Szerintem a nagy különbség a mai 1.33-as Auris és a korábbi 1.4-es Corolla között igazából abban a hatodik sebességben van, amit én annyira hiányolok a saját 1.6-os Aurisomból...
A zörgő beltér apróságán kívül a két legkevésbé szeretett rész a kocsimban az, hogy csak 5 gangos, és hogy a klíma manuális. Akkor még a Lunához nem lehetett automata klímát kérni, csak a Sol-hoz és az Aquatis még nem létezett.
De ezekkel együtt tudok élni, bőven kárpótol érte a dual vvti egyhatos, ami szerintem nagyon jó kis motor, még akkor is, ha ma már ennél is jobbat kapnék - viszont persze drágábban is.
Igazából a Toyota márkanév mellett a legnagyobb vonzerő számomra pontosan ez az egyhatos motor volt, ami nekem nagyon bejön.
És akkor a VW még csak a húszéves 1.6-ost adta, nem volt még TSI, ráadásul a VW sokkal drágább.
A Mazda motorja sem ennyire jó, még az új 3-asban sem.
A Peugeot-ban nagyon jó az 1.6-os - BMW vejlesztés - de nekem 300-as peugeot szóba sem jött, pláne egy Toyotával összehasonlítva.
Azonkívül jó volt a kocsi ára, és jó finanszírozást is kaptam hozzá.
Egyszóval nem bántam meg egyáltalán ezt a kocsit.