Szerző Téma: IS (Altezza)  (Megtekintve 733698 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3315 Dátum: 2013.01.17 20:32:20 »
Nem, eleddig nem. De az egy balna :D Biztos jo, de GS-t csak akkor vennek, ha lenne mellette egy S2000 a hetkoznapokra, a GS meg tokeletes utazni.
Viccelsz? egy GS450h reggelire fogyasztja az S2000-eket...  :cool2:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3316 Dátum: 2013.01.17 20:34:45 »
Ez az automata váltós dolog szerintem igazodik egy bizonyos korhoz! (kényelmesedik az ember)

5 évvel ezelőtt nem tudtam volna elképzelni egy ilyen autót, csak a váltósra gerjedtem!

Most viszont, ha isten és a párt is úgy akarja, felfogom próbálni életem első ilyen autóját  új IS formájában.  :clap: :clap:

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3317 Dátum: 2013.01.17 20:37:07 »
Én csak a Prius megoldást ismerem, és azt gondoltam, hogy a Lexus hibridekben is hasonlóan nincs váltó, még előre beállított, fülekkel kapcsolható áttételek sem. Ezt csak a hibridre értem, a sima benzinmotoros esetében egyértelmű.

Hogy érthetőbb legyek: azon a sok képen, ami a face-en közzé lett téve, csakis a 300h látható, vagy vegyesen a sima benzines modell is? Mert amire a kérdésem irányul, az egy sima benzines változatot feltételez, miközben a sorozat az IS 300h-ról szól. Csak ennyi, ami megzavart...


Ott a kép tuti nem jól van én is néztem.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3318 Dátum: 2013.01.17 20:40:29 »
Viccelsz? egy GS450h reggelire fogyasztja az S2000-eket...  :cool2:
csak ne kelljen kanyarodni  :devil:

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3319 Dátum: 2013.01.17 20:45:14 »
Erre ne vegyél mérget!

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3320 Dátum: 2013.01.17 21:27:55 »
Százig 3 tizeddel veri a GS, az nem nagy difi. Nyilván, ez szép teljesítmény egy nagy szedántól. Ettől a kanyarsebességben még brutális különbségek lesznek. Egy GT-86-tal is simán jobb időt lehet szerintem menni a ringen, mint egy GS-sel...

Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3321 Dátum: 2013.01.17 21:28:40 »

Ott a kép tuti nem jól van én is néztem.

A képeken csak IS300h van. Sima és F-Sport. Végignéztem az összes képet és mindegyik stimmel.
Nem értem mi a gondotok.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3322 Dátum: 2013.01.17 21:29:47 »
Százig 3 tizeddel veri a GS, az nem nagy difi. Nyilván, ez szép teljesítmény egy nagy szedántól. Ettől a kanyarsebességben még brutális különbségek lesznek. Egy GT-86-tal is simán jobb időt lehet szerintem menni a ringen, mint egy GS-sel...

A GS hibrid nagyon rugalmas a villanymotor miatt. 100-ról is úgy ugrik, mint 20-ról.

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3323 Dátum: 2013.01.17 21:36:37 »
A képeken csak IS300h van. Sima és F-Sport. Végignéztem az összes képet és mindegyik stimmel.
Nem értem mi a gondotok.


Én ha jól látom, meg a kolléga is, azt nem értjük, hogy a 300h-nak minek a kormánykerékre váltókar?

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3324 Dátum: 2013.01.17 21:53:08 »
Én ha jól látom, meg a kolléga is, azt nem értjük, hogy a 300h-nak minek a kormánykerékre váltókar?
Régebben mintha azt olvastam volna vhol, hogy a Lexus hybridekben (akkor még nemvolt CT) előre programozott "virtuális" "sebváltó" beállítások vannak (7?) amiket lehet váltogatni.   
 Az LS-H-nél a D mellett balra látható egy +- rész a kulisszán. Valószínűleg az IS-H-ban felkerült a kormány mögé.

A középkonzolon, ill.a műszerfalon látszik, hogy mind2 hybrid verzió.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.17 22:06:06 írta Agyarka »

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3325 Dátum: 2013.01.17 22:15:32 »

Én ha jól látom, meg a kolléga is, azt nem értjük, hogy a 300h-nak minek a kormánykerékre váltókar?

A manuális váltáshoz. De ez egyáltalán nem új a Lexus hibridekben.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3326 Dátum: 2013.01.17 22:23:17 »
A manuális váltáshoz.
Ezzel lehet fokozni a motorfék/ill. a visszatáplálás erősségét is mint a többi sebváltónál?

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3327 Dátum: 2013.01.18 23:12:03 »
A manuális váltáshoz. De ez egyáltalán nem új a Lexus hibridekben.

Igaz, amit próbáltam GS-t is ilyen volt!

CT-ben is van ilyen opció ?

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3328 Dátum: 2013.01.19 16:01:56 »
Igaz, amit próbáltam GS-t is ilyen volt!

CT-ben is van ilyen opció ?

Nem, abban nincs.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3329 Dátum: 2013.01.19 16:02:38 »
Ezzel lehet fokozni a motorfék/ill. a visszatáplálás erősségét is mint a többi sebváltónál?

Gyakorlatilag motorfékként is használható.