Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 3366683 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Outlaw

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1259
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5760 Dátum: 2012.05.16 10:21:14 »
Megkérdezhetem, mi az a P&G technika?

De az is számít, hogy az akku mennyire használódott el, nem?
pulse and glide, részletekért olvass vissza vagy gugli!
Nem tudom az akksi mennyire befolyásol, nekem a közel 200ezret futott PII-vel is ennyit evett...
Today, tomorrow and after tomorrow!

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5761 Dátum: 2012.05.16 12:08:55 »
A legjobb gyorsuláshoz.
Sajnos a kipörgésgátlója nagyon durván működik, bár a 400 Nm-es indító nyomaték sem piskóta.
Ami fontos a jó gyorsuláshoz, hogy az aksi ne legyen lilára merülve, a középszint már elég jó, illetve el kell érni, hogy a benzinmotor működjön.
Teljes padlót, ha állsz ne nyomjál, mindenképpen el kell kerülni a kerék kipördülését, mert ez a lesz a jelenség, amit az előbb leírtál. Tehát azt a 400 Nm-t meg kell próbálni adagolni.
A reakcióidőre eleinte mindig rá kell számolni kb. az eddig megszokott két-háromszorosát, mert néha félelmetes mennyit késik. Természetesen ez fokozottan jelentkezik, ha áll a benzinmotor.

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5762 Dátum: 2012.05.16 14:04:10 »
A legjobb gyorsuláshoz.
Sajnos a kipörgésgátlója nagyon durván működik, bár a 400 Nm-es indító nyomaték sem piskóta.

Igen ezért írtam hogy ne csússzon meg (tehát kanyarinduláskor nem satu) de előzéskor nem jellemző hogy megcsúszik. Csak megy mint a meszes :)

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5763 Dátum: 2012.05.16 21:21:30 »
1021 km után villogni kezdett a lámpa, így tankolnom kellett. 1033 km-t sikerült megtennem 4 literes átlaggal, ennek 95%-a Budapesten belül volt.
Benzintemető...



[a csatolmányt egy admin törölte]

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5764 Dátum: 2012.05.17 08:05:37 »
nekem betette a kaput ez a hideg. Visszament 4,3 ra.  :cry:

bozman

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 242
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5765 Dátum: 2012.05.17 08:11:34 »
Én se tudok most versenyre kelni a 800 km autópályámmal, úgyhogy Misi a :sorcerer:

Hammer

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 564
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5766 Dátum: 2012.05.17 08:20:26 »
ÁÁÁ nekem meg 4,0-ról felment 4,1-re :(
920-930 körül eltűnt a 2. kocka :hmmmm:, hát ha kibírja 1000-ig villogás nélkül.

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5767 Dátum: 2012.05.17 09:26:26 »
Rég jelentkeztem, írok pár aktuális dolgot. Voltam pár hete a helyi Toyotában ingyenes átvizsgáláson. Kiderült, hogy a lassan 7,5 éves ~207.000 km-es kocsim indító akkuja töltést kíván, az egyik helyzetjelzőm nem világít, a kézifékre egy pucolás ráfér és -amiért igazából mentem- a kipufogóm a hátsó dob mögött kilyukadt valszeg a jó sós német autópályáktól. Egész sportos hangja is tud lenni a Priusnak:D
Naszóval, az akku töltés után köszöni szépen rendben van, a kipufogót a márkaszervizben megjavíttattam, izzó kicserélve. A kézifékkel majd később foglalkozom. Most minden szép, minden jó.

Az akku levétellel kapocslatosan meg olvastam egy érdekes dolgot: miért eshet meg az, hogy a benzinmotor nem áll le, amikor megállunk az autóval? Többek között azért, mert "a kiegészítő akkumulátor saruinak levételekor a tanult érték elveszik. Ebben az esetben el kell végezni az ISC (Idele Speed Control) tanítási folyamatot". Mondjuk erről nincs információm, hogy miként, de azt legalább tudjuk, hogy ha valamiét le kell kötni a kis akksit, akkor visszakötés után erre érdemes odafigyelni.

Hammer

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 564
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5768 Dátum: 2012.05.17 10:16:33 »
Lehet volt róla szó, de érdekelne, hogy mi melyik akkuról megy, kicsi 12v  v. a nagy akkuról, gondolok ilyenekre hogy világítás, rádió...stb

bozman

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 242
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5769 Dátum: 2012.05.17 10:19:55 »
Lehet volt róla szó, de érdekelne, hogy mi melyik akkuról megy, kicsi 12v  v. a nagy akkuról, gondolok ilyenekre hogy világítás, rádió...stb
Amikor fék nélkül bekapcsolod a járgányt, akkor minden ami működik, az 12 V-ról megy. Minden más a nagyról. Kb. :)

tothpa

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 153
Re: Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5770 Dátum: 2012.05.17 11:16:57 »
1021 km után villogni kezdett a lámpa, így tankolnom kellett. 1033 km-t sikerült megtennem 4 literes átlaggal, ennek 95%-a Budapesten belül volt.
Benzintemető...
Villogástól én majdnem száz kmet megtettem még. Monnyuk az már nagyon ki volt centizve :-)

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5771 Dátum: 2012.05.17 12:31:09 »


Az akku levétellel kapocslatosan meg olvastam egy érdekes dolgot: miért eshet meg az, hogy a benzinmotor nem áll le, amikor megállunk az autóval? Többek között azért, mert "a kiegészítő akkumulátor saruinak levételekor a tanult érték elveszik. Ebben az esetben el kell végezni az ISC (Idele Speed Control) tanítási folyamatot". Mondjuk erről nincs információm, hogy miként, de azt legalább tudjuk, hogy ha valamiét le kell kötni a kis akksit, akkor visszakötés után erre érdemes odafigyelni.
Nekem volt már levéve a saru, de semmi ilyet nem kért, nem is mondta senki. Egyébként is, nem tanítok neki semmit. Ez 8,6 milla volt anno, tanulja meg, ahogy akarja! Nehogy mááá!  :cool2:

Hammer

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 564
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5772 Dátum: 2012.05.17 13:46:20 »
Én meg le se vettem a töltéshez, nehogy újra kelljen programrolni a windows-t rajta :lol:

Outlaw

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1259
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5773 Dátum: 2012.05.17 15:29:07 »
Rég jelentkeztem, írok pár aktuális dolgot. Voltam pár hete a helyi Toyotában ingyenes átvizsgáláson. Kiderült, hogy a lassan 7,5 éves ~207.000 km-es kocsim indító akkuja töltést kíván, az egyik helyzetjelzőm nem világít, a kézifékre egy pucolás ráfér és -amiért igazából mentem- a kipufogóm a hátsó dob mögött kilyukadt valszeg a jó sós német autópályáktól. Egész sportos hangja is tud lenni a Priusnak:D
Naszóval, az akku töltés után köszöni szépen rendben van, a kipufogót a márkaszervizben megjavíttattam, izzó kicserélve. A kézifékkel majd később foglalkozom. Most minden szép, minden jó.

Az akku levétellel kapocslatosan meg olvastam egy érdekes dolgot: miért eshet meg az, hogy a benzinmotor nem áll le, amikor megállunk az autóval? Többek között azért, mert "a kiegészítő akkumulátor saruinak levételekor a tanult érték elveszik. Ebben az esetben el kell végezni az ISC (Idele Speed Control) tanítási folyamatot". Mondjuk erről nincs információm, hogy miként, de azt legalább tudjuk, hogy ha valamiét le kell kötni a kis akksit, akkor visszakötés után erre érdemes odafigyelni.
Mi ez az ingyenes átvizsgálás?
Today, tomorrow and after tomorrow!

NoName

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5774 Dátum: 2012.05.17 21:17:05 »
pulse and glide, részletekért olvass vissza vagy gugli!
Nem tudom az akksi mennyire befolyásol, nekem a közel 200ezret futott PII-vel is ennyit evett...

Ma kipróbáltam, 42 km belvárosban, 4,1-es átlag. Nem rossz, főleg nálam :D