Szerző Téma: IS (Altezza)  (Megtekintve 733670 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Satriani

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #435 Dátum: 2009.03.20 12:08:11 »
Ja, ez a kizárólag hitelátvállalós, árfolyamveszteséget benemnyelős, IS250-re cserélős. Szép autó, csak így nagyon drága lenne.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: IS (Altezza)
« Válasz #436 Dátum: 2009.03.23 20:09:34 »
Szombaton végre vezettem IS 200-ast, thanks Misi  :yes: !

Nagyon pozitív meglepetés volt, hogy milyen rugalmas a motor  :eek: ! Arra számítottam, hogy a váltó tökéletes lesz, az irányíthatóság príma, a motor hangja szép stb... De erre nem, hogy 40-nél, negyedikben, 1500-as fordulaton odalépek neki, és az autó meglódul, mintha jóval nagyobb motor, vagy feltöltő lenne benne  :sorcerer: ... Arra gondoltam volna, hogy ez afféle sportgép, amit pörgetni kell, hogy menjen. Á, dehogy  :) ... Pontosabban: naná, pörgetve szuperül megy - de nagyon gazdaságos stílusban is el lehet autózni vele.

Egyébként leginkább valami olyasmi feeling ez az autó, mint egy csukott Mazda MX-5-ös, kicsit több hellyel és kicsit magasabb üléspozícióval, nomeg gyönyörű sor 6-os hanggal  :D
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Satriani

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #437 Dátum: 2009.03.24 07:40:39 »
Akkor már érted, miért olyan könnyű rákattanni...  :surrender:

Satriani

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #438 Dátum: 2009.03.24 08:50:10 »
A reálszisztémás kék IS-t elvivő tag erre cserélte be a kocsit (ezt egy értékesítő mondta múlt héten), és már írt is egy ítéletet.

Ezt két helyen hirdetik, egészen más áron: 1, 2. Laci?
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.24 09:02:38 írta Satriani »

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: IS (Altezza)
« Válasz #439 Dátum: 2009.03.24 09:50:23 »
Szerintem a mobile24es ár nettó.
Gabe 254.

Satriani

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #440 Dátum: 2009.03.24 10:59:52 »
Könnyen lehet.  :?:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: IS (Altezza)
« Válasz #441 Dátum: 2009.03.24 15:42:04 »
Akkor már érted, miért olyan könnyű rákattanni...  :surrender:

Ühüm  :yes: ... Mondjuk, könyökben kicsit szűk - de asszem, azért elboldogulnék vele  :hmmmm: :D
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Satriani

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #442 Dátum: 2009.03.24 15:46:07 »
A kétezres Avéhoz képest hogy megy?

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: IS (Altezza)
« Válasz #443 Dátum: 2009.03.24 18:18:57 »
A kétezres Avéhoz képest hogy megy?

Gyorsulásra kb. egál, de rugalmasságban jobb. Legalábbis érzésre biztosan. Mondjuk, az Ave tágasabb és halkabb, ezért lehet, hogy becsapós a dolog  :hmmmm: ... De őszintén szólva én nem így gondolom. Szerintem ténylegesen is jobban húz az IS, mint az Ave. Aszondja hogy: IS 155 LE/6200, 195 Nm/4600 és kb. 1360 kg; Ave 147 LE/5700, 196 Nm/4000 és kb. 1450 kg.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Satriani

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #444 Dátum: 2009.03.25 11:42:42 »
Köszi. Amit én próbáltam, abban pont a rugalmasság volt, ami csalódást okozott. Esküszöm, 4000 alatt seggre kevésbé ment, mint az enyém, amire azért végképp nem számítottam a sűrű kiosztású, relatíve rövid váltó és a technikai adatok ismeretében. Vagy a csend zavart meg, vagy egyszerűen egy ellustított autót próbáltam. Utóbbira tippelek.

leszilaci

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #445 Dátum: 2009.03.25 12:26:50 »
A reálszisztémás kék IS-t elvivő tag erre cserélte be a kocsit (ezt egy értékesítő mondta múlt héten), és már írt is egy ítéletet.

Ezt két helyen hirdetik, egészen más áron: 1, 2. Laci?
- kék is:
egy dízel után még a sima 4hengeres vvti-nek is álomszép hangja-csendje van, nemhogy a sorhatnak...tudomtudom, volt már erről szó-vita,h kinek mi tetszik, vagy nem tetszik.

-fekete is:
elgondolkoztam. nem ezen a példányon, hanem általánosságban az autócserén. múlt héten befizettem az utolsó részletét is a yarisnak. jó érzés volt! jó érzés belegondolni,h nem kell többet a postára rohangálni(képletesen kell érteni,m neten szoktam átutalni, de ezt, az utolsónak a befizetési bizonylatát elrakom  :D ), és kiadni egy valag pénzt a "semmire". ha lecserélném, akkor megint jönne a csekkezés. ezt pedig nem szeretném :no: túl sok mindenről kell lemondani, túl sok egyéb "vágy" nem válik valóra. igen, előjött a takaró rövidsége  :ph34r:
gondolkodtam, számoltam. is 2,5mila, yaris max 1,5 ,  különbség legyen kerek: 1. behitelezve ez 60 hónapra: 22.000(25)/hó. egy év alatt 12*22.000(25)= kb265.000 (300)
olyan sok másra lehetne elkölteni: ház nyílászáróinak cseréje-felújítása, kerítést lecserélni szép kovácsoltvasra vagy legalább a fa-bábúkat újakra cserélni. garázs ajtót, kocsibejárónál a kaput távvezérlővel nyithatóvá varázsolni, egy szép térburkolás a kerthez vagy a kocsibejárónál.
szóval van helye annak a pénznek másra is, mint autócserére.

