Szerző Téma: Corona  (Megtekintve 308138 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Corona
« Válasz #525 Dátum: 2010.05.10 07:29:34 »
csinálsz róla egy közeli képet? totális old school blaupunkt/becker  őrült vagyok  :wub:
amugy ha kész a kocsi, írhatnál a Csikósnak hogy vagy tesztelje le vagy vigye ki a köv. veterán kiállitásra. :yes:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Corona
« Válasz #526 Dátum: 2010.05.10 11:52:29 »
Persze, csinálok majd egy képet a rádióról szivesen  :)

Egyébként, igen, szeretnék majd irni Csikósnak. Úgy gondolom, hogy ez a restaurált 80-as atomritka Coronából, valamint szintén ritka 83-as Starletből, nomeg 83-as Camryből (tippem szerint a világ egyetlen Nardi-kormányos első generációs Camryje  :D) álló flottilla talán már elég érdekes lehet  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

szkaresz27

  • Vendég
Re: Corona
« Válasz #527 Dátum: 2010.05.15 13:36:11 »
Szép a vas nagyon!!! Nekem is készülget a celi,csak sajna pont a sajátomra nincs időm sose.....kiflekkelgettem,becsiszoltam, még 1x meg kéne füllerezni azt vizessel becsiszolni...de még lehet előbb poliészterezés lesz....majd meglátom hogy sikerül a felület....azt kéne fújnom!! De a röhej hogy már lenne is rá vevőm kp-s,de egyszerűen időm meg nincs....amikor meg lenne akkor meg azért pihenni is kéne...mint pl most!! :innocent:

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Corona
« Válasz #528 Dátum: 2010.05.15 18:13:59 »
Csak pihenj, Tesó, pihenj, mert aztán jövök a vörös sárkánnyal és az ajtajával... :censored:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

szkaresz27

  • Vendég
Re: Corona
« Válasz #529 Dátum: 2010.05.15 19:21:57 »
Gyere csak....2 ser mellett lekenjük ecsettel!!  :D
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.15 19:23:42 írta szkaresz »

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Corona
« Válasz #530 Dátum: 2010.05.15 19:50:24 »
Gyere csak....2 ser mellett lekenjük ecsettel!!  :D
Nekem +felel!  :devil: :D
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

szkaresz27

  • Vendég
Re: Corona
« Válasz #531 Dátum: 2010.05.15 20:09:44 »
melyik része tesó?? :D

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Corona
« Válasz #532 Dátum: 2010.05.16 19:35:55 »
melyik része tesó?? :D

Hö...  :eek: :eek: :eek:  A  :ser:, természetesen.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re: Corona
« Válasz #533 Dátum: 2010.05.23 21:52:24 »
Nagyon szép lett a Corona,gratulálok! :)Tetszett a története és az amikor valaki tudja h. mit akar és össze is jön neki.Ennek az autónak van varázsa, élmény egy ilyet vezetni!
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Corona
« Válasz #534 Dátum: 2010.05.25 08:31:35 »
Köszönöm  :yes: ! 2005-ben, mikor visszavettem, még én sem sejtettem, hol/mikor lesz ennek a vége  :hmmmm: ... Szerencsére aztán a gondviselés is beszállt a projektbe  :) , egyik jó barátom révén, aki segített megtalálni a megfelelő, lelkes, motivált, ügyes szakembert  :yes: ... Ha ez nem így alakul, az autó szvsz most is ott szomorkodna a garázsban, nekem meg lassan, de biztosan elment volna másra az erre félretett pénzem.

Épp tegnap csodálták meg szüleim & tesóim is a "feltámadott", régi családi járgányt  :sorcerer: :yes:

Persze lesz még munka bőven: át kell rakni a komplett első futóművet, be kell szerelni a motort & váltót & kardánt, vissza kell tenni mindent a helyére az utastérben (jelenleg még csak a műszerfal és a tetőkárpit került vissza), felszerelni a kipufogórendszert (egy új hátsó dobot is vennem kell majd hozzá) - és persze utána levizsgáztatni a kocsit. De mindez már apróság a lezajlott, befejezett munkák volumenéhez (és árához) képest  :)

