Szerző Téma: IS (Altezza)  (Megtekintve 733605 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

AE86

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 67
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2100 Dátum: 2010.08.13 12:56:06 »
Gratula! Úgy látszik, jó választás volt. Használd egészséggel. Egy kérdés: azon kívül, hogy meg lehet szokni, milyen kézi váltóval? Kuplung kemény? Váltó karcos? Fokozatok mennyire hosszúak? Esetleg képek?
Köszi :)

Őszintén szólva ez az egy ami nem 100% LEXUS-os. Kicsit lögyögös maga a váltó és túl lazán jár, az elektronikus gázpedál pedig megszokást igényel. Automata azért mindenképp méltóbb az új IS-hez szerintem, de ez legyen a legnagyobb bajom vele. Kuplung puha, végáttétel hosszú, 3.6 azt hiszem, a váltóáttételek jól elvannak találva. 6.ban alig forog 90-100környékén, ilyenkor 6-7L körül is el lehet vele suhanni.
Furcsa még, hogy alapjáraton nem érezni, hogy jár a motor, vibrációmentes az egész autó és síri csönd, indulásnál a fordszámmérő az egyetlen támpont, de szépen ellehet vele indulni 1000től, finoman kell kezelni a gázt. Hétvégén csinálok képeket. 
JDM D1SL Nissan Silvia S13 RB26DETT 430HP@1.15bar
2006 Lexus IS250 Sport Mark Levinson
2006 Toyota Corolla Verso 2.2D4d

AE86

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 67
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2101 Dátum: 2010.08.13 12:59:06 »
Én is gratulálok hozzá  :clap: :clap:

Nekünk is nagyon tetszett, így képek alapján :) mert megnézni nem sikerült.
apropó ha már idetaláltál, talira valamikor nincs kedved elhozni ? megmutatni ?

köszi!

Keresztúri mekis összejövetel van még (régebben sokat jártak oda a toyotások)? Megyek ma este arrafelé, igaz családdal gyerekekkel, de megtudok állni  :yes:
JDM D1SL Nissan Silvia S13 RB26DETT 430HP@1.15bar
2006 Lexus IS250 Sport Mark Levinson
2006 Toyota Corolla Verso 2.2D4d

AE86

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 67
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2102 Dátum: 2010.08.13 13:02:57 »
1 kérdésem viszont lenne:

Kaptam hozzá egy működőképes és egy "blank" kulcsot. Állítólag a nyerskulcsot fel kell programoztatni a kocsira, ami elvileg ki is van fizetve a Lexus Pestnél.
Ez tényleg így megy, vagy megtudom csinálni magamnak is?

Köszi előre is!
JDM D1SL Nissan Silvia S13 RB26DETT 430HP@1.15bar
2006 Lexus IS250 Sport Mark Levinson
2006 Toyota Corolla Verso 2.2D4d

MrIP

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12046
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2103 Dátum: 2010.08.13 13:09:09 »
Estére megpróbálom kideríteni, beírom ide
vagy a "keresztúri" péntek esti toyotatali még van, minden pénteken van . Ott is leszek  :D 
20:00-23:00 között általában van ott ember. . . 9-fél 10 -ig bent, utánna kint a parkolóban.
1 kérdésem viszont lenne:

Kaptam hozzá egy működőképes és egy "blank" kulcsot. Állítólag a nyerskulcsot fel kell programoztatni a kocsira, ami elvileg ki is van fizetve a Lexus Pestnél.
Ez tényleg így megy, vagy megtudom csinálni magamnak is?

Köszi előre is!
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.13 13:10:43 írta MrIP »
   .... namégegyszer  :   xenonosluxusLSlexusslusszkulcs 

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2104 Dátum: 2010.08.13 20:23:06 »
1 kérdésem viszont lenne:

Kaptam hozzá egy működőképes és egy "blank" kulcsot. Állítólag a nyerskulcsot fel kell programoztatni a kocsira, ami elvileg ki is van fizetve a Lexus Pestnél.
Ez tényleg így megy, vagy megtudom csinálni magamnak is?

Köszi előre is!


Szia!


Gratulálok az Autóhoz sok balesetmentes kilométert Nektek!

Kulcs témához szólnék, hozzá.

