Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2351591 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5220 Dátum: 2007.08.31 00:08:01 »
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "Kgabe"
Esetleg ezekre a menetekre beszerezhetnél egy próbarendszámot... :hmm:
Asszem csinált már ilyet más útra, de nem olcsó mulatság  :kacsint:


Nem, ilyet nem csináltam, mert próbarendszámot nem lehet csak úgy beszerezni, mindenféle feltételei vannak. Akkor azt csináltam, hogy kiváltottam egy 3 napos ideiglenes forgalmi engedélyt, ami nem lenne túl drága, viszont biztosítást is kell hozzá kötni, és az már megdobja, valahová tízezres nagyságrendbe.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: elveszett kulcs
« Válasz #5221 Dátum: 2007.08.31 08:55:12 »
Idézetet írta: "ariane5"
Meg tudnád adni az ECU cikkszámát és a vonalkód felett található számot?
Csak azért, mert az utolsó Carina majdnem ugyanaz, mint az elsõ Avensis....

Laci

.........


Atya Isten!
Azért kössz az infót.Nagyon hasznos.
Még át kell olvasni párszor.[/quote]

No, akkor itt lennének az adatok, de nagyon nem az, mint az ave

0 261 204 090

89661-05060


Szal addig semmi sem egyezik semmivel, de azért vagyunk, hogy legyünk.

Ha valaki tudna esetleg egy olyan carina e évjáratot, aminek már BOSCH Motronic vezérlõje van, de garantáltan a 115 Le-s azt szívesen venném, mert akkor az annak az EEPROM-jában lévõ okosságot kellene betölteni az enyém agyába, hogy okosabb legyen.

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5222 Dátum: 2007.08.31 12:18:47 »
Idézetet írta: "murray"

én is ilyen olajjal járok. a szelephézag beálltás nem nagy meló. akkor csináltasd meg.
csak el ne baffák !!


No az a baj, hogy a helyiekben én sem bízom. Most viszont lehetõségem volt olyannal megnézetni akiben a rokonok nagyon bíznak, csak a távolság miatt ritkán jutok arra. Õ nem esett neki egybõl hanem legalább meghalgatta mi van. A konklúzió az az lett, hogy a fõtengely ékszíjtárcsája hozzáért tán valami burkolathoz. Ott igazított egy kicsit. Utána állt nála egy éjszakát és másnap reggel mentünk érte és nem hallottam olyan hangot mint eddig. Aztán mi lesz majd kiderül.

Amúgy megdícsérte az öreget. Azt mondta csendes kis motor van benne. Ha szerencsém van simán elfut még vagy 200eKM-t. Csak a szelepszár szimeringet mondta, hogy gyanús neki de még nem vészes. Azt mondta kicsit füstöl a motor hideginduláskor. De jó kérdés mert rajta van olyankor a szivató is és amikor kiállt és mögé mentem már csak a katinak a gõzét tudtam megfigyelni.
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5223 Dátum: 2007.08.31 13:40:38 »
lehet h igaza van mert a ékszijtárcsa mellett ott van a müanyag vezermuszij védõ muanyag ház.
hátha megjavul.
füstöl? de a tiéden is automata szivato van, nem?
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5224 Dátum: 2007.08.31 14:36:11 »
Idézetet írta: "murray"
lehet h igaza van mert a ékszijtárcsa mellett ott van a müanyag vezermuszij védõ muanyag ház.
hátha megjavul.
füstöl? de a tiéden is automata szivato van, nem?


Reménykedjünk.  :nagymosoly:

Persze van autómata szivató ami hidegindításkor dolgozik rendesen aztán bekapcsolódik a katalizátor, így aztán állapíts meg valamit. Ráadásul rámhozta a frászt az emberke mert reggel elõsször beindítottuk meghalgatni majd miután a szelepszárszimeringröl beszéltünk leállította és megnézte az olajat és azt mondja kevés van benne. Pedig tudom, hogy indulás elött öntöttem bele vagy fél litert. ÉS azzal közel volt a maxhoz. MÉG NEM EVETT MEG AZ ÖREG SOHA 500km-en 7-8 decit. Ha ilyen szinten zabálná az olajat most a hazaúton már a minimum alá kerültem volna.  Úgyhogy holnap reggel azzal kezdek, hogy megnézem az olajszintet. Indítás nélkül ahogy kell szerintem.
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5225 Dátum: 2007.08.31 16:08:49 »
Idézetet írta: "ATIS"
Idézetet írta: "murray"
lehet h igaza van mert a ékszijtárcsa mellett ott van a müanyag vezermuszij védõ muanyag ház.
hátha megjavul.
füstöl? de a tiéden is automata szivato van, nem?


Reménykedjünk.  :nagymosoly:

Persze van autómata szivató ami hidegindításkor dolgozik rendesen aztán bekapcsolódik a katalizátor, így aztán állapíts meg valamit. Ráadásul rámhozta a frászt az emberke mert reggel elõsször beindítottuk meghalgatni majd miután a szelepszárszimeringröl beszéltünk leállította és megnézte az olajat és azt mondja kevés van benne. Pedig tudom, hogy indulás elött öntöttem bele vagy fél litert. ÉS azzal közel volt a maxhoz. MÉG NEM EVETT MEG AZ ÖREG SOHA 500km-en 7-8 decit. Ha ilyen szinten zabálná az olajat most a hazaúton már a minimum alá kerültem volna.  Úgyhogy holnap reggel azzal kezdek, hogy megnézem az olajszintet. Indítás nélkül ahogy kell szerintem.


