A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Volt szerencsém cserélni az alsó burkolatot, mivel nem szerencsésen leamortizáltam egy részét.Nos a burkolat 3 részből áll, nem mindegy melyik lóg. A jobb oldali féldarab és a bal oldali féldarab oldalt 1-1 feszítő dugós műa. patenttal van rögzítve, furat átmérő 7. ezen kívül 2-2 darab önmetsző csavarral, amik műa. tiplibe mennek. A lemezek elől a lökh. mögött hatlap 10-es dugókulcs normál menetes csavar, középen alul mindkét belső szélen 7-es furatban feszítő dugós műa, patent, valamint az előbb említett menetes csavar és lemezanyába menő önmetsző csavar random eloszlásban.A harmadik darab, ami a motor alatt van, egy ovális téglalap (lekerekített sarkú téglalap) Ennek rögzítése a három féle kötöelemmel szintén vegyesen. Szóval, nem mindegy hogy mi lóg, nem lindegy melyik kötöelem eresztett el. Sajnos meg kell nézni. Ha leszakadt a furatnál valamelyik lemez, érdemes nagy méretű alátéttel felszerelkezni (fakötésű alátét horganyozva) A harmadik elemen van két lehajtható fül 1-1 csavaros rögzítéssel, ez olajcserekor hasznos. Szerencsés esetben ezek nyíltak le, rögzítés lemezanyával, (nálam) Ha már valaki ügyködött alul, akkor csak a képzelet szab határt, hogy mit talál az ember rögzítő elemként.
Ok, igazából Kika kérdezte, nem neked írtam, csak a kérdésre reagáltál te is
A T22-esekhez járt árnyékos hely is alapáron?
A váltóolajat kell cserélni?Hosszbordás szíj csere azt hiszem 105e kilométerenként esedékes.Én most cseréltettem 196e-nél,de még a gyári volt rajta.
Ìrhatnám bárhova, de mivel Avem van, ide írom:Tegnap tapasztaltam meg, hogy a magyar rendszámú kocsik bírságát már ki tudja küldeni az osztrák rendörség Magyarországra. Elvileg július elejétöl van így, én is kaptam egy csekket (még fog is jönni pár, attól tartok ), de mától odafigyelek én is, tegyétek Ti is ezt.
Jelzem, az első céges osztrák bünti megérkezett. 100-as táblánál 127, egyenlő 80 euró bírság.
Csak nem a magyar határ előtti 1-2 km-es szakaszon?
Nekem 80-as táblánál 96 km/h, 55 juró bírság
Ott azért elég nehéz valós 127-el menni, hacsak nem éjszaka van és nincs forgalom. Normális esetben ott elég nagy a forgalom és a színesfémgyüjtök nem tudnak 70-el sem felkúszni a dombon a G-Astrával.