Nekem is kellet egy új kulcs amit először le kellett másoltatnom (nyers volt) kulcsmásolónál utána megpróbáltam megtanítani legalább, hogy ajtókat nyissa, de nem sok sikerrel.

B terv hívtam a Toyota-t, hogy kulcs problémával küzdök vártak szeretettel és egy bő háromnegyed óra alatt fel is programozták újra a kulcsokat.

És az összeg ami még meglepő volt kemény 3600 Huf-ba került a művelet :)

Jó tanács vidd magaddal a programozáshoz az összes kulcsot és utána ami nincs nálad már nem tudja nyitni indítani az autót.



Üdv
Ex IS300 tulaj :)

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2105 Dátum: 2010.08.14 10:54:40 »
Sziasztok!

Most bukkantam a témára :)
A tárgyalt bordó IS250 már az én garázsomban áll. Leinformáltam és azonnal rácsaptam. Az első 200km után úgy gondolom rendkívül jó vétel volt, azonnal  :wub: lett. Kézi váltót meglehet szokni, a néhány kisebb karccal együtt lehet élni (nem igazán szerethette az első tulaj:no:....de végül jó helyre került :clap: )
A Mark Levinson rendszer mesésen szól, a futómű baromi jó, a beltér kényeztet, motor rendkívül kultúrált, bár a 208 lovat messze nem érezni, de csalóka is, mert szinte semmit sem hallani a V6ból. A legnagyobb meglepetés számomra a fogyasztás, normál vezetési stílus mellett szemtelenül keveset eszik, 8 körül meglehet állítani. Rendkívüli minőségű kocsi, szóval öröm és bódottá :)

Üdv,
Z

Grat!
Ez csak a kezdet, leszel még szerelmes is bele :))))

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2106 Dátum: 2010.08.14 12:04:44 »
Idézetet írta: AE86 link=topic=873.msg344452#msg344452 date=
Sziasztok!

Most bukkantam a témára :)
A tárgyalt bordó IS250 már az én garázsomban áll. Leinformáltam és azonnal rácsaptam. Az első 200km után úgy gondolom rendkívül jó vétel volt, azonnal  :wub: lett. Kézi váltót meglehet szokni, a néhány kisebb karccal együtt lehet élni (nem igazán szerethette az első tulaj:no:....de végül jó helyre került :clap: )
A Mark Levinson rendszer mesésen szól, a futómű baromi jó, a beltér kényeztet, motor rendkívül kultúrált, bár a 208 lovat messze nem érezni, de csalóka is, mert szinte semmit sem hallani a V6ból. A legnagyobb meglepetés számomra a fogyasztás, normál vezetési stílus mellett szemtelenül keveset eszik, 8 körül meglehet állítani. Rendkívüli minőségű kocsi, szóval öröm és bódottá :)

Üdv,
Z

Ohh *** hat igen kb. Fel nappal maradtam le rola akkokr :( igazibol jol utanajartam alaposan es mire felertem bp-re mar hiaba allt ott aszontak mar el van adva :( en meg ket kocsi koze estem ugyhogy buszozhatok amig nem talaloko masikat de hogy utana meg fel is bukkan az uj tulaj no ez mar too much ugyhogy megyek berugok inkabb az segit :)
Aho gy az angol mondana: my loss is your gain :) sok oromot hozza es szep napot

Tom
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

AE86

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 67
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2107 Dátum: 2010.08.15 11:37:44 »
Idézetet írta: AE86 link=topic=873.msg344452#msg344452 date=
Sziasztok!

Most bukkantam a témára :)
A tárgyalt bordó IS250 már az én garázsomban áll. Leinformáltam és azonnal rácsaptam. Az első 200km után úgy gondolom rendkívül jó vétel volt, azonnal  :wub: lett. Kézi váltót meglehet szokni, a néhány kisebb karccal együtt lehet élni (nem igazán szerethette az első tulaj:no:....de végül jó helyre került :clap: )
A Mark Levinson rendszer mesésen szól, a futómű baromi jó, a beltér kényeztet, motor rendkívül kultúrált, bár a 208 lovat messze nem érezni, de csalóka is, mert szinte semmit sem hallani a V6ból. A legnagyobb meglepetés számomra a fogyasztás, normál vezetési stílus mellett szemtelenül keveset eszik, 8 körül meglehet állítani. Rendkívüli minőségű kocsi, szóval öröm és bódottá :)