és most elhagyom a gyóntatóhelységet :D

Satriani

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #446 Dátum: 2009.03.25 13:05:16 »
Tökéletesen érthető okfejtés. Alighanem én is le fogom ugyanezt játszani jövőre, ha februárban elmegy a Corolla utolsó részlete. Csak hát az IS...

Az az igazság, hogy szép és jó autók mindig lesznek, az Avensis/Accord/Mazda6 vagy a 3er bármelyik generációja mindig is jó választás lehet, kompaktok között is tobzódnak a jó autók, de van 1-2 típus, ami szerintem megismételhetetlen. Ilyen volt az utóbbi cirka 20 évben a Xedos6, az E10, az egyes-kettes Golf, a Merci W201 és a 124: ezekben összeállt minden. Nem néztek ki rosszul, strapabíró, megbízható, egyszerű konstrukciók voltak, időtálló a formájuk, stb. Ilyen típust az utóbbi 10 évből kapásból kettőt tudok mondani*: Legacy, első generációs IS. (Ebben benne van a mihaszna egyéni ízlésem is; persze kíváncsian várom a többi hasonló típust, biztosan kifelejtettem valamit.) A Legacytól kicsit fázok, ráadásul sokkal szűkebb a számomra kívánatos 2,5-ös motoros változatból a kínálat, mint IS200-ból, szóval következő autómnak marad az IS. Ellenben attól tartok, hogy ha jövőre, vagy legkésőbb 2 éven belül nem veszek IS-t, akkor már 2012-13 környékén szinte lehetetlen lesz olyan állapotút találni, amit bátran meg merek venni. Már most is 10 évesek az első példányok...

 :helpsmilie:

*természetesen általános, kvázi családi célokra alkalmas autókra gondolok. Az MX5, Boxster, Honda S2000 is hibátlanok, harmadik autónak.
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.25 13:07:14 írta Satriani »

Ronin

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re: IS (Altezza)
« Válasz #447 Dátum: 2009.03.25 13:11:18 »
elgondolkoztam. nem ezen a példányon, hanem általánosságban az autócserén. múlt héten befizettem az utolsó részletét is a yarisnak. jó érzés volt! jó érzés belegondolni,h nem kell többet a postára rohangálni(képletesen kell érteni,m neten szoktam átutalni, de ezt, az utolsónak a befizetési bizonylatát elrakom  :D ), és kiadni egy valag pénzt a "semmire". ha lecserélném, akkor megint jönne a csekkezés. ezt pedig nem szeretném :no: túl sok mindenről kell lemondani, túl sok egyéb "vágy" nem válik valóra. igen, előjött a takaró rövidsége  :ph34r:
gondolkodtam, számoltam. is 2,5mila, yaris max 1,5 ,  különbség legyen kerek: 1. behitelezve ez 60 hónapra: 22.000(25)/hó. egy év alatt 12*22.000(25)= kb265.000 (300)
olyan sok másra lehetne elkölteni: ház nyílászáróinak cseréje-felújítása, kerítést lecserélni szép kovácsoltvasra vagy legalább a fa-bábúkat újakra cserélni. garázs ajtót, kocsibejárónál a kaput távvezérlővel nyithatóvá varázsolni, egy szép térburkolás a kerthez vagy a kocsibejárónál.
szóval van helye annak a pénznek másra is, mint autócserére.

Respekt! Ezt tudom értékelni. Öszintén leirtad miért nem lesz másik vagy nagyobb auto. 10/10

leszilaci

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #448 Dátum: 2009.03.25 13:59:08 »
...van 1-2 típus, ami szerintem megismételhetetlen.
...
szóval következő autómnak marad az IS. Ellenben attól tartok, hogy ha jövőre, vagy legkésőbb 2 éven belül nem veszek IS-t, akkor már 2012-13 környékén szinte lehetetlen lesz olyan állapotút találni, amit bátran meg merek venni. Már most is 10 évesek az első példányok...
ezt az okfejtést én is elkezdtem, csak nem írtam le.
2003-as példányok 6 évesek. ezek ára sokat már nem fog csökken a következő 2-3évben. (ezt Misivel tárgyaltuk még januárban mikrotalin)
most lehetne még egyben lévőt megvenni. 4-5év múlva kisebb lesz a választék. de akkor sem lesz lehetetlen beszerezni.

kérdés,h mennyire fog "elavult" konstrukcióként jelen lenni a piacon. egyelőre úgy tűnik,h a sor6 hangja el fog tűnni :( remélem rosszul látom :)
5 év múlva, én lehet,h előbb gondolkodnék egy friss technikájú hibriden, mint egy 15éves konstrukciójú "álmon".
persze mind a 2 mást ad :flowers:

*természetesen általános, kvázi családi célokra alkalmas autókra gondolok. Az MX5, Boxster, Honda S2000 is hibátlanok, harmadik autónak.
másodlagos autónak Ő :wub:

leszilaci

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #449 Dátum: 2009.03.25 14:10:21 »
Öszintén leirtad miért nem lesz másik vagy nagyobb auto. 10/10
tudnád hány estén rágódtam ezen. :whistling: