De engedjük el, mert látom neked mindenképp a tyúkszemedre lépett a GLS
Nem a GLS, a futárok általában. Tök rugalmatlan rendszerben vannak, csak az ő szemszögükből nézve "jó" minden. Pl. az hogy 2021-ben még nem alapértelmezett hogy kártyával is lehessen fizetni náluk (még taxikban is lehet már évek óta, még csak drága terminál se kell ma már), futár cég, és cégen belül is futárja válogatja...
Ha felhívom kb. mikor akar ideérni nem tudja, nemmondja meg, volt már olyan is hogy mire leértem már szállt vissza hogy indulna tovább, egy csengőnyomás után alig vár vmit stb...
Az meg a csúcs hogy nincsenek átvételi pontok ahova (lásd posta) esetleg bemehetnék a csomagért ha nem tudtam otthon lenni éppen. Ja, vannak, de előbb visszaküldik a csomagot a feladónak, aki aztán adja fel újra, kizárólag csomagpontra...
A lényeg - nekik legyen jó (mint cég) első sorban utána jöhet a kiszolgáltatott címzett. Mert a (nekik) fizető ügyfél nem a címzett, csak a feladó... (olyanom volt már néhányszor hogy én adtam fel csomagot és jöttek felvenni, érdekes olyankor egész más a hozzáállás...)