yaris II 1.0 az egyik. Fix fenntartási költségekben meglehetõsen versenyképes, ezért is agyalok rajta. Az E12 1.4 dízel tûnik most a fõ jelöltnek, ami ugye plusz egy klasszis az autó, és két klasszis a motor terén :roll: ... De annak a fix költségei magasabbak, és hát a franc se tudja, hova vezet a dízel útja hosszú távon :?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Yaris II - 2005
« Válasz #2488 Dátum: 2008.04.14 20:34:20 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Xanyi"
Ötödikben 130-nál pörög 4000-et. Úgy figyeltem meg, hogy az áttételezése ugyanaz mint a régi ezresé.


Ez jó hír - többre számítottam volna. Attól tartottam, hogy úgy van áttételezve, hogy végsebességnél kipörgi magát, és az kábé már 105-106-nál jelentett volna egy szolid 4000-et :rolleyes: ... Hát örülök, hogy nem így van. Mondjuk nekem a 4000 nagyjából a fájdalomküszöb, de eszerint azért még 130-140-el el lehet kergetni a kis gépet szétpörgetés nélkül.

Azért kérdem egyébként, mert ugye igyekszem feltérképezni a majdani oktató-autómként szóba jöhetõ jelölteket. És a Yaris II 1.0 az egyik. Fix fenntartási költségekben meglehetõsen versenyképes, ezért is agyalok rajta. Az E12 1.4 dízel tûnik most a fõ jelöltnek, ami ugye plusz egy klasszis az autó, és két klasszis a motor terén :roll: ... De annak a fix költségei magasabbak, és hát a franc se tudja, hova vezet a dízel útja hosszú távon :?


Igen a régi ezres Yarisnál is kb. 130-ra szoktam belõni az autópálya tempót. 4000-es fordulat az, ami még pont jó tartósan!

Én továbbra is azt mondom, hogy nem rossz ez az új 3 hengeres motor, de én a hangját nem tudnám megszokni! Probáltad már?
Xanyi

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Yaris II - 2005
« Válasz #2489 Dátum: 2008.04.14 21:08:31 »
Idézetet írta: "Xanyi"
Én továbbra is azt mondom, hogy nem rossz ez az új 3 hengeres motor, de én a hangját nem tudnám megszokni! Probáltad már?


Nem. De el tudom képzelni - berreg. Más háromhengeres benzinest vezettem már. Engem nem zavar ez a hang (nekem a dízelek kerregésével sincs bajom). Az általam legkevésbé kedvelt motorhang pont hogy egyes négyhengeresek steril, színtelen, hangulattalan zúgása (félreértés ne essék, ez csak bizonyos típusokra vonatkozik).

Az adatai (gondolok itt a teszt adatokra is) alapján valóban nem lehet rossz a kis ezres!
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )