Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 3366590 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

NeverGreen

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 160
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13125 Dátum: 2015.06.07 13:10:30 »
Nekem nincs parkaszisztens - próbáltam, nem is hiányzik - de van tolató kamerám, és imádom. (2008 USA)
- Minden nap elmúlik valami rossz! -

NeverGreen

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 160
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13126 Dátum: 2015.06.07 13:11:00 »
Ja, gyárilag.
- Minden nap elmúlik valami rossz! -

Waresz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 348
    • Robogóalkatrész.Hu
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13127 Dátum: 2015.06.07 16:47:22 »
Miről ismerem fel, hogy facelift-es? Évjárat szerint mikortól gyártották őket?

Csokisgreg

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13128 Dátum: 2015.06.07 18:12:20 »
Miről ismerem fel, hogy facelift-es? Évjárat szerint mikortól gyártották őket?

2006-tól de hogy pontosan melyik hónaptól azt még én se tudom mert én is vásárlás előtti információ gyűjtésnél tartok.
Én ezeket találtam, remélem nem felejtettem ki semmit:
Első lökhárítóban krómozott hűtőrács, oldalt prius felirat az index felett, hátul a lámpa teteje átlátszó. Belül pedig a műszerfal és ajtók tetején más anyag van, cd lejátszó már mp3-at is tud és mellőle kikerült a magnó továbbá a központi képernyő grafikáján is módosítottak. Bekerült még 3,5 jack dugó elöl a kartámaszba (habár ezt még nem tudom hogy mindegyikbe vagy csak egyes felszereltséghez).

NeverGreen

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 160
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13129 Dátum: 2015.06.07 18:17:43 »
... oldalt prius felirat az index felett...

Lehet, hogy csak az enyémen, de nem Prius, hanem Hybrid a felirat.
- Minden nap elmúlik valami rossz! -

NeverGreen

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 160
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13130 Dátum: 2015.06.07 18:22:10 »
....Bekerült még 3,5 jack dugó elöl a kartámaszba...

 :lol: És hogy még egy kicsit kukacoskodjak, igaz, hogy Jack, igaz, hogy 3.5-es de aljzat. (AUX, én rendszeresen használom.)
- Minden nap elmúlik valami rossz! -

Norbi..

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 72
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13131 Dátum: 2015.06.07 18:22:17 »
Első féktárcsa elég peremes(kb 2mm) gondoltam felszabályoztatom, majd új fékbetét.Mekkora az a szélesség amivel lehet még használni? Vagy inkább új tárcsát is tegyek rá?

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13132 Dátum: 2015.06.07 18:25:17 »
Első féktárcsa elég peremes(kb 2mm) gondoltam felszabályoztatom, majd új fékbetét.Mekkora az a szélesség amivel lehet még használni? Vagy inkább új tárcsát is tegyek rá?

Az általános ökölszabály szerint egy tárcsa két garnitúra fékbetétet "bír el". És nem szélességet, hanem vastagságot szoktak megadni adott tárcsa minimumára.  Gyorsan gugliztam és 20 mm a minimum, amit találtam.
http://fektarcsa.arukereso.hu/nipparts/j3302158-nipparts-fektarcsa-toyota-prius-p179578559/
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Csokisgreg

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13133 Dátum: 2015.06.07 18:43:43 »
:lol: És hogy még egy kicsit kukacoskodjak, igaz, hogy Jack, igaz, hogy 3.5-es de aljzat. (AUX, én rendszeresen használom.)

Hybrid a felirat, én emlékeztem rosszul és teljesen jogos hogy aljzat.  :yes::D

Waresz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 348
    • Robogóalkatrész.Hu
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13134 Dátum: 2015.06.07 18:49:30 »
Köszi az infókat, akkor érdemes a facelift felé nézelődni...

agabor

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 375
  • Prius 3 2010
    • Blog lenne, ha írnám
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13135 Dátum: 2015.06.08 09:08:54 »
Szakszerűen megcsinálva 100% osan működik, esemény esetén is hibakód nélkül, ezért fogadja el a Toyota. Nem véletlen, hogy azok vannak kevesebben, akik rájöttek/ ismerik a szakszerű megoldási lehetőségeket.
Hozzáteszem, hogy minden inditátló/ rablásgátló beépítésénél/ működésénél alapvető követelmény a hibakódmentesség, csak hybridek esetén ennek megvalósítása mélyebb ismereteket igényel.

Ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy Péter elmondása szerint előtte több, mint 10 évig technikus volt a Toyotánál.

zezoka

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 712
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13136 Dátum: 2015.06.08 09:19:15 »
minden inditátló/ rablásgátló beépítésénél/ működésénél alapvető követelmény a hibakódmentesség, csak hybridek esetén ennek megvalósítása mélyebb ismereteket igényel.
Mondj már egy olyant módszert, ahol úgy tudsz beavatkozni hogy van érdemi indításgátlási értelme, és nem generál hibakódot ha az működésbe lép! :)

Mert ugye hibakódot csak akkor fog okozni, ha működésbe lép a védelem (=lopják az autót), ilyenkor meg inkább hibakód legyen a megmaradó autóban (amit a deaktiválás után lehet törölni/törlődik), mint hogy autó se maradjon...

Ha valami komolyabb dolgot tiltasz, vagy szakítasz meg indításgátló céllal, azt az autó is észre fogja venni...

NeverGreen

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 160
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13137 Dátum: 2015.06.08 09:43:53 »
Nem vagyok a rendszer ismerője, de informatikusként azt gondolom, hogy nem túl nehéz olyan beavatkozást generálni, ami a következő - szabályos - indulásnál törlődik, illetve meghatározott ugyan, de szabályos eseménykent. Agyarka
- Minden nap elmúlik valami rossz! -

NeverGreen

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 160
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13138 Dátum: 2015.06.08 09:44:57 »
... véleményével értek egyet.
- Minden nap elmúlik valami rossz! -

Thomas800

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 119
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13139 Dátum: 2015.06.08 09:45:06 »
Ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy Péter elmondása szerint előtte több, mint 10 évig technikus volt a Toyotánál.

Megjegyzem, hogy mind a mai napig hozzá kerülnek a márkaszervízes Toyoták is, ha nem boldogulnak velük. Nekem is ő szerelte és igen a szerelés alatt adódhat hibakód, amikor tesztel.