Igen, és működik. Minden probléma nélkül.
Ezt nagy érdeklődéssel hallom!
Ugyanis eddigi tudásom szerint:
A T22 dízelek még sajnos nem tudták az OBDII protokollt (a D-4D-k sem). A benzines verziók más lapra tartoznak, mert Európában 2001-tól ez már kötelező előírás volt a benzineseknél, azonban a dízelekre csak 2003 után tették kötelezővé, így legjobb tudomásom szerint csak a T25 modelltől volt OBDII protokollon keresztül hozzáférhető az 1CD-FTV motor ECU-ja és egy két apróság. Ne tévesszem meg senkit, hogy a csati egyezik, attól még nem lesz jó. A szerviz manuálban is egy úgynevezett M-OBD (Multiplex OBD) protokollról írnak, melyhez specifikus kézikészülék kell.
Azért a biztonság kedvéért én magam is kipróbáltam egy BT-s ELM kütyüvel és egy PC-s programmal. A kütyüt rádugva az kap áramot, lehet vele kommunikálni, párosítani akármilyen eszközzel, de a nem OBDII szabványos fedélzeti kommunikáció miatt nem tudja megszólítani az ECU-t. Végigpróbáltam kézzel is az összes ELM által tudott protokollt, de sajnos nem sikerült. A kütyü egyébként könnyedén együttműködik a megfelelő autókkal, természetesen kipróbáltam azt is.
Várom az esetleges fejleményeket, mert nem lenne rossz, ha működne, de nem tartom valószínűnek.
Üdv:
BF