A kocsit vezetni? Hát amolyan echte 70-es évek feeling, azon belül is kicsit "amerikás"  :cool2: ... Puha hajó futómű, indirekt kormány, alacsonyról húzó, mély hangon duruzsoló motor, és egy szép nagy tepsi gépháztető az ember orra előtt  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

szkaresz27

  • Vendég
Re: Corona
« Válasz #535 Dátum: 2010.05.26 22:33:20 »
Palaczk......találtam nagyon tutti kasznist...és olcsót.....ráadásul nekem házhoz jön,és itt hegeszti a suprát....ajtó tartó oszlopot gyakorlatilag újat kellett rá építeni de nagyon szépen megoldotta...jah és nem pontozva hegeszt ahogy a legtöbb kasznis,hanem végig varr mindent,utána eldolgozza és nem is látszik hol volt hegesztve!! :clap:
Bolond "föstőnek" (mármint nekem) alig lesz dolga vele!! :D
Supra is lassan feltámad rendesen...kasznis azt mondta hogy kb. 3 hét a hegesztés,és gyakorlatilag az utolsó rozsdapöttyöt is kivágja!! :D
Olvass a supra topikba tettem képeket tegnapról....
Jah meg fakormányról tettem képet a beszélgessünk topikba valamikor éjjel,majd nézd meg légyszi milyen fajta lehet szerinted??!! :1eye:
Inkább ide is beszúrom:  :1eye:
http://kepfeltoltes.hu/view/100525/307682034DSC00054_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Gyári supra jel van a közepén!! :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Corona
« Válasz #536 Dátum: 2010.05.27 20:44:22 »
Ezek jó hírek, a Supráról  :yes:

A kormány nemtom milyen, de biztosan nem gyári, a jelet utólag tehették rá.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Machado

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 362
Re: Corona
« Válasz #537 Dátum: 2010.05.28 18:28:14 »
Jól néz ki nagyon a Corona. Ez milyen felszereltségű lesz? Szervo lesz benne pl.?
Átalakításkor figyelni kell arra is, hogy az automata és a manuális hűtője nem ugyanaz, az automatának kell váltóhűtő, gumikábelek (az olajat keringeti a váltó és a váltóhűtő között, ezeket mindenképp cserélni kell, bilincsekkel együtt), stb. Szóval, ha ez a hűtő rohadtabb állapotban van, mint a manuálisé, akkor gányolni kell, mert ezeket még egy gyakoribb autótípushoz sem egyszerű beszerezni.   :hmmmm:
Persze, látni, hogy nem amatőr a srác, aki felújítja, csak mondom.   :)

Amúgy tetszik, hogy élénk színre fényeztetted, bár az én választásom a hemi orange-ra eset volna.  :D
A szín gyári? Ilyennel is adták anno a Coronákat?
Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi AT 1995

szkaresz27

  • Vendég
Re: Corona
« Válasz #538 Dátum: 2010.05.28 21:03:54 »
Palaczk teljesen gyárira akarja visszaalakítani az autót.... de egyébként igazad van az automatával kapcsolatban....ezen kívül ráadásul a lendkerék is más az automatába. Hűtőt egyébként lehet ebay-ról rendelni,de érdemes is ha nincs jó állapotban,mert hamar meg lehet főzni a váltót!! Érdemes még ezen kívül ha nem OT-zni viszi,egy plusz váltóolaj hűtőt betenni valahova,és akkor nyáron se melegszik túl az olaj!!  :otlet: Camryn nálam épp ez van folyamatban,most már csak annyi van hátra hogy be kell csöveznem....de már felszereltem egyébként a hűtőt!! :D

Machado

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 362
Re: Corona
« Válasz #539 Dátum: 2010.05.28 22:08:34 »
Off

Plusz olajhűtő? Anno én is gondolkoztam rajta, de szerintem ugyanannyi, ha nem több, hátránya van mint előnye.
Nyáron tényleg hűti az olajat, és ez jó dolog is, mikor 40 fokban pályázik az ember júliusban.
DE:
-az olaj hideg motor esetén lassabban éri el az üzemi hőfokot a váltóban -> nagyobb kopás addig, télen ez még nagyobb probléma (mi van akkor ha folyamatosan valamivel üzemi hőfok alatt tartja az olajat?)
-az olaj hosszabb útja miatt nagyobb terhelés éri az olajszivattyút (ez mondjuk elhanyagolható szerintem)
-kicsit csak barmolni kell az autót

Én csak abban az esetben ajánlom, ha egy adott autótípusban sok váltó ment tönkre elégtelen hűtés miatt (magyarán a gyári hűtése rossz) vagy pedig valaki NAGYON SOKAT használja a kocsiját nyáron hegyi utakon, autópályán végsebesség körül, vontat, stb. Egyéb esetekben meg csak évenkénti olaj/szűrő csere és slussz.
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.28 22:10:32 írta Machado »
Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi AT 1995