Komolyan mondom nem ültetek még rendes autóban (pl. Mezda6, BMW525, stb.). Ugyanis egy rendes pollenszűrő mellet nem kell átkapcsolni belső keringetésre, mint ebben a kis gyöszben. Az ABS teljesen beszart 2 nap havas kocsikázás után, folyamatosan világít a visszajelző. ***a japán minőség.
Szóval az ABS-nek pontosan az lenne a lényege, hogy havas/csúszós úton kormányozható legyen a kocsi működés közben is. A kipörgésgátló is tud rendesen működni minden más autóban, csak ebben így kell, mert ez fantasztikus, tökéletes japó műremek.
Ráadásul vitte magával a kipörgésgátlót is. Szerencsére nem erős a kocsi enélkül is könnyen elindul.
Az ablakfűtés meglazult saruja nem gond, de utal egyfajta minőségre. Tejesen mindegy, hogy anyagminőség, vagy hanyag összeszerelés: hiba. Más autóban nem találkoztam még ilyen hibával. Csak emiatt nem adnánk el.
Sokkal többet nyom a latban a vacak első ülés, autópályára csak korlátozottan alkalmas, nagyobb tempónál hangos, rosszul működő ABS, relative nagy fogyasztás-kis teljesítmény. A fentieken kívül nagyon sok apró bosszantó hibája van ilyen pl. a hamar elkopó-nyiszorgó gyári fékbetét, a szakaszos törlés intervallumát se lehet szabályozni, de nem sorolnám fel az összeset. Ha nektek jó az gondolom azért van, mert nem jobb autóból ültetek bele.
Azt nekem ne mondjátok, hogy más autóban 100,000-nél elkopik a kerékcsapágy, mert ez nem általános. A Mazdában 170,000-nél is hibátlan volt. Az pedig nem magyarázat a drága lég/olaj/pollen szűrőre, hogy a kerékcsapágy is jó minőségű és sokáig bírja.
A következő autó nem ekkora lesz, nem totoja, és valószínű nem benzines.
Ha már 70,000km alatt előjönnek a hibák, akkor 500K km alatt mennyi fog elő jönni.
Remélem nektek több szerencsétek lesz ezzel a kocsival, már nagyon örülünk, hogy nem újonnan vettünk Yaris II-t, így nem bukunk rajta annyit. Természetesen tavasszal eladjuk.
Csak azért nem írom le a népítéletben a tapasztalataimat, mert el szeretnénk adni. Ha valakit komolyan érdekel már karácsonyra hazaviheti.
Valószínű újra Mazda6 lesz a családi autónk, illetve akit lehet a baráti körömben lebeszélek a Yarisról. Nem a kisebb hibák (bár a fék nem az, hiába csak egy kis tisztítás kell a jeladónak) bosszantanak, hanem az, hogy nem okoz örömet a vezetése. Ismét csak az előző autónkra tudok hivatkozni. A nyáron egyhuzamban 1800km-t mentünk vele felváltva vezetve, bő 120-as
átlaggal (6 litert evett megpakolva), és jó érzés volt másnap visszaülni és újra vezetni. Ezt a Yaris soha nem fogja nyújtani, a dízel se.
Ha gondoljátok felveszem videóra. Reggel a 8 fokos garázsból gáz nélkül kiállva óra nullázva 99.9L/100km az avg. Ha nagyon óvatosan megyünk 6 liter tartható, de autópályán a 7 liter is szenvedés. Utálom, hogy alig lehet hozzáérni a gázpedálhoz. S amikor gyorsításkor odalépek csak a pillanatnyi fogyasztás megy fel 20-30 literre a kocsi alig indul meg. Ekkora kajálásnál már régen elforgatná egy rendes autó a kerekeit.
Ha az 1,3-as swift jó összehasonlítási alap akkor ehhez képest picivel jobban ment városban, lazán kijöttem a kölcsön autóval 6 literből. Autópályán jól megpakolva, nem kímélve ette csak meg a 7 litert. Mondjuk más okból azt jobban lehetett utálni
Nincs más hátra, el kell adni. Nektek turbódízel való...
Viszont az 1,3-as Yaris nyomatéktalanabb még az ezres Yarisnál is. De valóban egész jól fogyaszt autópályán. (tapasztalat)
-a kipörgésgátló gagyin működik (valamit csinál, de kis gáznál is elforog a kerék jópár másodpercig)
Az eddig leírtakból te nagyon okos vagy, akkor tudnod kellene, hogy a kipörgástlónak ÍGY KELL működnie...
-ABS is néha túl aktív, néha nem lehet kormányozni az autót fékezés közben
Ha nincs tapadás hiába az ABS, az autó kormányozhatatlan. Ez fizika.
az alkatrészek drágábbak hozzá, mint az összes előző autóinkhoz, pedig ez a legkisebb
Ez köztudott a Toyotákról. Egy hátsó kerékcsapágy 80 ezer Ft, míg a többi autóhoz átlag 10-20 ezer. Ellenben Toyotánál Carinák futnak 500 ezer km-el gyári hibátlan csapágyakkal, míg más autónál cserélgetni kell őket 100 ezrenként. Ugyebár minden nézőpont kérdése!
a pollenszűrő szinte semmit nem csinál
Mit is kellene csinálnia? Palacsintát sütni? A hivatalos neve utastér szűrő, és ha megnézel egy használtat láthatod, hogy rengeteg koszt megszűr. Úgyhogy a funkcióját ellátja, de valóban nem csinál semmit. Lusta dög...
tegnap lecsúszott az ablakfűtés saruja
Na ebből tényleg elég, ekkora szart :lol:El kell adni mondom én...