Én se szeretem az Aurisomban ezt a karos megoldást, a tekerőst a régi kocsimban jobban szerettem.
Nekem eszembe sem jutott, hogy az elődben tekerős volt és azután visszaálltak erre.
Lassan olyanokat gondolok, hogy ez az Auris lett a 'spórolós' Toyota - visszalépés felszerelésben, visszalépés komfortérzésben,visszalépés anyagminőségben, visszalépés összeszerelésben. Persze nekem ez az első Toyotám, nem tudtam, hogy az elődhöz képest ez mit jelent, azt hittem, a Toyoták ilyenek.
Lassan ott tartunk, hogy szerencse, hogy nem Corolla a neve, így majd az utódnál lehet újra visszatérni a régi névhez és felejteni ezt. Mint a Fiat Stilonál.
A műszerfalam most már minden egyes, de minden egyes indulásnál, minden egyes fékezésnél, minden egyes kicsit élesebb kanyarban és minden egyes elszórt kis kavicson történő áthaladásnál megreccsen.
Komolyan gondolkodom rajta, hogy életem első autója, egy sokéves Skoda 105-ös zörgött-e ennyire.
Ami a legfurább, hogy szinte az összes tesztben azt írják, hogy a 'kidolgozás példás' meg a 'Toyotához méltóan tökéletes minőségi' és egyebeket.
Hát nálam nagyon nem az.
Hétfőn megy szervízbe, remélem rendbe tudják hozni, vagyis szétszedni és összerakni jobban, mint a régi Dáciákat
Az a baj, hogy ez a zörgés idegesítőbb, mintha mondjuk féléve elromlana benne valami, mert ezt állandóan hallom, minden egyes utazáskos és folyamatosan idegesít.
Ha nem tudják megcsinálni hogy legalább csak néha recsegjen, akkor komolyan meggondolom, hogy eladjam, mert ez rettenetes egy nem egész kétéves kocsitól.