Mi ennek az oka ?
Egy másik fórumon szedték ezt össze valahonnan:
"A lényeg a PSD-ben rejlik mivel nincs közvetlen kapcsolat ugye a kerék és a hajtások között. Ergo áram kell ahhoz is hogy ha a benzinmotort hajtod, megmozduljon a kerék (MG1-et fékezni kell)
Nos a motor ugye atkinson ciklusú aminek mint tudjuk kis fordulaton nincs nyomatéka. Viszont vontatni kis sebességgel tudsz ami első körben igen gyorsan leszívja a nagy akksit, ezt követően a kocsi csak a benzinmotorra tud hagyatkozni amit hajtásához szintén áram kell az MG1-nek hogy ne simán elforogjon a PSD. Mivel vontatás közben nem használod úgy a féket mint normál üzemben, nincs rendes visszatáplálás sem. Ergo pár kilométert el tudsz vontatni, de ha lemerül az akksi akkor bezony meg kell állni és a benzinmotorral visszatölteni különben túlmeríti az akksit, nem tesz jót sem az akksinak sem az inverternek."