Rég jelentkeztem, írok pár aktuális dolgot. Voltam pár hete a helyi Toyotában ingyenes átvizsgáláson. Kiderült, hogy a lassan 7,5 éves ~207.000 km-es kocsim indító akkuja töltést kíván, az egyik helyzetjelzőm nem világít, a kézifékre egy pucolás ráfér és -amiért igazából mentem- a kipufogóm a hátsó dob mögött kilyukadt valszeg a jó sós német autópályáktól. Egész sportos hangja is tud lenni a Priusnak:D
Naszóval, az akku töltés után köszöni szépen rendben van, a kipufogót a márkaszervizben megjavíttattam, izzó kicserélve. A kézifékkel majd később foglalkozom. Most minden szép, minden jó.
Az akku levétellel kapocslatosan meg olvastam egy érdekes dolgot: miért eshet meg az, hogy a benzinmotor nem áll le, amikor megállunk az autóval? Többek között azért, mert "a kiegészítő akkumulátor saruinak levételekor a tanult érték elveszik. Ebben az esetben el kell végezni az ISC (Idele Speed Control) tanítási folyamatot". Mondjuk erről nincs információm, hogy miként, de azt legalább tudjuk, hogy ha valamiét le kell kötni a kis akksit, akkor visszakötés után erre érdemes odafigyelni.