Csak a jegyzőkönyv kedvéért: múlt pénteken megvolt a 180 ezres szerviz. 5W30-as olajat, gyertyákat, szűrőket cseréltek, munkadíjjal együtt 33eFt volt a számla a helyi márkaszervizben. A kocsi amúgy általánosságban rendben van, ahogy eddig végig a 8 év alatt. Az olajat nem zabálja, a 15 ezres periódus alatt a nívópálcán a max alá kb. 2 mm-rel csökkent le az olajszint (ez több okból sem egzakt mérés, arra jó, hogy jelezze, nem fogy több olaj az üzemszerű fogyasztásnál). Fékek utóbbi csere óta rendben (120 ezer óta vannak bent, ez a 60 ezres élettartam az elsőknél rekord), kuplung bírja, gátlók szintén. Elektromos izék jellemzően működnek, egy apróságot vettem észre valamelyik este: a fényszóró magasságállítójának háttérfénye nem megy, ki tudja, mióta. A műszerfal zörgéseit már vétel óta (akkor 45 ezer volt benne) megszoktam, újabbak nem jelentkeztek. A plüss kárpitok a kutyát kevésbé szeretik, amúgy meglepően jól bírják kifényesedés nélkül a strapát. Az autó leggyengébb részét (a gyári rádiót) kiváló döntés volt lecserélni. Röviden ennyi.