Köszönöm
! 2005-ben, mikor visszavettem, még én sem sejtettem, hol/mikor lesz ennek a vége
... Szerencsére aztán a gondviselés is beszállt a projektbe
, egyik jó barátom révén, aki segített megtalálni a megfelelő, lelkes, motivált, ügyes szakembert
... Ha ez nem így alakul, az autó szvsz most is ott szomorkodna a garázsban, nekem meg lassan, de biztosan elment volna másra az erre félretett pénzem.
Épp tegnap csodálták meg szüleim & tesóim is a "feltámadott", régi családi járgányt
Persze lesz még munka bőven: át kell rakni a komplett első futóművet, be kell szerelni a motort & váltót & kardánt, vissza kell tenni mindent a helyére az utastérben (jelenleg még csak a műszerfal és a tetőkárpit került vissza), felszerelni a kipufogórendszert (egy új hátsó dobot is vennem kell majd hozzá) - és persze utána levizsgáztatni a kocsit. De mindez már apróság a lezajlott, befejezett munkák volumenéhez (és árához) képest
A kocsit vezetni? Hát amolyan echte 70-es évek feeling, azon belül is kicsit "amerikás"
... Puha hajó futómű, indirekt kormány, alacsonyról húzó, mély hangon duruzsoló motor, és egy szép nagy tepsi gépháztető az ember orra előtt