A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Nem, eleddig nem. De az egy balna Biztos jo, de GS-t csak akkor vennek, ha lenne mellette egy S2000 a hetkoznapokra, a GS meg tokeletes utazni.
Én csak a Prius megoldást ismerem, és azt gondoltam, hogy a Lexus hibridekben is hasonlóan nincs váltó, még előre beállított, fülekkel kapcsolható áttételek sem. Ezt csak a hibridre értem, a sima benzinmotoros esetében egyértelmű. Hogy érthetőbb legyek: azon a sok képen, ami a face-en közzé lett téve, csakis a 300h látható, vagy vegyesen a sima benzines modell is? Mert amire a kérdésem irányul, az egy sima benzines változatot feltételez, miközben a sorozat az IS 300h-ról szól. Csak ennyi, ami megzavart...
Viccelsz? egy GS450h reggelire fogyasztja az S2000-eket...
Ott a kép tuti nem jól van én is néztem.
Százig 3 tizeddel veri a GS, az nem nagy difi. Nyilván, ez szép teljesítmény egy nagy szedántól. Ettől a kanyarsebességben még brutális különbségek lesznek. Egy GT-86-tal is simán jobb időt lehet szerintem menni a ringen, mint egy GS-sel...
A képeken csak IS300h van. Sima és F-Sport. Végignéztem az összes képet és mindegyik stimmel. Nem értem mi a gondotok.
Én ha jól látom, meg a kolléga is, azt nem értjük, hogy a 300h-nak minek a kormánykerékre váltókar?
A manuális váltáshoz.
A manuális váltáshoz. De ez egyáltalán nem új a Lexus hibridekben.
Igaz, amit próbáltam GS-t is ilyen volt! CT-ben is van ilyen opció ?
Ezzel lehet fokozni a motorfék/ill. a visszatáplálás erősségét is mint a többi sebváltónál?