A hiba elhárításra került.
Furcsa, mert arra gondoltam, elképzelhető hogy sokan hasonló hiba miatt esetleg lecserélték a karburátort, pedig nem is ott volt a hiba.
Egyébként most láttam, V karbi van az autóban. A karburátor mögött-alatt, van egy levegőben lógó - mindenféle időjárás és útviszonyoknak kitett - zöld csatlakozó. Ez a csatlakozó a karburátor tűzfal felőli részébe csatlakozik. Csak akkor látszik, ha le van véve a levegőszűrő.
Nem tudom pontosan leírni a feladatot, amit ellát ez a szerkezet, de kb 7centis hengeres test, és ha kap áramot, akkor ebben a csőben található kis mozgó izén keresztül benzint kap a motor. (ha van igény rá, megkérdezem pontosan mi ez, de szerintem nincs rá szükség.) Na ehhez csatlakozik a csatlakozó.
Na ez a csati volt olyan szinten elkorrodálódva, hogy ilyet már régen láttam.
Kicseréltük, most olyan mint új korában.
Arra is gondoltam, hogy lehet köze van ennek a melegen való nehezen induláshoz.
Mert hidegen a fémek jobban vezetik az áramot... Kíváncsi vagyok, vajon megoldottuk-e ezt a problémát is egyúttal.
Pumpálás: rosszul írtam be az infót. Mivel nem az én autóm, ezért. Nem volt semmiféle pumpálás, félreértettem a dolgot.