A katalizátor nem kapcsolódik be, az mindig ott van, mindig ugyanazt csinálja. Annyi persze van, hogy bemelegedett állapotban mûködik igazán. Viszont füstöt vagy ilyesmit utána sem szûr ki. Ja, és a katalizátornak nincs gõze :) ...

Olyat szokott csinálni az autód, hogy ha meleg motorral járatod alapjáraton egy darabig, és utána hirtelen rálépsz a gázra, akkor kiböffent magából némi kék füstöt?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5226 Dátum: 2007.08.31 17:12:22 »
Idézetet írta: "Palaczk"

A katalizátor nem kapcsolódik be, az mindig ott van, mindig ugyanazt csinálja. Annyi persze van, hogy bemelegedett állapotban mûködik igazán. Viszont füstöt vagy ilyesmit utána sem szûr ki. Ja, és a katalizátornak nincs gõze :) ...

Olyat szokott csinálni az autód, hogy ha meleg motorral járatod alapjáraton egy darabig, és utána hirtelen rálépsz a gázra, akkor kiböffent magából némi kék füstöt?


Jó értem én, hogy villanymotor na de mi hajtsa? :kacsint:

Hát nézelõdésre kell majd szereznem egy donort mert meleg motornál én nem veszek észre semmit. Most is csak azért "gõzölgött" mert szabadég alatt töltötte az éjszakát a szerelõ kertjében és jól le volt hülve és még az ablakok is vizesek voltak. Meleg motornál nem jellemzõ rá a füstokádás.
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5227 Dátum: 2007.08.31 19:47:25 »
Idézetet írta: "ATIS"
Idézetet írta: "Palaczk"

A katalizátor nem kapcsolódik be, az mindig ott van, mindig ugyanazt csinálja. Annyi persze van, hogy bemelegedett állapotban mûködik igazán. Viszont füstöt vagy ilyesmit utána sem szûr ki. Ja, és a katalizátornak nincs gõze :) ...

Olyat szokott csinálni az autód, hogy ha meleg motorral járatod alapjáraton egy darabig, és utána hirtelen rálépsz a gázra, akkor kiböffent magából némi kék füstöt?


Jó értem én, hogy villanymotor na de mi hajtsa? :kacsint:

Hát nézelõdésre kell majd szereznem egy donort mert meleg motornál én nem veszek észre semmit. Most is csak azért "gõzölgött" mert szabadég alatt töltötte az éjszakát a szerelõ kertjében és jól le volt hülve és még az ablakok is vizesek voltak. Meleg motornál nem jellemzõ rá a füstokádás.


Hát ha nincs füstokádás, és nincs jelentõs olajfogyasztás sem, akkor meg hol a probléma :) ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5228 Dátum: 2007.08.31 22:45:26 »
Megnéztem a próbarendszámot: 29ezer :(
Gabe 254.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5229 Dátum: 2007.08.31 23:37:55 »
Idézetet írta: "Kgabe"
Megnéztem a próbarendszámot: 29ezer :(


Ennyit nekem simán megérne, hogy idõrõl idõre legálisan járathassam vele a kocsit. Csakhogy emlékeztem én, hogy ez nem olyan egyszerû. És valóban nem az:

"Kérelemre P betûjelû ideiglenes rendszámtáblát kell kiadni a jármûgyártónak, a jármûjavítónak, a közlekedési kutatóintézetnek, valamint egyéb olyan vállalkozásnak vagy intézménynek, amelynek tevékenysége indokolja a még forgalomba nem helyezett, vagy a forgalomból ideiglenesen kivont, de javítás alatt álló jármû ideiglenes részvételét a közúti forgalomban."

Én egyik kategóriába sem tartozom :|
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5230 Dátum: 2007.09.01 11:53:21 »
Idézetet írta: "Palaczk"

Hát ha nincs füstokádás, és nincs jelentõs olajfogyasztás sem, akkor meg hol a probléma :) ?


Remélem sehol.  :)  Most megnéztem az olajszintet és a kb 750km alatt full országúton becsléseim szerint 1-2 decit evett az olajból. Ami azt hiszem elfogadható.
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5231 Dátum: 2007.09.03 09:07:45 »
Idézetet írta: "ATIS"
Idézetet írta: "Palaczk"

Hát ha nincs füstokádás, és nincs jelentõs olajfogyasztás sem, akkor meg hol a probléma :) ?


Remélem sehol.  :)  Most megnéztem az olajszintet és a kb 750km alatt full országúton becsléseim szerint 1-2 decit evett az olajból. Ami azt hiszem elfogadható.


hát relativ. én a multkor 6000 km után töltöttem bele egy papirpohárnyi 2dl olajat :wink:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5232 Dátum: 2007.09.04 20:51:48 »
Idézetet írta: "murray"

hát relativ. én a multkor 6000 km után töltöttem bele egy papirpohárnyi 2dl olajat :wink:


Persze hogy relatív. Pl te azt mondod hogy kb hetente 2x-3x használod az autót hosszabb utakon. Én meg mindennap rövid utakon. De akárhogyis ha az autó 10000 km alatt megeszik 1-2 vagy teszem azt 3 liter olajat azért nem fogok rohanni motorgenerálra. Fõleg ha a szerelõ azt mondja, hogy jó állapotban van a motor. Én csak azért paráztam be mert õ olyat mondott, hogy olyan következtetést vonhattam volna le hogy 1000km eszik 1litert. NA az durva lett volna.
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5233 Dátum: 2007.09.05 09:24:50 »
jaja semmi para. én nem használom munkába a kocsim. csak bevásárlás, családlátogatás+ utazás
ez a legjobb kimélõ mód
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
_
« Válasz #5234 Dátum: 2007.09.11 09:47:33 »
Kérdezném Ariane5- tõl, hogy kapok majd választ a kérdéseimre?