Állítólag az új 2.2-es dízel nincs olyan kulturált, mint az előd volt
Hát nemtom, én az elődöt nem próbáltam, viszont tegnap ültem először nagynénémék új 2.2-es dízelében, és a motor teljesen hideg (és még csak párszáz km-t futott) állapotban, nyitott ajtó mellett is csak alig volt dízeles. OK, fel lehetett ismerni hogy dízel, de semmi több. Kb. mint az 1.4-es dízel E12
... Képzelem, milyen lehet üzemmelegen.
Amúgy élőben meglehetősen impresszív jószág ez az új Accord. Jó nagy, és az eleje igencsak "szigorúan néz"
- nomeg marha szélesnek tűnik, elölről legalább egy kategóriával nagyobbnak néz ki a kocsi. A műszerfal gyönyörű
!!! A minősége is nagyon rendben van, a műszerfal tetejét borító műanyag pl. mind ránézésre, mind tapintásra nagyon hihetően imitálja a bőrt - pedig nem az. Szintén nagyon kellemes az ajtók belsejét és a könyöklőt burkoló alcantara-jellegű anyag, roppant szimpatikus tapintása van. Hely is akad bőven, és igen eltalált a vezetési pozíció, nomeg maga az ülés is nagyon kellemes, jó feszes tömésű, és megfelelően tart. "Magam mögé" is kényelmesen be tudtam ülni, helykínálatban kb. egálban van a kocsi az Ave II-essel.
Ami kevésbé tetszett, hogy néhány apró, de nem lényegtelen részlet kissé kilóg az igencsak minőségi összbenyomásból. A belső kilincsek vékony, "súlytalan", ezáltal olcsó benyomást keltő műanyagból vannak. A külsők szintén műanyagok, ami negatív meglepetés, mikor megfogod a designos formájú, kinézetre a krómozott fém tökéletes látszatát keltő kilincseket. Ja, és ebben a vadiúj fejlesztésű autóban sem csukódnak olyan könnyen és olyan bizalomgerjesztő hanggal az ajtók, mint az Ave II-esben
... Ez egyébként az új Mazda 6-ban is feltűnt, ott egyenesen gagyi volt az ajtócsukódás az Avéhoz képest - az Accord jobb e téren, de alatta marad az Avénak.
Ja, és a vezetőülésből ki-beszállás közben minden alkalommal beleakadtam kicsit a térdemmel a műszerfal alsó sarkába, pontosabban az ott található rekesz fedelébe. Ez nem túl szerencsés.
Ezeket leszámítva, részemről egy nagyon határozott "kéne"
!