Igen, figyeltem rá, hogy az egyes henger felső holtponton és a rotor is az egyes henger kábele felé áll.
Valóban úgy van, hogy a főtengely két fordulatára jut egy fordulat a vezérműtengelyen.
Az elosztó házat is összejelöltem a HF-el a csavar környékén.
Amikor kihúztam a helyéről az elosztót a tengelyen a jelölt háromszög mutatott a jelre az állórészen.
Egész kicsit de mintha sorjás lenne a háromszög éle. Gondolom a próbálkozásoktól, előtte nem figyeltem, milyen volt.
A csap a helyén van, kicsit mélyebben is vannak a végei, tutira nem lóg ki egyik oldalra se. Viszont a csapon, a csap irányában tud csúszkálni nagyon könnyen kb. 1mm-t az a "lemez" háromszög, ez gondolom szándékosan ilyen, hogy kompenzálja nem egytengelyűséget. Próbáltam egyik oldalra, középre, másik oldalra tájolni bedugás előtt, de nem segített.
Nem tudom merjem e "sorjázni" a háromszög éleit?
Amúgy végső megoldás az lesz, hogy lekapom a szelepfedelet és segítek a helyére találni. Ezt úgy nem akarnám. Jó a tömítés, nem szivárog sehol, ha megbontom, jó eséllyel cserélhetem ki a közeljövőben.
Nekem is ez a fajta elosztó van:
https://www.youtube.com/watch?v=QOxeoQtAMMkSzerk: a 24 oldalt megnéztem, de ott egész máshogy áll a vez. tengely végén a bevágás.
Nekem 5 és 11 óránál van a két szabad rész és 11 órához kell menjen a jelölt fele, ha tényleg FHP-n van az egyes henger.
Megvan eredetiben a 4E-FE szerelési leírása, megnézem mit ír erről.