Szerző Téma: IS (Altezza)  (Megtekintve 733750 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3330 Dátum: 2013.01.19 21:17:23 »
A kézi váltó amúgy kinek szólt be, hogy menesztették? :D

Arra értem, hogy ugye az eddigi IS250-ben volt, a motor pedig marad ugyanaz, így kétlem, hogy nagy összeget igényelt volna a "kifejlesztése". Értsd: el kéne adni. Nem igazán értem a döntést, mert a költsége 0, de a lehetőség legalább meglett volna a vevőnek, hogy válasszon. 
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3331 Dátum: 2013.01.19 21:43:39 »
Kézi váltós volt az előző IS250-ben, 100-ból egy vett olyat. A dízel csak kézivel volt, emiatt egy halom ember nem vette meg. Alig van rá igény ebben a szegmensben.
A 250-es nem sokáig lesz (cirka egy év), ezzel csak elindul a modell, lesz egy teljesen új benzines motor.  ;)

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3332 Dátum: 2013.01.19 23:01:59 »
Gyakorlatilag motorfékként is használható.
Köszi!-) Azért ez jelentősen növelheti az élményfaktort, még akkor is, ha a hybrid általában nem erről szól.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3333 Dátum: 2013.01.19 23:13:44 »
Kézi váltós volt az előző IS250-ben, 100-ból egy vett olyat. A dízel csak kézivel volt, emiatt egy halom ember nem vette meg. Alig van rá igény ebben a szegmensben.
A 250-es nem sokáig lesz (cirka egy év), ezzel csak elindul a modell, lesz egy teljesen új benzines motor;)
Kérlek mondd, hogy nem sor4es lesz....
Gabe 254.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3334 Dátum: 2013.01.20 00:01:06 »
Hivatalos infó még nincs. Ismerek egy embert, aki látta, hogy valaki hallotta, hogy meséli valaki, hogy 4 henger, sor + turbó.

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3335 Dátum: 2013.01.20 01:21:53 »
Elsírom magam, ha nem lesz 6 hengeres választható motor az IS-ben.

Az, hogy a 300H sornégyes lett, az nyilván azért van, mert a 2AR-FXE már ott volt a hybrid Camryben. Gyanítom, lényegesen olcsóbb volt, mint kifejleszteni egy 2.5 V6 atkinsont, a 4GR-FSE amúgy sem egy mai gyerek.

Gyanítom, a vásárlók 1%-ba tartozom, aki ebben a prémium kategóriában viszont határozottan értékelne egy azonos löktérfogatú v6-ot. Mert a közel 100mm-es lökettel rendelkező sornégytől nem nagyon képzelhető el egy hat hengeressel összevethető járáskultúra.

Jól hangzik persze ez a fogyasztás móka, ami okán kidobják a hat hengeres motorokat, de őszintén: aki közel 10 milliós autót vesz, nem leszarja a fogyasztást?
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3336 Dátum: 2013.01.20 11:59:47 »
nem 

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3337 Dátum: 2013.01.20 12:02:01 »
Kérlek mondd, hogy nem sor4es lesz....


Ezen nehéz lesz túltennem magam, de ha a jappános finomság benne lesz, vállalható lesz tuti :clap: :clap:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3338 Dátum: 2013.01.20 12:27:08 »
Elsírom magam, ha nem lesz 6 hengeres választható motor az IS-ben.

Az, hogy a 300H sornégyes lett, az nyilván azért van, mert a 2AR-FXE már ott volt a hybrid Camryben. Gyanítom, lényegesen olcsóbb volt, mint kifejleszteni egy 2.5 V6 atkinsont, a 4GR-FSE amúgy sem egy mai gyerek.

Gyanítom, a vásárlók 1%-ba tartozom, aki ebben a prémium kategóriában viszont határozottan értékelne egy azonos löktérfogatú v6-ot. Mert a közel 100mm-es lökettel rendelkező sornégytől nem nagyon képzelhető el egy hat hengeressel összevethető járáskultúra.

Jól hangzik persze ez a fogyasztás móka, ami okán kidobják a hat hengeres motorokat, de őszintén: aki közel 10 milliós autót vesz, nem leszarja a fogyasztást?

A napokban volt, aki kivizsgálását kérte annak, hogy miért "ugrott meg" a fogyasztása 8 DECIVEL a tél beálltával.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3339 Dátum: 2013.01.20 12:29:59 »
Amúgy a BMW már három hengeres motorokat is készít, arról nem beszélve, hogy S Klasse Merci is van már négy hengeres motorral.
Hozzáteszem, ezek mind a szigorodó emissziós normák miatt van, így tudják ugyanis csak hozni az előírt flottaátlagot.
Szerintetek miért van Minije a BMW-nek, átcímkézett IQ-ja az Aston Martinnak vagy éppen Smartja a Mercinek?

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3340 Dátum: 2013.01.20 12:50:06 »
Nyilvánvaló a világ ebbe az irányba megy, fejlődik,  jövője ezeknek a "kicsi" motoroknak van!

Amire meg mindenki esküszik (V6, V8) ezeknek már most nagyobb a múltja, mint a jövője.

Tapasztalat: Feleségem előző yarisát 3hengeres 1.0 motor hajtotta. Mikor felvetődött, hogy autót szeretne
részemről kizáró ok volt a 3 henger. Mint minden,  minimális műszaki érzékenységgel bíró ember
úgy gondoltam, hogy egy autó legalább 4 hengeres. 
Hozzá simultam a 3 hengerhez, sőt, még szerettem is a "nyomatéka/takarékossága" miatt!

