...a kis turbós benzinesek már tényleg úgy húznak mint egy dízel , de drágák és továbbra is többet fogyasztanak . Ezzel együtt én nagyon örülök ezeknek a motoroknak, mert ezek végre valóban olyan benzinesek , amelyekkel lehet spórolósan (alacsony fordulaton) is haladni úgy , hogy közben jól mennek . Ezt , ugye , a szívó benzinesekkel nem lehetett megcsinálni - a "klasszikus" feltöltött benzinesekkel még kevésbé . DE - még így is többet esznek , mint a dízel , mert a fizika (ez esetben a hatásfok) , az csakugyan makacs dolog .
Na, köszönöm, ennyi...
Ezért írtam be a HTP adatait, nem azért hogy nekem ugorjatok... :szemforgat:
Azt meg egy szóval se mondtam soha :nana: hogy jobban fog fogyasztani, azt írtam hogy kevesebbet, mint egy hasonló tudású benzinmotor... (ezt nem a mostani hsz-odra írom, hanem csak úgy... :nagymosoly: )
Ennél a két motornál (TSI, HTP) egy pillanatra visszaállt az a számomra megnyugtató helyzet, hogy a benzines jobban megy, mint a dízel, viszont többet fogyaszt, :nemtom: valamit valamiért, az elmúlt néhány évben gyalázat ahogy elhanyagolták a benzineseket... :?
Ezek a modellek viszont még drága játékosok, kell még néhány év hogy elterjedjenek...
Apropó!
Nem tudom figyelte e valaki annak az új hykomat
Toyota reklámnak a szövegét amiben egy párocska beszél ill. a nõ locsog a férfi meg A-HAzik...
Eléggé úgy van beállítva az 1.4d4d, mint a benzinest mindenben lepipáló autócska, amiben legyen igazuk, tényleg ezerszer jobb, fõleg városba a dízel, de hogy környezetkímélõbb, ez azért már sok, mindennek van azért határa... :turelmetlen: