Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 5038844 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Egyéb autók
« Válasz #28515 Dátum: 2017.10.29 17:26:35 »
Az nem tudom hol van. Hűtővíz tiszta egyelőre.
Fekete csövek a motortérben. Hidegen összenyomható, bemelegedve nehezebben, mert megnő a nyomás, ha pedig beledolgozik a vízkörbe a motor, akkor kőkeményre felduzzad. Érdemes megnézni, mert a túlnyomás újra magával viheti a radiátort, de a vízpumpa is megy egy idő után vele. Érdekesség: amikor hengerfejes volt a járgány, teljesen tiszta maradt a víz. Elsőre a kiegyenlítő tartály sapkáját cserélte a szerelő, meg a motorba menő csonkot.

BlueD4D

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 312
Re:Egyéb autók
« Válasz #28516 Dátum: 2017.10.29 18:30:44 »
Na mi az ami eldurranhat egy F Astrában Október végén? Hát persze hogy a fűtőradiátor :D

Tudom, hogy az ördögtől való, nekem mindkét radiátorom szivárgott a corollán megvétel után...alapos utánajárást követően töltöttem bele egy fél flakon holtz tömítőt hidegen, fél óra járatás, majd szunya.
További szivárgás nem volt észlelhető, pedig kapott hideget, meleget, német autópályát :D

Remélem a tiedben az átlagosnál könnyebb cserélni. Valamelyik francia autóról olvastam, hogy először fogtak egy fűtőradiátor, majd építettek köré egy autót...

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Egyéb autók
« Válasz #28517 Dátum: 2017.10.29 19:10:41 »
Valamelyik francia autóról olvastam, hogy először fogtak egy fűtőradiátor, majd építettek köré egy autót...
Ez a Passatra tuti igaz és Mx5-ről is -meg gondolom a kocsik többségéről- elmondható. :whistling:
Ki kell bontani a kormányt, bal és jobb frontlégzsákot, az A oszlop borítását, aztán a műszer egységet. Fejegység még csak-csak kijön, de régebbi kocsiknál a fűtéskapcsolók bowdenjeit visszaakasztgatni, úgy hogy a műanyag keret körmei ne törjenek, igazi kaland... Aztán jöhet ki a biztosítéktábla a helyéről, a motortérnyitó és ezután emelhető ki a komplett panel.... és voila, majdnem a radiátornál vagyunk. :D Innentől már csak pár műanyag elem választ el a boldogságtól. Jó sok óra meló, és nem is nagyon szeretik, mert ha törik valami műanyag, az kellemetlen.

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Egyéb autók
« Válasz #28518 Dátum: 2017.10.29 19:11:34 »
Tudom, hogy az ördögtől való, nekem mindkét radiátorom szivárgott a corollán megvétel után...alapos utánajárást követően töltöttem bele egy fél flakon holtz tömítőt hidegen, fél óra járatás, majd szunya.
További szivárgás nem volt észlelhető, pedig kapott hideget, meleget, német autópályát :D

Remélem a tiedben az átlagosnál könnyebb cserélni. Valamelyik francia autóról olvastam, hogy először fogtak egy fűtőradiátor, majd építettek köré egy autót...
Saját autómba se öntenék ilyet :-D Nem bonyolult, legalábbis a G Astrában videó alapján. Unixban 8-35e Ft az alkatrész kedvezmény nélkül

Tapatalkkal küldve az én ONEPLUS A3003 eszközömről

Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

BlueD4D

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 312
Re:Egyéb autók
« Válasz #28519 Dátum: 2017.10.29 21:38:59 »
Ez a Passatra tuti igaz és Mx5-ről is -meg gondolom a kocsik többségéről- elmondható. :whistling:
Ki kell bontani a kormányt, bal és jobb frontlégzsákot, az A oszlop borítását, aztán a műszer egységet. Fejegység még csak-csak kijön, de régebbi kocsiknál a fűtéskapcsolók bowdenjeit visszaakasztgatni, úgy hogy a műanyag keret körmei ne törjenek, igazi kaland... Aztán jöhet ki a biztosítéktábla a helyéről, a motortérnyitó és ezután emelhető ki a komplett panel.... és voila, majdnem a radiátornál vagyunk. :D Innentől már csak pár műanyag elem választ el a boldogságtól. Jó sok óra meló, és nem is nagyon szeretik, mert ha törik valami műanyag, az kellemetlen.

Azért ennél egyszerűbbnek gondoltam :) Ezt még hallgatni is teher.
...

Pedig a corolla csak 10 éves volt !!! Mégis belenyomtam a trutyit, hátha jól beleköt az egész, mindegy volt rajta mire költeni enélkül is. Mennyi az F asztra? 60 lovas?  akkor nem rettegnék a hengerfejtől.