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3341 Dátum: 2013.01.20 12:54:26 »
A napokban volt, aki kivizsgálását kérte annak, hogy miért "ugrott meg" a fogyasztása 8 DECIVEL a tél beálltával.
Télen ez miatt nem szervizt kellene felkeresnie, hanem erre szakosodott eü. intézetet.-(

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3342 Dátum: 2013.01.20 13:41:45 »
nem

Akkor Te biza nagyon gyenge lehetsz matekból. :D Illetve amennyiben abba az 1% kivételbe tartozol, aki évi 30.000km fölött rak az autóba, akkor megértelek. Valljuk meg, azért ez ritka, ennyi leginkább cégautókba szokott menni.

Ugyanis: 1.5 liter különbség a fogyasztásban évi 20.000km-nél mondjuk 120.000ft egy év alatt.
Egy IS kategóriájú új autó amortizációja éves szinten millió fölött van.
Egy új autóra a Casco biztosan 100 fölött lesz.
Gyanítom, egy a rutinszerű szervíz sem lesz kis tétel.

Autózni láthatóan nagyon drága, főleg újabb autóval. Aki a fenti költségek mellett képest egy liter fogyasztáson fennakadni, az nemes egyszerűséggel fillérb...ó. Az első komolyabb műszaki hibánál a fogyasztáson nyert összeg többszöröse megy ki az ablakon, csak sokkal fájdalmasabb lesz egyszerre kifizetni, mint havonta a kútnál.
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3343 Dátum: 2013.01.20 14:08:22 »
Ááá, azért ez nem így van. Olyan egyszerűen rátapasztják az emberre, hogy ***ó, holott, egyszerűen mások a prioritásink.
Hol lehetne egy ember ilyen, ha közben van egy prémium autója, amit ráadásul újonnan vesz? Nem az, de, nem ám! Egyszerűen, a vagyonnal nem feltétlen jár együtt a pazarlás iránti közömbösség. Egü is leírta már többször, hogy az utakon nem siet, tartja a KRESZ által előírt értékeket. Emiatt neki 1,5-2 literrel alacsonyabb a fogyasztása, mint bárki másak ugyanilyen autóval.
Ha nem olyan életet él (nagyon helyesen), hogy mindenhova rohan és már eleve késve indul el, akkor nem kell sietnie és nem kell 70Km/h sebességkülönbséggel előznie egy 5-6 autóból álló kocsisort.

A ***óság számomra az, amikor egy ilyen szintű autónak nem adják meg az előírt karbantartást, vagy nem megfelelő - jellemzően a legolcsóbb - alkatrészekkel szervizelik.  :excl:
Minden más csak prioritás kérdése...  :hug:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3344 Dátum: 2013.01.20 14:41:23 »
Ááá, azért ez nem így van. Olyan egyszerűen rátapasztják az emberre, hogy ***ó, holott, egyszerűen mások a prioritásink.
Hol lehetne egy ember ilyen, ha közben van egy prémium autója, amit ráadásul újonnan vesz? Nem az, de, nem ám! Egyszerűen, a vagyonnal nem feltétlen jár együtt a pazarlás iránti közömbösség. Egü is leírta már többször, hogy az utakon nem siet, tartja a KRESZ által előírt értékeket. Emiatt neki 1,5-2 literrel alacsonyabb a fogyasztása, mint bárki másak ugyanilyen autóval.
Ha nem olyan életet él (nagyon helyesen), hogy mindenhova rohan és már eleve késve indul el, akkor nem kell sietnie és nem kell 70Km/h sebességkülönbséggel előznie egy 5-6 autóból álló kocsisort.

A ***óság számomra az, amikor egy ilyen szintű autónak nem adják meg az előírt karbantartást, vagy nem megfelelő - jellemzően a legolcsóbb - alkatrészekkel szervizelik.  :excl:
Minden más csak prioritás kérdése...  :hug:

Másról beszélünk picit. Az Egükém féle vezetési stílussal történő fogyasztáscsökkentés rendben van, ezt maximálisan támogatom. Amitől nekem herótom van, az az, hogy "ezt a típust vedd, mert azonos teljesítmény mellett 2 decivel kevesebbet eszik, mint a másik!". Ez nettó marhaság.

Csak a példa: anno az IS tesztjeinél írták, hogy az Avensis 2.0 sor4 benzinese közel azonos teljesítmény mellett egy literrel kevesebbet eszik. Ok, és?

Szerintem egy autóvásárlásnál ez nem lehet szempont. Nyilván a dízel vs benzin különbség már igen, de egy liter semmiképp. Egyszerűen azért, mert az összes többi költség (amortizáció, biztosítás, szerviz, gumik, stb.) mellett a fogyasztásban megjelenő különbség egy marginális tétel. Ha két azonos autó teljesítményű autó közül kell választanom, és tegyük fel, hogy mindkettő benzines, vagy mindkettő dízel, akkor a fogyasztás a top10 szempontban nem lesz benne. Egyszerűen azért, mert a többi költséghez képest egyszerűen elvész.

Túl van ez marketingelve, meg a gyártók jönnek itt a fogyasztási adatokkal, holott a pénz zömét bőven nem erre költöd...
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE