Ööööö, voltak a gumisnál, átcserélte télire és azt mondta, hogy ők is Barumot használnak, (merhogy a Continentál utódja és német ellenőrzés stb...) merhogy jó és kedvező áron van.
No erre kellene gombot varrni. Az öreg meg a fia raliztak és tele van a mühely serlegekkel....
most egy picinytet elbizonytalanodtam, ( nagyon off de első kézből, ui. azt tudom, hogy pl nem szabad az Oktáviát nagyon dicsérni mert rontja az üzletet.....), lehet, hogy nem illik egy ADAC tesztben Barumot dicsérni???
Hát hallottál egy-két címeres ökörséget
... A Barumos sztoriból annyi igaz, hogy valóban megvette a Continental - de hogy az "utódja" lenne, ez jó, az illető hívja már fel a Contit és mondja meg nekik, hogy megszűntek
... Szóval, a Barum a Conti tulajdonába került, és azóta a cégcsoport olcsó, harmadik márkájaként szolgál (az "A" márka a Conti, a "B" az Uniroyal, a "C" a Barum). Ebből adódóan nem tudja ugyanazt, amit egy Conti vagy egy Uni - de nem is erre van szánva; annyi tény, hogy ugyanott gyártják őket (pontosabban, a Conti csoport összes gyárában gyártják az összes Conti-terméket). Egyébként vállalható, az árához képest megfelelő tudású gumi a Barum, tehát xarnak semmiképpen nem lehet nevezni - de nem is lehet összevetni mondjuk a Goodyearral meg a Michelinnel; sem képességekben, sem élettartamban nem tudja ugyanazt. Cserébe olcsóbb - na ja, a szokásos dilemma.
Octavia: kiknek nem szabad dicsérni
? A német tesztekben rendszeresen nyernek Skodák, nem egyszer VW-k ellen is... A Skoda-értékesítőknek biztos meg van engedve, hogy dicsérjék őket
... Szóval kiknek? Az OK, hogy pl. egy Skoda belsejét tudatosan úgy csinálják meg, hogy ne nyújtsa ugyanazt a minőségérzetet, amit egy VW. Dehát cserébe olcsóbb is; és fölfelé, a VW-Audi relációban is igaz ugyanez.
Na mindegy, ilyen buta mendemondákkal tele van az egész autós világ (is) ...