Sziasztok
Okosságot szeretnek megtudni rutinos, tapasztalt márka társaktól.
Adott a 2006-os 2.2 D-Cat Versom, igen a 177 Lovas jószág
Utóbbi időben Thomas a gőzmozdony játsza [emoji34]
5 éve van nálam, előírt olaj (LM4300) csak OMV tankolás, stb
163eter km, ez biztos, helybeli a kocsi
Szóval utóbbi időben fehér füstöl borítom be a mögöttem érkezőket
Gyakran füstöl, a távok olyan 20 km körüliek alkalmanként ha meloba megyek, hosszan táv ritkabb(4-5/év)
Adott ez a masszív fehér füstölése, Fed comp szerint ilyenkor megugrik a pill fogyasztása is. Én arra gondolok h állandóan regeneralni igyekszik. Fogyasztás is ~9 l körüli
Üzem meleg motornál, 2000 felett kb 70 sebességnél ... Álló helyzetben ( legutóbb HHH motor tisztítás 1 óra álló helyzetben, alapjárat-3000 Ford 10-10 perc)semmi füst
Csak ha a kocsi megy és a fenti feltételek is adottak
Elvittem Toyota szerbizbe, kiolvastam
Semmi
Értékek, nyomás szenzor adatok ok
Elvileg a befecskendezés is ok
A víz nem trugyis ( bár már csere érett)olaj ha fogyott is a nívó maxrol a felére. Erre nem emlékszem mennyire töltötte fel a szerelő
Tehát elvileg a Dpf nem tomodott el
Szervizessel kerültünk egy kb 40-50 km karikát, rajta a gép fordulat 3000, hogy a regenerakas be tudjon fejeződni.
Vissza fele már jónak tűnt a dolog
De ma munkából haza megint füst
Ötlet, tipp?
Ha hgf vagy turbó akkor álló helyzetben is füstölnie kellene
Szóval regenerakas lehet? De miért és mitől akar majdhogynem folyamatosan ? Hamarosan megyek vele egy hosszabban, akkor esetleg kitisztulna?
Jó lenne vmi használható tanács, tipp mert nagyon gaz így járni vele
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével