No, a géptetőre én azt mondom, hogy cserés. No nem azért, mert nagyon sérült, vagy nem, hanem azért, mert a motorháztető nagyon lényeges kárviselő elem az ütközéskor. amikor sérül a beépített merevítések "meggökkennek", ezáltal tompítják a sérülést. Ennek technológiai leírás szerinti gyógyítása csak a csere lehet, mert ki lehet kalapálni, meg egyengetni és fényezni, de az nem adja a gyári merevséget, így egy következő ütközéskor nem biztosítja az ütközési energia megfelelő tompítását és nagy baj is származhat a kalapálásból.
Ezt persze csak általánosságban írtam, meg kellene nézni, hogy a motorháztető merevítései mennyire lettek avétosak, lehet, hogy menthető.
Részvétem a kocsiért, nekem egy Nissan Primerát tettek ugyanígy tönkre, hátulról belémjöttek és rálöktek az előttem állóra. Gazdasági totálkár lett belőle - egyébként ez is annak néz ki -, roncsként adtam el, azóta egyszer láttam a kocsit kikalapálták, mint az új. Csak én nem szívesen ülnék egy elöl-hátul "puha" autóba, a családról nem is beszélve.