Hidegen kissé kerepel. Melegen kevésbé. Gondoltam rámérek a hézagokra ha jobb idő lesz. Csak le kell bontani hozzá a fél motorteret az ablaktörlő motorokig, csövek mifene.
Szerintem ez is lapkás, tehát egyszerűen nem állítható.
Az enyém is csattog nagy hidegben egy darabig, de ahogy odaér az olaj abbahagyja. Én nem nyúlnék hozzá a helyedben!
ÁÁÁ a dekli leszerelése után potya a beállítás. Csak a két pozicióban kell egy egy szett szelepet állítani.
Autószerelő volnék ereetileg Szégyen lenne ha egy szelephézag állítást nem magam csinálnék
Másrészt melegen is kerepelget, csak nem annyira. Megmérem, ha okés, hagyom.
Szelephézag állítás magának az emelő tőke cseréjével történik, már lapka sincs, méretre kell venni a kis tőkéket mérés alapján. Ha az jönne ki, hogy cserés, akkor ki kell venni a vezérműtengelyt, ahhoz a láncot a feszítővel, tehát a motor oldalát is le kell bontani. Szal.....
Ismét javaslom, ne szedd szét ezért!!!
Lehet, hogy csak olajat kell cserélni! 5W-30 megvan legálább, vagy 0-st használsz és csodálkozol, hogy csattog?
Illetvee használattól függővé kell tenni a 15 ekm-kénti olajcserét, mert rövid utaknál nagyon hígul az olaj! Megnézettem az olajamat 15 ekm után laborban. Egyedül az üzemanyag szintje volt magasabb a normálistól. Ezért én a saját használatomat tekintve (napi átlag 2 hidegindítás 7 km-ért) gondolkodom a 10 ekm-es olajcserén, legalábbis abban az időszakban, amibe téli hónapok esnek!
Klasszikus módon, csavarral állítható szelephézagnál legutójára a 2E motoron találkoztam, már a carináé is lapkás volt. Persze azt sem kellett cserélni. Ezek az autók 560 ekm-nél járnak már egy svéd taxi társaságnál. Nem említik, hogy az olaj, szűrő egy apróság cseréjén túl ilyesmit igényel a technika!!!
[a csatolmányt egy admin törölte]