Pedig nekem is gyári van a fl előtti 2.0 benzineshez.
Inkább úgy helyes a tempomatos kérdés, hogy az 1.8 benzineshez nem tudták megoldani annak gyári illesztését. A többi motorhoz felszereltségtől függően vagy járt vagy utólag megoldották/megoldhatják.
Gyári illesztés alatt mire gondolsz? Tempomat kar beszerelést? ECU-ban engedélyezést? Vagy mi mást?
Azért érdekelne, mert a kar elektronikailag nem nagy valami, két kábeles sima kapcsoló, az egyes gombokhoz külön ellenállás értékek tartoznak, de ennyi. Az ECU program esetleg kérdéses lehet, de ugye vannak ügyes programozók is, ha gyárilag nem lenne beleírva.
Aztán kuplungkapcsoló az meg sima mikrokapcs.
Szóval minek a gyári illesztése nem megoldható? Honnan van ez az infó? Vagy ez amolyan városi legenda hogy gyári cuccokkal nem lehet megcsinálni?..
Korábbi hsz-ekben itt mintha azt olvastam volna, hogy 1.6 és 1.8 -hoz is a gyári kerül 100-120ezerbe. Utángyártott gányolás olcsóbb is ettől. Sima bowdenes gázpedálhúzogatós, na ilyet köszönöm nem, ha már a gázpedálom elektronikus.
Pár dolgot már megoldottam fillérekből az Avemon, amire itt nem írtam megoldást fórumon, lehet ebbe is beleásom magam, és hátha menni fog az az 1.8-nál is a gyári karral
Persze ha a felfogatás helye ki van neki alakítva.
Mindenesetre köszönöm a választ. Amint jutuk valamire megírom