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Egyéb autók
« Válasz #28520 Dátum: 2017.10.30 11:53:46 »
Telefonbeszélgetés Opel Schillerrel:
-Nagyon szépen körülírta a hibajelenséget és megnevezte a meghibásodott alkatrészt. Hadd kérdezzem, szakmabeli?
-Nem, volt már pár 20 éves roncsom.
Röhögés ...
Most persze téli gumizás miatt terheltek, 24-36h belül küldenek árajánlatot. G Astráról találtam videót, ott nem tűnik olyan veszett nagy feladatnak (persze a Passat, MX5 vagy a Kappához képest):
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.31 11:15:03 írta Nagycitrom »
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Egyéb autók
« Válasz #28521 Dátum: 2017.10.31 09:56:28 »
HTTPS-t nem tudja lelkileg feldolgozni a blogmotor, s-t vedd le a végéről.
Ohhh, köszi, úgy emlékeztem hogy ez csak akkor kell, ha nem linkként, hanem YT videóként akarom beszúrni.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Egyéb autók
« Válasz #28522 Dátum: 2017.10.31 10:53:33 »
<OFF>
Ohhh, köszi, úgy emlékeztem hogy ez csak akkor kell, ha nem linkként, hanem YT videóként akarom beszúrni.
Azt is lehet, de akkor URL tag-be kell tenni így: https://www.youtube.com/watch?v=L9qxp2KrcC8
Különben alapértelmezetten youtube tag-ként kezeli.
</OFF>

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Egyéb autók
« Válasz #28523 Dátum: 2017.10.31 11:16:34 »
<OFF>Azt is lehet, de akkor URL tag-be kell tenni így: https://www.youtube.com/watch?v=L9qxp2KrcC8
Különben alapértelmezetten youtube tag-ként kezeli.
</OFF>
Nem szakmabeli (favágó), nem érti mit írsz  :D  :tt2:

Javítottam, a tiedet meg töröltem ;)

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Egyéb autók
« Válasz #28524 Dátum: 2017.10.31 14:43:54 »
Jó, hát valakinek a számítógépek lelkéhez is értenie kell. :D

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Egyéb autók
« Válasz #28525 Dátum: 2017.10.31 14:45:19 »
Jó, hát valakinek a számítógépek lelkéhez is értenie kell. :D
Azok lelketlen szemétládák. Sajnos a nőkkel ellentétben tényleg mindig igazuk van :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Egyéb autók
« Válasz #28526 Dátum: 2017.10.31 18:16:59 »
Azok lelketlen szemétládák.
Mostmár értem miért utál téged annyira minden kocsid.  [rohog]

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:Egyéb autók
« Válasz #28527 Dátum: 2017.11.01 16:28:02 »
kolléganőmnek van egy új mazda 2je.  fullextrás minden földi jóval.
utál pesten vezetni mindig én viszem ki a kocsiját a városból.  azt mondta ha járnánk mindig vezethetném a kocsiját.  :winkiss:
kár hogy késett 15 évet..  :whistling:

na, mindegy:
én nem is tudok vezetni modern autót:
- kulcs nélküli gombos indítás még elmegy..
-rükvercbe csipog (idegesít) és betölt a tolató kamera monitor. hát én abba nem bízom.  forgolódok , hátra nem látok semmit, tükörből tolatok.
-lámpáknál  motor off. rohadt idegesítő nem uralom a járművet.
-lejtőn bekapcsol valami lejtmenet gátló.. hát nem szeretem,,
-meg pár dolog.. mi lenne ha e autó lenne..

most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9521
Re:Egyéb autók
« Válasz #28528 Dátum: 2017.11.01 16:32:57 »
Én speciel szeretem mindezt, bárcsak lenne enyémbe is!
A tolatókamera nagyon jó - nem arra való, hogy tükrök nélkül tolass.
Lejtőn viszont van visszagurulás-gátló - azt szeretem a legjobban: felfele ha elengeded a féket, nem kezd el hátragurulni az autó hanem kb. 3 mp-ig megtartja, pont annyi idő amennyi kell, hogy ne kelljen nagy gázzal kuplungot csúsztatni vagy kézifékkel bohóckodni. Emlékszem sofőr iskolába mekkorákat szívatott ezzel a rámpán való elindulással az oktató...

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Egyéb autók
« Válasz #28529 Dátum: 2017.11.01 17:49:33 »
Én speciel szeretem mindezt, bárcsak lenne enyémbe is!
A tolatókamera nagyon jó - nem arra való, hogy tükrök nélkül tolass.
Lejtőn viszont van visszagurulás-gátló - azt szeretem a legjobban: felfele ha elengeded a féket, nem kezd el hátragurulni az autó hanem kb. 3 mp-ig megtartja, pont annyi idő amennyi kell, hogy ne kelljen nagy gázzal kuplungot csúsztatni vagy kézifékkel bohóckodni. Emlékszem sofőr iskolába mekkorákat szívatott ezzel a rámpán való elindulással az oktató...
Feleségem kocsijában van (ford), de nekem is idő volt mire megszoktam. Mindig azt éreztem hogy nem engedtem ki a kéziféket, mert egy picit későn enged.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...