Electrolux-ot kerüljük el nagyívben!
Hasonló szitu volt nálam is tavaly egy kombihütővel. Metróból vettük 92ezerért.
A kijáratnál a bizt.őr srác mondta,h a garijegyet pecsételtessem le rendesen mindenképp,ne hajtsanak el a vevőszolgálatnál annyival,h elég a vásárlás blokkját megőrizni. Akkor már gyanús lett.
A vevőszolgálatnál pi©s@ aztmondja,h elég a vásárlás blokkja.
Lófüttyöt,mondtam én,pecsételje csak le rendesen,ha már van rá garijegy,meg a főoldalon az eladó szerv adatai,pecsétjének van helye.
Akkor már még gyanusabb lett!
Hazahoztuk a masinát talpon szállítva.
Konyha sarkában stand by majdnem 48óráig.
Harmadnap reggel melóból hazaértem,bedugtam a tyúkbelét,semmi hang,ami a müködésre utal.
Vártam 1órát,nem hűt sehol.
Szóltam havernak,hozta az utánfutót,visszavittük metróba.
Vevőszolgálaton reklamáltam,h ez a műszer nem hűt,gagyi,kérem vissza a lét.
Odajött egy nagyokos srác,az mondta,h ezekkel a hűtőkkel sok baj van. Nem énvoltam az első,aki visszahozta.
Pénzt nem adják vissza,elküldik szervizbe a hűtőt! Elkezdett telefonálgatni a márkaszervizzel. Kértek engem is a telóhoz.
Elmondtam a tökinek,h mi a bibi,mondja,h elviszik szervizbe. Próbáljak kérni cserét.
Nekem meg teleszaladt hirtelen a zacsim a hárítgatásokkal,mondtam,h ennyi,kérem vissza a pénzt vagy már megyek is fogyasztóvédőkhöz árulkodni.
Szó nélkül adták a lét. Még bepróbálkoztak egy olyannal,h vásároljam le,de nem éltem a lehetőséggel!
Átmentem az auchanba és vettem egy whirlpool hűtőt 94ért.
Az elektroluxról,metrórol ennyit.
Bár azóta vettem metróban elektronyos cuccot,azok jól működnek!