Üdv,
Z

Ohh *** hat igen kb. Fel nappal maradtam le rola akkokr :( igazibol jol utanajartam alaposan es mire felertem bp-re mar hiaba allt ott aszontak mar el van adva :( en meg ket kocsi koze estem ugyhogy buszozhatok amig nem talaloko masikat de hogy utana meg fel is bukkan az uj tulaj no ez mar too much ugyhogy megyek berugok inkabb az segit :)
Aho gy az angol mondana: my loss is your gain :) sok oromot hozza es szep napot

Tom

Szia!

A nickneved alapján azt valószínűsítem, hogy ráadásul még ismerhetjük is egymást. 1998 CRX klub, (nekem egy Sárga 2nd gen. volt akkor) ? bár lehet tévedek.

Most tették fel és elég korrektnek tűnik, feketére szinterezett kerekkel elég szép lenne:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/lexus/is/lexus_is_220d_mark_levinson_mo-i.serulesmentes.vez.szkonyv-4071078

Remélem hamarosan találsz egy jó példány. Gondolkodtam a német vásárláson is, az esetben nem kell megalkudni semmivel, mert rengeteg eladó autó van, viszont a regadó miatt a 250esek drágábbak. Nézz szét a mobile.de-n, hátha.

Remélem nincs harag!

Üdv,
Z
JDM D1SL Nissan Silvia S13 RB26DETT 430HP@1.15bar
2006 Lexus IS250 Sport Mark Levinson
2006 Toyota Corolla Verso 2.2D4d

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2108 Dátum: 2010.08.15 13:47:46 »
Idézetet írta: AE86 link=topic=873.msg344708#msg344708 date=
Idézetet írta: Major Tom link=topic=873.msg344605#msg344605 date=
Idézetet írta: AE86 link=topic=873.msg344452#msg344452 date=
Sziasztok!

Most bukkantam a témára :)
A tárgyalt bordó IS250 már az én garázsomban áll. Leinformáltam és azonnal rácsaptam. Az első 200km után úgy gondolom rendkívül jó vétel volt, azonnal  :wub: lett. Kézi váltót meglehet szokni, a néhány kisebb karccal együtt lehet élni (nem igazán szerethette az első tulaj:no:....de végül jó helyre került :clap: )
A Mark Levinson rendszer mesésen szól, a futómű baromi jó, a beltér kényeztet, motor rendkívül kultúrált, bár a 208 lovat messze nem érezni, de csalóka is, mert szinte semmit sem hallani a V6ból. A legnagyobb meglepetés számomra a fogyasztás, normál vezetési stílus mellett szemtelenül keveset eszik, 8 körül meglehet állítani. Rendkívüli minőségű kocsi, szóval öröm és bódottá :)

Üdv,
Z

Ohh *** hat igen kb. Fel nappal maradtam le rola akkokr :( igazibol jol utanajartam alaposan es mire felertem bp-re mar hiaba allt ott aszontak mar el van adva :( en meg ket kocsi koze estem ugyhogy buszozhatok amig nem talaloko masikat de hogy utana meg fel is bukkan az uj tulaj no ez mar too much ugyhogy megyek berugok inkabb az segit :)
Aho gy az angol mondana: my loss is your gain :) sok oromot hozza es szep napot

Tom

Szia!


A nickneved alapján azt valószínűsítem, hogy ráadásul még ismerhetjük is egymást. 1998 CRX klub, (nekem egy Sárga 2nd gen. volt akkor) ? bár lehet tévedek.

Most tették fel és elég korrektnek tűnik, feketére szinterezett kerekkel elég szép lenne:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/lexus/is/lexus_is_220d_mark_levinson_mo-i.serulesmentes.vez.szkonyv-4071078

Remélem hamarosan találsz egy jó példány. Gondolkodtam a német vásárláson is, az esetben nem kell megalkudni semmivel, mert rengeteg eladó autó van, viszont a regadó miatt a 250esek drágábbak. Nézz szét a mobile.de-n, hátha.

Remélem nincs harag!

