(2,2 i-CTDI, Executive felszereltség) Vezettem... :szemforgat: Én is ilyet akarok!!!!
A családban van egy, igaz, nem Executive. Viszonylag rendszeresen szoktam vezetni, hétvégén is volt a kezemben. Vegyes érzéseim vannak. Ha a fordulatszámmérõ eléri az 1600-at, a világ legjobb autója: csendes, megy, finom, és 6 litert fogyaszt. Viszont 1600 alatt... Alapjáraton rondán kerreg, fölötte 1600-ig pedig olyan gyenge, hogy az elmondhatatlan. Komolyan, egy békés poroszkálás alatt többet kell a váltót használni, mint a Corollában. Igaz, jó a váltó, élmény kapcsolni, de akkor is frusztráló, hogy alattad van egy 140 lóerõs, papíron nyomatékos autó, ami megfelelõ turbónyomás híján nem hajlandó megmozdulni. Volt, hogy 60-nál egy elõzéshez kettõt kapcsoltam vissza, annyira nem reagált. Igaz, ott harmadikban már fordulaton van, kis gázfröccsel a turbó is ébren tartható, akkor iszonyat nagyot tol. Gázfröccs nélkül 1600 fölött is várni kell a turbóra bõ egy másodpercet, azt azért ki lehet bírni. Szóval elég kettõs karakter: benne van az állat, csak gyõzd kivárni, vagy legyél szíves elõcsalogatni (váltással, gázfröccsel). Persze nekem is kéne, bármikor odaadnám érte a Corollát, de nem rajongok érte; ahhoz nem elég közvetlen és alul nem elég használható a motorja.