Elhiszem, ami tesztre hivatkoztam, az egyrészt nagyon régen volt - azóta komoly fejlődésen mehettek keresztül ezek az anyagok, hiszen mind nagyobb rá az igény - másrészt, nem tudom, milyen paraméterű volt az anyag, lehet, hogy a legolcsóbb.
Az autó esetében annyiban bonyolultabb a helyzet, mint egy épületnél, hogy az autónak nincsenek vastag beton (kő) falai, amik komolyabb hőszigetelő hatást tudnak biztosítani, hanem egy relatíve vékony fémlemez határolja, ami elég jól vezeti a hőt. Tehát az autóban kisebb a szerepe az ablakoknak, mert így is, úgy is könnyen átmelegszik. Persze, autópályán is melegszik, de ott a menetszélnek hűtő hatása is van., ami álló helyzetben nincs. Másfelől meg, mint írtam, 25 fok felett szenvedek a melegtől, ezért érdemes megragadnom minden lehetőséget, amit tudok, és ez annak tűnik. Majd még utánaolvasok, csak arra voltam kíváncsi, hogy a 3 márkának van-e egymás közti sorrendje, de ezek szerint ott már mindegy, nem lehet melléfogni.