Üdv,
Z

Harag semmikeppen sincs elvegre szabad piac van es en voltam a bena :( jaja nekem is volt 2 crxem egy fekete 1.6i meg egy piros vtec amit aztan a Domeeee vett meg (es tort ossze).

Neztem kulfoldon de hat regado az egy vicc dizelbol meg hondat vennek is mellett a v6 dormoges szol (vagyis nem vennek dizelt belole) meg mondjuk a szine is nagyon bejott mert szeretem kicsit kirivo darabokat (nem fekete, nem ezust). Egyeduli kivetnivalonak en is a kezi valtot talaltam de egyutt lehet azert elni vele!

Sok oromot hozza! En lehet hogy strategiat valtok es veszek valami atmeneti autot amig nem talalok igazan akedvemre valot valamit de akkor nem fogok benazni, tanultam az esetbol :)

Balesetmentes kozlekedest, szeles utat es keves muszaki problemat kivanok !

Udv,
Tom
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2109 Dátum: 2010.08.15 14:42:19 »
OFF: a Mazda 6 MPS tervről lemondtál? ON
Gabe 254.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2110 Dátum: 2010.08.15 14:48:21 »
Egyébként vajon mitől van az, hogy a SportCross verziók ennyivel olcsóbbak a limuzinnál?
Gabe 254.

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2111 Dátum: 2010.08.15 14:59:13 »
Idézetet írta: Kgabe link=topic=873.msg344726#msg344726 date=
OFF: a Mazda 6 MPS tervről lemondtál? ON

OFF: igazibol mai napig nagyon tetszik csak attol felek hogy ritkan hasznalja ki az ember azt a teljesitmenyt viszont "cserebe" a fenntartasa allando (elsosorban a fogyasztaas vegett aggodom hogy az mar kicsit too much) de amugy gondoltam hogy megnezek 1-2-t ha mar igy alakult. ON
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2112 Dátum: 2010.08.15 15:29:42 »
Ha az ember ésszel használja, sztem olyan óriási difi nincs. spritmonitort nézve a max és a min értékek között is cca 1-1 liter van. Persze két különböző autó. És ahogy nézem, most MPS-ből se túl bőséges a kínálat. Pedig volt belőle sokáig itt Szegeden egy gyönyörű piros :wub: Az instant get volt :yes:
Persze egy automata IS is az :yes:
Gabe 254.

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2113 Dátum: 2010.08.15 16:29:44 »
Ha az ember ésszel használja, sztem olyan óriási difi nincs. spritmonitort nézve a max és a min értékek között is cca 1-1 liter van. Persze két különböző autó. És ahogy nézem, most MPS-ből se túl bőséges a kínálat. Pedig volt belőle sokáig itt Szegeden egy gyönyörű piros :wub: Az instant get volt :yes:
Persze egy automata IS is az :yes:

Igazibol ha atlag fogyasztast nezzuk akkor az is250nel 9.5, MPSnel 11.5 es 98 benzin igenye is van ugyhogy nem olcso moka szerintem az is jobban megeri jo aron csak hat meg rossz aron sincs megfelelo kinalat sajnos :(
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

leszilaci

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2114 Dátum: 2010.08.16 15:26:29 »
....Kuplung puha, végáttétel hosszú, 3.6 azt hiszem, a váltóáttételek jól elvannak találva. 6.ban alig forog 90-100környékén, ilyenkor 6-7L körül is el lehet vele suhanni.
Furcsa még, hogy alapjáraton nem érezni, hogy jár a motor, vibrációmentes az egész autó és síri csönd, indulásnál a fordszámmérő az egyetlen támpont, de szépen ellehet vele indulni 1000től, finoman kell kezelni a gázt.
gratula az autóhoz :)

fogyasztással nem szeretnélek elkeseríteni, de 6-7 körülit úgy tudsz összehozni,h nem 90-100, hanem 60-70 :flowers: (automata 70-nél felrakta a legmagasabb fokozatot, majd 65-ig hagyta,  ott viszont már csúsztatja a kuplungot)

de remélem nem lesz igazam, és láthatok szép eredményeket :)
(engem kifejezetten érdekelne egy finom lábbal megáldott is250 tulaj fogyasztási adatai)

soksok baleset- és problémamentes kilométert!