Ez nem túl jelentős eltérés az 1000-eshez képest, az (ha jól tudom) 100-nál forog 3000-et, ez pedig eszerint 105-nél
... Mondjuk az azért tényleg nem teljesen mindegy, hogy autópályán 130 vagy 140 fér-e bele 4000-es fordulatba ... Na, nyilván ki van ez találva, hogy miért ilyen - az azért mindenképpen őket igazolja, hogy alig eszik többet az 1.3-as.
Ezzel együtt, közben kalkulálgattam, és arra jutottam, hogy a kb. várható (saccom szerint évi 30 ezres) futás mellett az 1.3-as évi kb. 70 ezer forint többlet költséget jelentene az 1.0-hoz képest (üzemanyag+fix költségek)
... Ez (nekem) sok. Szóval aligha lesz 1.3-asom, hacsak bele nem botlok véletlenül vmi hiper-szuper ajánlatba (mittomén, ismerős autója, 10 évesen 70 ezer kilométerrel, jó áron... ilyesmi).