Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 3366631 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1050 Dátum: 2008.11.09 21:02:26 »
Lehet, hogy valamit én csinálok rosszul, de per pillanat a hasnyálautó.hu-n 3 db prius hirdetés van. Hova tűntek???
valamit rosszul csinálsz, mert nekem 54 van.
'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1051 Dátum: 2008.11.10 22:26:08 »
Na, nekem is visszajöttek, már 55-en vannak. :clap:
music     

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1052 Dátum: 2008.11.21 21:40:00 »
Ha valaki még nem tudná:

15 kép és 2 videó

Úgy tűnik mégis furcsa lesz az első lámpája, de összességében tetszetős kocsinak tűnik. A mai trendnek megfelelően több él került a kocsira. Nem sokat fog változni a II-eshez képest, de szerintem ez jó hír. Már csak az ár a kérdés. Remélem sikerül jelentősen lejjebb szorítani.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1053 Dátum: 2008.11.22 00:14:39 »
Az ára szerintem nem lesz kevesebb a mostaninál. Úgy 5% körlüi emelkedés, max stagnálást várok. Ez utóbbi gyakorlatilag csökkenéssel érne fel, tekintve, hogy egy új autó, több, jobb felszereléssel, új technika, stb. A piaci helyzetet nem is említve.
Ráadásul állítólag a II is forgalomban marad egy darabig. Annak viszont ez esetben alacsonyabb ára lesz.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1054 Dátum: 2008.11.22 01:50:28 »
Ha valaki még nem tudná:

15 kép és 2 videó

Úgy tűnik mégis furcsa lesz az első lámpája, de összességében tetszetős kocsinak tűnik. A mai trendnek megfelelően több él került a kocsira. Nem sokat fog változni a II-eshez képest, de szerintem ez jó hír. Már csak az ár a kérdés. Remélem sikerül jelentősen lejjebb szorítani.


Sokkal kevésbé mondja azt, hogy "én egy öko-autó vagyok", és ez jó dolog  :yes: !

Nade az ára mitől menne "jelentősen" lejjebb, sőt egyáltalán bármekkora mértékben lejjebb  ::) ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1055 Dátum: 2008.11.22 07:47:09 »
Nade az ára mitől menne "jelentősen" lejjebb, sőt egyáltalán bármekkora mértékben lejjebb  ::) ?

Mert bevallották, hogy jelentősen sikerült csökkenteni az előállítási költségeket. Ok, kapitalisták meg minden, de ha nagyobb eladott mennyiséget szeretnének akkor muszáj lenne kicsit jóárasítani. Nem gondolom, hogy a világtól elrugaszkodott lenne a mostani 7M-s indulóár (figyelembe véve egy hasonló teljesítményű és felszereltségű dízel Auris vagy Golf vagy bármi min. 6M-s árát), de némi csökkentés beleférhet (vagy legalábbis én szeretném  :flowers:). Elvégre a II-es Prius is olcsóbb lett az I-esnél, miközben újabb, szebb, jobb, jobban felszerelt és nagyobb.

Viszont az jó hír, hogy a II-es is gyártásban marad valamivel olcsóbban mint most.

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1056 Dátum: 2008.11.22 09:52:28 »
Nade az ára mitől menne "jelentősen" lejjebb, sőt egyáltalán bármekkora mértékben lejjebb  ::) ?
Nekem az is bőven elég lenne, ha az itthoni ára jobban közelítené az amerikait...
music     

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10699
Beszélgessünk...
« Válasz #1057 Dátum: 2008.11.22 12:59:11 »
Jó látni, hogy végre normális váltóbot lesz a Priusban, nem az a vicces aprócska sz@r.  :whistling:
Továbbá az is örvendetes, hogy lesz hozzá Xenon, lámpamosóval. 2008 vége felé közeledve talán már mondható, hogy ideje volt.  :yes:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1058 Dátum: 2008.11.22 13:15:16 »
Jó látni, hogy végre normális váltóbot lesz a Priusban, nem az a vicces aprócska sz@r.  :whistling:

Az az aprócska vacak pont tökéletes. Nem manuális cucc ez, hogy folyton matatni kelljen... :) Ráadásul pont ugyanaz lesz az új is, csak kicsit kékebb és függőlegesen fog állni a mostani vízszintes helyett.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10699
Beszélgessünk...
« Válasz #1059 Dátum: 2008.11.22 13:34:45 »
A családi Avensis Aut váltós, és bizony gyakran használjuk a szekvenciális módot is rajta, és a frász kerülgetne, ha egy olyan aprócska valamit kellene markolászni.  :no: Priust vezetve váltásoknál attól féltem, hogy az egész a kezemben marad majd.
Ez van, nem vagyunk egyformák. ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1060 Dátum: 2008.11.22 13:38:46 »
A családi Avensis Aut váltós, és bizony gyakran használjuk a szekvenciális módot is rajta, és a frász kerülgetne, ha egy olyan aprócska valamit kellene markolászni.  :no: Priust vezetve váltásoknál attól féltem, hogy az egész a kezemben marad majd.
Ez van, nem vagyunk egyformák. ;)

Váltásoknál?! Milyen váltásoknál?! Biztos Prius volt az?  :)

De most komolyan. Az elején eldöntöd, hogy hátra vagy előre mész-e és kész. Mit szeretnél menet közben váltani (hiszen nincs is mit)?

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10699
Beszélgessünk...
« Válasz #1061 Dátum: 2008.11.22 14:06:11 »
Váltásoknál?! Milyen váltásoknál?! Biztos Prius volt az?  :)

De most komolyan. Az elején eldöntöd, hogy hátra vagy előre mész-e és kész. Mit szeretnél menet közben váltani (hiszen nincs is mit)?

Prius volt. ;)
Váltásokra természetesen elindulásnál és a megállásnál gondoltam. Teszt volt, utána meg a tolatókamerát próbálgattuk. Szóval volt benne 1-2 váltás az alatt a 10 perc alatt.
Az Avensis esetében pedig ugye minden lámpánál, ahol legalább 1 percig kell majd várni, kivesszük N-be a váltót, és kézifék be. A motorfék használata és 1-1 intenzív előzés során történő átpöccintés szekvenciális módba szintén előforduló jelenségek a magyar utakon, szóval mi az Aut váltót is elég gyakran váltogatjuk.  :laugh: ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

k.tsabi

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 106
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1062 Dátum: 2008.11.22 14:36:30 »
Ezt a "váltásokat" én se igazán értem, én kéziváltósból ültem át és cseppet se zavaró,sőt!
Itt nincs lehetőség kéziváltásra ezért nem értem miért markolásznám? Előre akarok menni ,hátra pöccintem oszt jónapot,ha meg hátra akkor felpőccintem-ennyi az egész. Pirosnál meg mért venném ki üresbe?-állok a féken,zöld lelépek gáz és már ott se vagyok!
Semmi kivetnivalót nem találok benne!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1063 Dátum: 2008.11.23 00:04:21 »
Nade az ára mitől menne "jelentősen" lejjebb, sőt egyáltalán bármekkora mértékben lejjebb  ::) ?
Nekem az is bőven elég lenne, ha az itthoni ára jobban közelítené az amerikait...

Sajnos nemcsak a Prius itteni árai vannak nagyon messze az amerikaitól  :whistling: ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #1064 Dátum: 2008.11.23 00:08:00 »
Váltásoknál?! Milyen váltásoknál?! Biztos Prius volt az?  :)

De most komolyan. Az elején eldöntöd, hogy hátra vagy előre mész-e és kész. Mit szeretnél menet közben váltani (hiszen nincs is mit)?

Prius volt. ;)
Váltásokra természetesen elindulásnál és a megállásnál gondoltam. Teszt volt, utána meg a tolatókamerát próbálgattuk. Szóval volt benne 1-2 váltás az alatt a 10 perc alatt.
Az Avensis esetében pedig ugye minden lámpánál, ahol legalább 1 percig kell majd várni, kivesszük N-be a váltót, és kézifék be. A motorfék használata és 1-1 intenzív előzés során történő átpöccintés szekvenciális módba szintén előforduló jelenségek a magyar utakon, szóval mi az Aut váltót is elég gyakran váltogatjuk.  :laugh: ;)

OK, de a Priusban ugye nincs lehetőség menet közben váltogatni, az full automata. Ezért én sem értem, hogy miért kéne oda egy nagy helyrabló váltókar. Nemhogy a kis pöcök, de szvsz akár egy, mondjuk a kormánykerékre szerelt billenőkapcsoló is tökéletesen megfelelne az előremenet, hátramenet és üres közötti választásra. Vagy mondjuk egy olyan bajuszkapcsoló, ami (ha jól emlékszem) pl. a 7-es BMW-ben van. Igen, talán a bajuszkapcsoló lenne az optimális megoldás.

-----------------------------

Amúgy az Avéban nem "okos" az automata? A Corollában az MMT pl. észleli, ha lejtőn haladsz, és hiába veszed le a lábad a gázról, nem kapcsol följebb, hogy így meglegyen a motorfék-hatás  :yes: ... Azt sem teljesen értem, hogy miért használjátok előzésnél a manuális kapcsolást? Kickdownra úgyis visszagangol...
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.23 00:10:03 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )