Szerző Téma: IS (Altezza)  (Megtekintve 733751 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3735 Dátum: 2013.11.18 19:02:32 »
Az emberek teljesen máshoz vannak szokva. A HSD-k motorhangtól független gyorsulását először agyilag kell tudni feldolgozni.  A stopper meg tényleg nem hazudik, az utóbbi időben az átlag autók egyre rosszabbul gyorsulnak, úgyhogy a 9s alatti értékkel általában tűrhetően el lehet lavírozni. A forma mindenesetre a valósnál jóval nagyobb menetteljesítmény sugall. Amennyiben ezt és a prémium kategóriában nagyon alacsonynak számító végsebességet nem említenék meg, nem is lennének objektívek.
Ez az autó nem sportautónak készült, nekem az   jött le az olvasott tesztekből, hogy sikerült élvezetesebbé tenni a vezetését, mint a teljesen steril Priusét. A teljesítménye meg igy is bőven meghaladja a közúton legálisan kiautózhatóság határát.Ki kellene próbálni, hogy megszokás után mennyire nehézkesen kezelhető. Már több Lexusban panaszkodtak az újságírók, de szerintem ez is olyan mint a többi informatikai dolog, először tanulást igényel.  Az biztos, hogy a szélvédőre vetített, illetve a vakon is megtalálható nyomógombos megoldásokon kívül minden ami elvonja a vezetésről a figyelmet többé-kevésbé balesetveszélyes. A képeken a vezetőülés sajnos már eléggé gyűröttnek tűnik, ahogy a legtöbb Lexus-Toyota bőrülései is.-(
egyetértek. asszem én gyorsan meg tudnám szokni a fokozatmentes automatát ...
a japán "bőrök" gyakran silányabb minőségűek. megjegyzem, az én avensisemben gyönyörű volt a bőr, amikor 42000 km-rel megvettem és még szebb volt, amikor két évvel később eladtam...szóval rendesen kell ápolni. egyébként a mazdákban is nagyon gyengék a kárpitok (nemcsak a bőr), de a nagyobb volvok alapáras bőrülése is egy fosch - persze nem is igazi bőr az, csak annyira, amennyire a párizsi is húsból van...  :whistling:

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3736 Dátum: 2013.11.18 19:58:45 »
"Van hozzá ugyan egy 300 oldalas kézikönyv a kesztyűtartóban,
de nélküle is jól elboldogul az egyszeri felhasználó.............."


Nem poénból van az a 300 oldal!!


"Próbáltak már önök menet közben egeret használni egy autóban?"


Zárójelben megjegyezném, erre semmi szükség, mert azok a funkciók amiket menet közben
érdemes variálni, hang utasításokkal is lehet, mert az autó ilyet is tud, annak ellenére,
hogy senki sem említi.  Kis ráhangolódással tökéletes a rendszer.
És akkor,  Ő üzen Nagojába....... [rohog] [rohog]


Szerintem ez az autó mindenféle túlzás nélkül egy kicsit a jövőbe mutat mindenféle szempontból.
Akik, vagy aki ezt nem érti hamar rámondja, hogy nem jó.
Elolvastam itt mindegyik hozzászólást és meglepő módom még olyanok is sejtik a lényegét ennek a járműnek
 akik még nem is ültek benne.



« Utoljára szerkesztve: 2013.11.18 20:03:42 írta Egükém »

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3737 Dátum: 2013.11.18 20:24:06 »
a japán "bőrök" gyakran silányabb minőségűek.
Én csak annyit vettem észre, hogy nagyon gyorsan mind1ik gyűrött lesz, azonban az állapota tovább nem romlik jelentősen.

Kis ráhangolódással tökéletes a rendszer.
Sokan nem akarnak, vagy nem tudnak ráhangolódni (a feleségem pl. képtelen alkalmazkodni egy géphez).
Akik meg jobban ráhangolódnak a technikára, azoknak meg kevés a műszeres visszajelzés.-) A Lexusban legalább egy kb. vízhőfokmérő van.
Egy átlag újságíró meg nem is nagyon ér rá belemélyedni a rendszerbe, és egyébként is egy átlagos tájékozottsággal (tájékozatlansággal) rendelkező autós igényeinek megfelelően kell tesztelnie az autót. Persze akinek PII-je volt az nyilván nehezen tud elvonatkoztatni, de valószínűleg jobban IS értékeli a + finomságokat.

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3738 Dátum: 2013.11.18 22:18:37 »
Teszten egy IS300h F-Sport .
Nem akarom bántani a Pistát, de az enyém is 220 ló volt, és 1600 kiló. És nem fehéredtek az újperceim a területi képviselők láttán  :D
De az igaz: "a japánok tudják, mit kajál a Lexus-vevő. Például sosem akar majd turbódízel automatába visszaülni az IS 300h után."

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3739 Dátum: 2013.11.19 08:30:09 »

Az már más kérdés, hogy miért F-Sport a neve, 220 lóerős autót én is úgy vélem nem kéne a mai világban F-Sportnak hívni, de talán itt a gyártó valami másra gondolt, egyszerűen egy csomagot nevezett el, hívhatta volna ezt "Diamond Pack"-nek is vagy mit tudom én...


A BMW-nél is van M pakett, ami csak optika.

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3740 Dátum: 2013.11.19 12:36:22 »
" Például sosem akar majd turbódízel automatába visszaülni az IS 300h után."
[/quote]


A szög fejen van találva :clap: :clap:

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10690
IS (Altezza)
« Válasz #3741 Dátum: 2013.11.19 16:22:13 »
Illetve dízel IS-be se ülhetne vissza, mert abból meg Aut váltós nem létezett.  :devil:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3742 Dátum: 2013.11.22 09:57:01 »
Tegnap néztem meg a TCTV-n is az IS-t. Eszméletlenül bejön, nagyon tetszik. Csak egy valami nem, hogy sedan...

Talán Misi tudhatja, hogy:
- lesz-e kombi az IS-ből
- lesz-e ezzel a hajtáslánccal valami másik, 5 személynek is elég nagy kocsi (pl. RX vagy kicsit kisebb SUV, esetleg Avensis)

Tudom a bilibe ér a kezem, de hátha... :)

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3743 Dátum: 2013.11.22 10:25:14 »
egy nagyobb kombi hibrid nekem is nagyon a kedvemre való lenne. ami nem az auris  :devil:
momentán a prius buszváltozata az abszolút autófavoritom a családi (nem az anyagi  :cry: ) körülményeim között

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10690
IS (Altezza)
« Válasz #3744 Dátum: 2013.11.22 10:42:09 »
Sajnos már nincsen Previa Európában, de tudtommal létezik belőle Hibrid változat a távol keleten, de az meg sajnos jobbkormányos.  :hmmmm:
Talán ha majd végre a Toyota Sienna is kap egy Hibrid változatot, akkor talán beindul a szükeimport.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3745 Dátum: 2013.11.22 20:41:24 »
Tegnap néztem meg a TCTV-n is az IS-t. Eszméletlenül bejön, nagyon tetszik. Csak egy valami nem, hogy sedan...

Talán Misi tudhatja, hogy:
- lesz-e kombi az IS-ből
- lesz-e ezzel a hajtáslánccal valami másik, 5 személynek is elég nagy kocsi (pl. RX vagy kicsit kisebb SUV, esetleg Avensis)

Tudom a bilibe ér a kezem, de hátha... :)

Íme a spoilerek:

Az IS-ből megszűnik a 2,5 V, helyette jön egy új, 2.0 soros négyes turbó motor. Jön ugye az IS kupé RC néven (2014.10.), ebben lesz 3,5 V (Európa elvileg kihagyja ezt), 300h és levédették az RC500F nevet is. ;-)
Jövő év 7. hónaptól jön az NX, ami RAV 4 méretű járgány lesz, benne a 300h-ban megismert hajtáslánc plusz egy villanymotorral hátul (lásd RX) és az említett turbó motorral. Utóbbi csak első kerekes lesz.
Az új RX még odébb van, de nőni fog.

Ennyi publikus egyelőre.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3746 Dátum: 2013.11.22 22:48:18 »
jön egy új, 2.0 soros négyes turbó motor
Biztosan izgalmas motor lesz. Szeretem a rendes ccm-es turbós motorokat, nagyon kellemes karakterisztikájúak.
Odafigyeléssel, rendes karbantartással általában nincs gond egy jó turbóval, de sajnos sokan nem megfelelően üzemeltetik.-(

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3747 Dátum: 2013.11.23 00:31:16 »
Én is kíváncsi vagyok már rá. Kellenek a turbós motorok is!
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3748 Dátum: 2013.11.23 06:52:45 »
Íme a spoilerek:

Az IS-ből megszűnik a 2,5 V, helyette jön egy új, 2.0 soros négyes turbó motor. Jön ugye az IS kupé RC néven (2014.10.), ebben lesz 3,5 V (Európa elvileg kihagyja ezt), 300h és levédették az RC500F nevet is. ;-)
Jövő év 7. hónaptól jön az NX, ami RAV 4 méretű járgány lesz, benne a 300h-ban megismert hajtáslánc plusz egy villanymotorral hátul (lásd RX) és az említett turbó motorral. Utóbbi csak első kerekes lesz.
Az új RX még odébb van, de nőni fog.

Ennyi publikus egyelőre.

Köszönöm. Meglátjuk akkor milyen is lesz a kis SUV.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10690
IS (Altezza)
« Válasz #3749 Dátum: 2013.11.23 15:08:44 »
Illetve ha RAV4-méret, akkor a pozicionálás miatt picivel drágább is lesz nála - tehát talán 7-8M Ft körül lehetne az alapára jó esetben, ha nem, akkor több.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61