Jelenleg a motortérben van egy fixen van elosztva a fékerõ gyárilag. Legalább is B.C. mester szerint.
Õsszel voltam a vezetéstechnikai pályán. Nagyon élveztem a Carinát, az oktatónak is nagyon szimpatikus volt úgy kívülrõl. De az abs pályán satuféknél (nekem nincs abs) a hátsó tengely is blokkolt, ami ugye nem normális. Én meg az oktató is azt gondoltuk, hogy kicsit rosszul mûxik a fékerõszabályozás, gondoltam hogy van valami szerkentyú ami a bólintás függvényében állít a fékerõn (van valami régi emlékem más autóról, de nem tudom pontosabban leírni). Ezek szerint fix az elosztás? Azaz terheljem az autó hátulját, ha nagyot akarok fékezni, de nem akarom hogy az autó hátulja megelõzzön? :pofa:
Az enyémen nincs a B.C. mesterén van
Ja, de az enyém LB, ráadásul angol.
Akinek van megnézheti esetleg az EPC-n, hogy a sedánokon általában nem volt a terhelésfüggõ fékerõszabályzó, legalábbis 92-ben nem.
Egyébként még lehet lassulásfügggõ is csak emlékeim szerint az kívülrõl hosszukás és fõképp a kocsi hossztengelyével párhuzamosan van berakva, hogy érjen is valamit.
Nem sikerült anno kibogozni igen szerény angol tudásommal, hogy pontosan melyik fajta van rajta, addig jutottam, hogy "arányos". Gondoltam akkor fix arányt tart elöl hátul.
egyedül az mond ennk ellent, hogy a toyota egy ilyen buta rendszert használna egy ilyen kategóriás autóban???
Mindegy , nem néztem tovább, lehet, hogy a ráncfelvarrással a terhelésfüggõ változat bekerült a sedanokba is.