(Megjegyzem, a 122 lovas ISI is 5.6 millió, öt ajtóval és DSG váltóval.)
Na ja, nem egyszerű a DSG felára.
Viszont a dízellel kapcsolatban egyetértek, addig OK, hogy annak tényleg tudna alternatívája lenni egy hibrid. De azt tegyük hozzá, hogy a létező VW-féle felárképzés ismeretében a dízelnek sincs túl sok értelme egy normális fogyasztású turbós benzines mellett.
...és hibrid ide vagy oda, hiányzik az Auris motorpalettájáról egy turbós benzines, amit árban és teljesítményben is oda lehetne tenni a VW, Opel, Renault hasonló modelljei mellé. A dízelek rendben vannak, a kis 1.4-es a kategória talán legjobbja (amellett, hogy 90 ló az épp elégséges kategória 12-13 mázsába), a kétezres és a D-CAT is rendben van, benzines fronton viszont nem érzem komplettnek a kínálatot. Ha múló divat a turbó, ha nem, a vevőknek kell, és kész.