jah,az volna a tiszta munka!
én nem várnék a szervizre az tuti.
Hétközben használatban van az autó, így leghamarabb csak hétvégén tudom leszedni a kereket, már amennyiben az alufelni nem a vékonyított kulcsot igényli a csavarok leszedéséhez.
Egyébként, tolómérővel megmértem a tárcsa vastagságát, e szerint a 28/26mm-es (max-min vtg) tárcsa kell és 275-276mm átmérővel. Nem tudom, hogy a 288-as mennyire igényel másmilyen betéteket...
A szervizben is utána néztek a Toyota adatbázisában, de elég szegényes az információ. Méretre semmi nincs feltüntetve, hogy milyen kell, viszont, van gyári cikkszám.
A betétekkel kapcsolatban 2 féle szett van, szintén mindenféle méretmegadást mellőzve annyi különbséget lehet felfedezni, hogy az egyik "german spec." jelzővel van illetve.
A Szakál-Metálnál voltam bent, Ferodo betét szettből elvileg 3 féle is van hozzá, ebből 2 fajta raktáron is van náluk. Ezeket adott esetben mind elvihetem és azt fizetem, amelyik stimmel az autóra. Tárcsából a Meyle van elgoadható árban és talán minőségben, a Ferodo-ATE-Brembo mind 30.000Ft feletti listaáron kapható, ez a 30% kedvezményemmel is 20-22.000Ft/db (ezt írtam).
A saját forrásom tudja szerezni a Brembo tárcsát (9000Ft/db) és Brembo betétszettet (13000Ft/szett), elvileg jól beazonosíthatóan, de 280mm tárcsaátmérővel. Gondolom, a nagyobb tárcsa jó dolog, ha elfér előtte a felni és nem érnek össze. Feltételezem, hogy nem 5mm-en fog múlni...
Szóval, látható, hogy körüljártam a dolgot, ahogy tudtam. Egyedül a jelenleg fent lévő féktárcsa átmérője és a betét külső méretei várnak mérésre...