Egy rövid kör volt, kb 2 km városi melegítés, majd 4 km-nyi elkerülő, jó minőségben, végül kb 3 km városi levezetés.
Első benyomás: rövid ülés, passzentos belső, imádnivaló keret nélküli ablakok.
Másodszor: motort alig forgatta az önindító, kevés volt a delej az akksiban. De amikor olyan jellegzetes boxeresen keresztbe megrázta magát indulás után...
Kicsit járattuk, míg a P rendszám fölment.
Utána város: egyértelmű japán kezelés, relatíve könnyű kuplung, csendes belső, bár a még gyári gumik gördülési zaja bejött (tropára kopottak). Jól összerakott, bár innen-onnan jön zörgés. Futómű csendes, motor nem zajong. Városban, kicsit szabálytalanul símán megy ötödikben (óra szerint kicsivel 60 alatt). Nem rángat,stb, bár gyorsítani sem szeret.
Országútra vezető körforgónál elsőre csak 4ezerig küldtem, azt se padlón, de szépen gyorsult. Nem annyira préselősen, de nagyon határozottan. Gyorsan megvolt a 100-110. Ott utaztunk egy darabig. Itt ötödikben kellemesen csendes, 110nél 3000 alatt forgott (kb 2700-2800). A következő körforgalom után már küldtem egy kettest 5000ig, akkor azért mutatta magát. Szépen dorombolva szépen is húzott. Érzetre jobban megy, mint egy IS200, pedig papíron asszem nem jobb. (bár neki 165 paci van vs 155)
Nagyon nem rángattam kormányt, nameg esett is rendesen, de a következő körforgalomnál azért még egy kanyarból kettes nagyobb gáz belefért
Semmi nyikkanás, csúszás, stb. Mégha kopott is a gumi, a 4 kerék kapaszkodik.
Végül városban levezetve: lehet vele közlekedni: nem könnyen fullad, kis gázzal szépen indul, kuplung jól adagolható, szépen gyorsul, majd kettesből 5-be fölrakva gurul. A kilátás nem túl pazar, főleg, hogy ennek a példánynak a bal tükre nem akart eléggé kifordulni, így a kocsi fele foglalta a tükörképet...
A végén, miután visszaértünk, még üldögéltem egy keveset: elől még mindig passzent, de hátul, magam mögött (nem sok, 175 cm) bőséges helykínálat, kényelmes ülőlap, jó támladőlés (gyerekülés miatt fontos, ebben kényelmesen tudna menet közben aludni a gyerek. Ellenben a magas övvonal miatt alig látna ki...
)
Csomagtartó bőséges, HB Corinál kb kétszer nagyobbnak tűnik.
Summa: 2,750ért, új gumikkal, és néhány apróság rendbetétele után vinném is...Csak valaki vigye a Corit jó áron