Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 3368398 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Outlaw

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1259
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2355 Dátum: 2011.01.27 10:56:59 »
Mondjuk engem érdekelne, hol ilyen ügyfélbarát a hozzáállás  :devil:
Today, tomorrow and after tomorrow!

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2356 Dátum: 2011.01.27 11:05:01 »
Na kötelező szerviz kaland. (privátban mondom melyik szerviz)
Tegnap este írtam nekik ajánlatot kérve 105.000-es szervizre. Ugye mint tudjuk az csak olajcsere.
Ma reggel felhívtak hogy az anyagköltség olyan 40-45.000 lenne mert ebben a szervizben olaj, légszűrő, klímaszűrő, szíjak, és esetleg fékek kellenek.
Mondtam hogy ebben a szervizben csak olaj van. A válasz egy "ööööö igen most látom, de lehet hogy azokat is cserélni kell és a fékek is ilyenkor már cserére szorulnak" És ugye erre még jönne a munkadíj.

Nem volt lehúzás szaga a dolognak... nagyon.
Minden esetre a legjobb módja hogy veszítsünk el egy ügyfelet 20 másodperc alatt :)

Engem is érdekelne, hogy melyik szervíz volt. Szerintem nyugodtan kiírhatod.
Corolla 1,4 VVT-i 2005

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2357 Dátum: 2011.01.27 11:46:41 »
Na kötelező szerviz kaland. (privátban mondom melyik szerviz)
Tegnap este írtam nekik ajánlatot kérve 105.000-es szervizre. Ugye mint tudjuk az csak olajcsere.
Ma reggel felhívtak hogy az anyagköltség olyan 40-45.000 lenne mert ebben a szervizben olaj, légszűrő, klímaszűrő, szíjak, és esetleg fékek kellenek.
Mondtam hogy ebben a szervizben csak olaj van. A válasz egy "ööööö igen most látom, de lehet hogy azokat is cserélni kell és a fékek is ilyenkor már cserére szorulnak" És ugye erre még jönne a munkadíj.

Nem volt lehúzás szaga a dolognak... nagyon.
Minden esetre a legjobb módja hogy veszítsünk el egy ügyfelet 20 másodperc alatt :)

Engem is érdekelne, hogy melyik szervíz volt. Szerintem nyugodtan kiírhatod.

Megírtam privátban. Távol álljon tőlem hogy bárki hírnevét rontsam.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2358 Dátum: 2011.01.27 12:43:37 »
Nálunk is úgy adnak ajánlatot, hogy benne van minden. Egyrészt nem látták az autót, nem lehet tudni, hogy valóban mi szorul cserére, másrészt ha azt mondod, hogy x ezer, de a vége x+n, akkor reklamál az ügyfél, hogy az ajánlatban nem ez volt...

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2359 Dátum: 2011.01.27 12:50:23 »
Na de akkor sem megoldás, hogy a fél autót cserélik és arra ad ajánlatot, amikor sem az aktuális szervizperiódus, sem semmi nem indokolja. Mondjon árat arra, amit kért az ügyfél és említse meg, hogy szerinte lehet, hogy ezeket meg azokat is cserélni kell majd, de ezt eldöntik, amikor ott a kocsi és ha úgy alakulna, akkor a többi ennyibe meg annyiba kerül.
Én se vinném ilyen telefonbeszélgetés után oda a kocsit, ahol így "bánnak" az ügyféllel.  :no:
         

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2360 Dátum: 2011.01.27 12:58:10 »
Nálunk is úgy adnak ajánlatot, hogy benne van minden. Egyrészt nem látták az autót, nem lehet tudni, hogy valóban mi szorul cserére, másrészt ha azt mondod, hogy x ezer, de a vége x+n, akkor reklamál az ügyfél, hogy az ajánlatban nem ez volt...

Én csak és kizárólag a kötelező szervizre kértem ajánlatot.
Egyrészt ebben az esetben a kötelező szerviz, ha időpontra mész, olajcsere esetében lezavarható fél óra alatt (mondjuk én 10 perc alatt megcsinálom de részletkérdés) Azt az ügyfél még meg is várná. Van telefon, egyéb kommunikáció, lehet mondani hogy ezt meg ezt találtam még. Cseréljük?
Innentől kezdve opcionális. De az hogy a kötelező szervizbe már látatlanban belekalkulálják a nagyszervizt, hát nemááá.
Én is autószerelő vagyok (eredetileg) tehát csak az a pecsét miatt vinném márkaszervizbe, ameddig garanciális még a hajtás.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2361 Dátum: 2011.01.27 13:00:17 »
De az hogy a kötelező szervizbe már látatlanban belekalkulálják a nagyszervizt, hát nemááá.
Na pontosan ez a felháborító!  :no:
         

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2362 Dátum: 2011.01.27 13:57:24 »
Sajnos a márkaszervizek mindegyike ilyen lehúzós...
Szerencsére már garancia idő alatt sem kell odahordani az autót. Igaz, a nem márkaszervizek nem értesülnek a nem visszahívásos jellegű szerviz kampányokról, de legalább nincs ez a sok probléma.

