Na akkor tegnap öröm, háte bodottá vót.
Nem tudom mit fújt korábban be a szerelőm, de utána sokkal jobb lett, ha jól emlékszem szilikon alapú spray volt.
Nos tegnap szétszedtük, kifele még picit nehezen járt, de visszafele, kézzel lehetett tekerni. A dugattyúkon egy rozsdapötty sincs, hibátlanok. Valószínűleg a karmantyú dagadt meg, a szerelő is pont ezt mondta, szabad szemmel nem lehetett nagy elváltozást látni, de cserélve a régit, kézzel tekerhetővé vált a dugattyú. Ki lett cserélve még a többi porvédő is, csak a kézifék karja nem lett megbontva, az jól működik.
Most hosszabb úton jár a fékpedál is, de jó a fékhatás, csak furcsa még, hogy tovább tudom nyomni a féket mint eddig. Amikor megvettem az autót és legelőször fékeztem, na akkor majdnem kipróbáltam az ABS-t is, olyan durván fogott a fék rövid pedál úton, az első szerviz alkalmával beállították, sokkal puhább lett, most még annál is "puhább" lett. Nincs az az adott pont ahol felkeményedik és onnan már hiába taposom nem sokat mozdul, csak a fékerő növekszik.
Tegnap kipróbáltam a féket is rendesen, utána jó forró volt a tárcsa elől hátul, de a felni pályán sem melegedett fel, épp langyos volt, de az is a keményebb fékezések miatt lehet. Természetesen elől is hozzáér a betét a tárcsákhoz, ahogy szabadon gördítem felemelve hallani a karistolást, az is melegszik egy picit.
Egyelőre úgy néz ki jó lett és komolyabb gond sincs, így használható még egy jó darabig.