Én sem nagyon értem, hogy miért rosszak a Micuk, nekem eből a márkából volt a legtöbb autóm:
Egy kétliteres turbó Galant, egy 1.8 szívódízel Lancer kombi, meg egy 1.8 TD Galant.
A szokásos fogyóeszközökön kívül a TD-n volt egy első motortartóbak csere, meg egy akksicsere. A Turbó Galanton meg egy kuplungszettcsere és ennyi. Csupán azért nincs jelenleg is Micum, mert drága. Igaz ugyanezért nem lesz Avensisem se új. :-(
Szóval ettől lenne szar?
Megjegyzem, hogy a Carisma anyira japán, mint a Nissan. EU-ben csinálják. Mindkettőben francia váltó van. Hát mit mondjak, volt alkalmam vezeti mindkettőt. Nem egy japános váltó az biztos. Sok a nyűgje, nem anyira igénytelen. A Carismánál valóban típushiba, állítólag 60.000 km körül kezdődnek a bajok.
Az enyémben 140.000. van, és ezidáig semi baj nem volt vele, de ezt lekopogtam. :-)