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2363 Dátum: 2011.01.27 14:08:56 »
Azért van a márkaszervizek között is különbség. Én maradok a márkaszervíznél - olyannál, ahol megmondják mennyibe fog kerülni a kötelező és hogy mire számítsak ezen felül. ;-)
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2364 Dátum: 2011.01.27 14:29:45 »
Én csak és kizárólag a kötelező szervizre kértem ajánlatot.
Én úgy tudom, hogy a kötelező szerviznél ellenőrizniük kell pl a fékék állapotát, folyadék szinteket, futóművet, meg még mit tudom még mit, ez is a szerviz része. OK, rosszul kommunikálta az ügyfélszolgálatos a dolgot, de nem biztos, hogy lehúzás szándékkal. Az meg nagyon igaz, hogy inkább mondjanak egy nagyobb összeget előre és fizetsz jóval kevesebbet, mint fordítva, mert akkor megint nagy lesz a háborgás.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2365 Dátum: 2011.01.27 14:38:35 »
Nálunk is úgy adnak ajánlatot, hogy benne van minden. Egyrészt nem látták az autót, nem lehet tudni, hogy valóban mi szorul cserére, másrészt ha azt mondod, hogy x ezer, de a vége x+n, akkor reklamál az ügyfél, hogy az ajánlatban nem ez volt...

Én csak és kizárólag a kötelező szervizre kértem ajánlatot.
Egyrészt ebben az esetben a kötelező szerviz, ha időpontra mész, olajcsere esetében lezavarható fél óra alatt (mondjuk én 10 perc alatt megcsinálom de részletkérdés) Azt az ügyfél még meg is várná. Van telefon, egyéb kommunikáció, lehet mondani hogy ezt meg ezt találtam még. Cseréljük?
Innentől kezdve opcionális.
De az hogy a kötelező szervizbe már látatlanban belekalkulálják a nagyszervizt, hát nemááá.
Én is autószerelő vagyok (eredetileg) tehát csak az a pecsét miatt vinném márkaszervizbe, ameddig garanciális még a hajtás.
A vastagon szedettben van a lényeg, pont ezt akartam leírni! Ez a legkorrektebb, és nem kerül a szerviznek sem 2-3 perc telefonnál többe.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2366 Dátum: 2011.01.27 15:07:27 »
Túlbonyolítjátok a kérdést. Az átvizsgálásnak van egy fix tarifája, és a biztosan cserélendő dolgoknak is, ezt meg lehet mondani elsőre azzal, hogy állapottól függően sor kerülhet még ennek, annak amannak a cseréjére is, ami normál esetben még x-y ezer forint szokott lenni.
Ennyi. Aki egy 2 mondatos telefon alapján ítél meg egy szervizt, az megérdemli... :nono:
music     

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2367 Dátum: 2011.01.27 15:31:17 »
Túlbonyolítjátok a kérdést. Az átvizsgálásnak van egy fix tarifája, és a biztosan cserélendő dolgoknak is, ezt meg lehet mondani elsőre azzal, hogy állapottól függően sor kerülhet még ennek, annak amannak a cseréjére is, ami normál esetben még x-y ezer forint szokott lenni.
Ennyi. Aki egy 2 mondatos telefon alapján ítél meg egy szervizt, az megérdemli... :nono:

Igen. Tudod az emberek egy része az első pár mondat alapján itél. Ez a szolgáltatóipar. Én is szervizben dolgozok, (igaz informatika) de ránk is érvényes ez. Sebaj. Sok szerviz van, és lehet hogy én értettem félre, ezért nem is írtam ki publikusan a szervizt.

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2368 Dátum: 2011.01.27 16:14:59 »
Sajnos a márkaszervizek mindegyike ilyen lehúzós...
Szerencsére már garancia idő alatt sem kell odahordani az autót. Igaz, a nem márkaszervizek nem értesülnek a nem visszahívásos jellegű szerviz kampányokról, de legalább nincs ez a sok probléma.

De ez a vége a cikknek:

Az új szabályok idén (2010) június 1-én lépnek hatályba a javítási és fenntartási piacokat érintően, míg az újautó-értékesítési piac esetében − a megfelelő átmeneti időszak biztosítása érdekében − ez a dátum 2013. június 1. Az új szabályozás 2023. május 31-ig lesz hatályban.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2369 Dátum: 2011.01.27 16:22:32 »
Az az új autó eladásra vonatkozik, nem szervizelésre. ;)